Przetargi.pl
Rozbudowa budynku oraz przystosowanie terenu przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śląskim na potrzeby realizacji projektu pn.: Oaza aktywności

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 44300 Wodzisław Śląski, ul. Wałowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 455 14 30 , fax. 0-32 455 14 30
  • Data zamieszczenia: 2019-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Wałowa 30
    44300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 0-32 455 14 30, fax. 0-32 455 14 30
    REGON: 27628947500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcpr.bip.powiatwodzislawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku oraz przystosowanie terenu przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śląskim na potrzeby realizacji projektu pn.: Oaza aktywności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania pn.: „Rozbudowa budynku oraz przystosowanie terenu przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śląskim na potrzeby realizacji projektu pn.: Oaza aktywności”. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez „ARCHITEKT” Studio Projektowe Paweł Kuczyński z Rybnika oraz decyzji o pozwoleniu na budowę nr 0733/17 z dnia 26.07.2017 r. oraz pozwolenia nr 1527/2017 z dnia 19.07.2017 r. na prace budowlane na obszarze wpisanego do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego. 2. Zakres robót obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe istniejącego budynku w zakresie koniecznym; 2) roboty ziemne; 3) roboty fundamentowe – fundamenty pod część rozbudowywaną; 4) roboty izolacyjne w zakresie fundamentów; 5) wykonanie podłogi na gruncie; 6) roboty murowe w zakresie wznoszenia ścian nośnych zewnętrznych i wewnętrznych oraz ścian działowych z pustaków ceramicznych; 7) roboty murowe w zakresie wykonania zamurowań i przemurowań z cegły pełnej – część istniejąca; 8) roboty konstrukcyjne z żelbetu w zakresie wykonania stropów nad parterem i piętrem, wieńców, schodów, rdzeni, nadproży, podciągów oraz szybu windy; 9) wykonanie stropodachu zielonego nad częścią istniejącą; 10) wykonanie więźby dachowej nad częścią projektowaną; 11) wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych z okładziną z tynku; 12) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej podłogi na gruncie, ścian fundamentowych, pomieszczeń sanitarno-higienicznych; 13) wykonanie izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej dachu; 14) wykonanie pokrycia dachowego z blachodachówki z posypką; 15) wykonanie obróbek blacharskich; 16) wykonanie odwodnienia dachu; 17) montaż stolarki okiennej, drzwiowej i wyłazu na dach; 18) montaż fasady szklanej; 19) wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych (roboty tynkarskie, posadzkarskie, okładzinowe, wykonanie sufitów podwieszanych, roboty kowalsko-ślusarskie, roboty malarskie); 20) montaż wyposażenia; 21) wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej do celów bytowych; 22) wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej; 23) wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej; 24) wykonanie wewnętrznej instalacji chłodzenia (klimatyzacja); 25) wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania (źródło ciepła – kocioł gazowy – w sąsiednim budynku); 26) wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych; 27) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego; 28) wykonanie instalacji odgromowej; 29) wykonanie wyłącznika ppoż. 30) wykonanie wycinki drzew, kolidujących z projektowaną inwestycją; 31) rozebranie istniejących nawierzchni i elementów wyposażenia terenu; 32) wykonanie parkingu o nawierzchni z kostki betonowej; 33) wymiana nawierzchni istniejących ciągów pieszo-jezdnych; wydzielenie strefy jezdnej i chodników; 34) wykonanie chodników z kostki betonowej na podbudowach chodnikowych i drogowych; 35) wykonanie schodów terenowych; 36) wykonanie murku oporowego wzdłuż wejścia do ogrodu; 37) wykonanie ogrodu rekreacyjnego (z altaną, leżakami, hamakami, piaskownicą, ogródkiem ziołowym oraz miejscem do gier integracyjnych); 38) wykonanie ścieżki edukacyjnej z podziałem na strefy poszczególnych pór roku; 39) montaż elementów małej architektury tj. ławek, koszy na odpady, stojaków na rowery, leżaków, hamaków, donic oraz huśtawki wagowej; 40) uformowanie skarp; 41) wykonanie trawników oraz nasadzenie zieleni ozdobnej; 42) montaż zewnętrznych wycieraczek; 43) zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu w miejscach projektowanych lub przebudowywanych elementów zagospodarowania; 44) wykonanie instalacji wodociągowej – odcinek zewnętrzny; 45) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej – odcinek zewnętrzny; 46) wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej – odcinek zewnętrzny; 47) wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku; 48) wykonanie instalacji wody do urządzenia wodnego w ogrodzie; 49) wykonanie instalacji gazowej – odcinek zewnętrzny 50) montaż zewnętrznej instalacji oświetleniowej terenu wraz z lampami; Roboty prowadzone będą przy czynnych obiektach. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ); 2) posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia 3 000 000,00 złotych ważną na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia z tytułu wskazanego w zdaniu poprzedzającym oraz przedkładania potwierdzonych kserokopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeśli odpowiedzialność ubezpieczyciela wynikająca z zawartej umowy ubezpieczenia nie obejmuje całego okresu wykonywania niniejszej umowy lub szkód powstałych lub ujawnionych w okresie odpowiedzialności wykonawcy na podstawie niniejszej umowy. 3) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania uzgodnionych w harmonogramie rzeczowo-finansowym terminów wykonania poszczególnych etapów robót i całego przedmiotu umowy, 4) zorganizowanie robót w taki sposób, żeby nie utrudniać dojścia i pracy w budynkach, roboty prowadzone będą przy czynnych obiektach, 5) wywóz odpadów i śmieci będących efektem prowadzonej budowy na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie, przy przestrzeganiu przepisów prawa, 6) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w umowie oraz harmonogramie rzeczowo-finansowym, 7) poniesienie opłat niezbędnych do prowadzenia robót i prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 8) zlecenie na własny koszt nadzorów branżowych i prowadzenia robót ziemnych w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, a w przypadku kolizji z realizowanym projektem, dokonanie na własny koszt przebudowy istniejącej infrastruktury pod nadzorem właściciela lub zarządcy sieci uzbrojenia terenu określonego rodzaju, 9) zapewnienie w własnym zakresie i na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej budowy w tym także geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 10) świadczenie nieodpłatnie, przez okres min. 24 miesięcy, usługi konserwacji dźwigu w zakresie i w sposób ustalony dokumentacją techniczno-ruchową, instrukcjami konserwacji i przepisami Urzędu Dozoru Technicznego o budowie eksploatacji urządzeń dźwigowych wraz z ponoszeniem kosztów materiałów, konserwacja nie obejmuje wymiany części które zużyły się w normalnym czasie eksploatacyjnym (części zespołu napędowego, styczniki, siłowniki, akumulatory, suwaki itp.) oraz nieumyślnie lub celowo zniszczonych elementów dźwigu przez osoby trzecie, 11) świadczenie nieodpłatnie, przez okres 24 miesięcy, czynności związanych z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni polegających na: a) podlewaniu roślin i trawnika, b) odchwaszczaniu roślin i trawnika, c) nawożeniu roślin i trawnika, d) koszeniu trawnika, e) przycinaniu i formowaniu roślin, f) innych czynnościach niezbędnych do prawidłowej wegetacji roślin. Koszty ww. prac pokrywa Wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy. 4. Zamawiający umożliwi wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na obiekcie w celu zdobycia dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ, w szególności dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia – Dział II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 45.000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium powinno zostać wniesione na zasadach określonych w SIWZ - Dział I Instrukcja dla Wykonawców, rozdział X "Wadium".
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 2. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z pkt 8 i 9 rozdziału XII SIWZ) - dokument należy złożyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach