Przetargi.pl
Rozbudopwa i przebudowa wraz z termomodernizacją budynku świetlicy w miejscowowści Gruszewnia

Gmina Kłobuck ogłasza przetarg

  • Adres: 42100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 100 150 , fax. 343 172 661
  • Data zamieszczenia: 2018-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
    ul. 11 Listopada 6
    42100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 100 150, fax. 343 172 661
    REGON: 15139827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaklobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudopwa i przebudowa wraz z termomodernizacją budynku świetlicy w miejscowowści Gruszewnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie wszelkich prac budowlanych i instalacyjnych niezbędnych przy realizacji zamierzenia inwestycyjnego polegającego na "Rozbudowa i przebudowa wraz z termomodernizacją budynku świetlicy w miejscowości Gruszewnia". W zakres robót objętych rozbudową i przebudową będą wchodzić następujące roboty budowlane oraz zakupy i montaże: 1) rozbiórka pokrycia i konstrukcji dachowej (papa, deskowanie, krokwie), wykonanie nowej konstrukcji i poszycia dachowego, wyburzenia zaznaczonych fragmentów ścian wewnątrz budynku, rozbiórka schodów zewnętrznych, rozbiórka istniejącego wejścia do kotłowni, wyburzenie fragmentów posadzki w kotłowni, pogłębienie fragmentu pomieszczenia kotłowni, minowanie istniejących fundamentów na wskazanych fragmentach, wykonanie wylewki w kotłowni, wykonanie prac ziemnych – wykopy pod fundamenty i roboty fundamentowe, wykonanie ścian zewnętrznych, wykonanie elementów zewnętrznych (schody, pochylnie), wymiana drzwi zewnętrznych frontowych, wykonanie ścianek działowych, nadproży, wykonanie poszczególnych instalacji (instalacja elektryczna, wodna, kanalizacyjna i C.O.), wykonanie napraw posadzek, wykonanie tynków, roboty wykończeniowe, termomodernizacja, uporządkowanie terenu oraz wyznaczenie geodezyjne rozbudowy w terenie. 2) zagospodarowanie terenu polegające na: wykonaniu dojść, dojazdów i miejsc parkingowych z kostki brukowej, reorganizacji placu zabaw i likwidacji/ postawieniu nowej altany, 3) zakup i montaż wyposażenia zgodnie z załącznikiem nr 12 do niniejszej SIWZ. Przedmiotowe zamówienie nie obejmuje następujących pozycji w wymienionym załączniku nr 12 tj.: - poz. nr 4 - stół ze stali nierdzewnej z szafką zamykaną i szufladami (140x60x85); - poz. nr 5 – stół ze stali nierdzewnej z półką otwartą (60x60x85); - poz. nr 8 - szafka przelotowa na czyste naczynia (60x60x85) na ażurowym stelażu; - poz. nr 9 - szafka z drzwiczkami pod stelaż SZ – 1, dostępna z kuchni (na wymiar); - poz. nr 10 - okap przyścienny ze stali nierdzewnej (100x70x45); - poz. nr 24 - kuchnia 4 – palnikowa z piernikiem – elektryczna; - poz. nr 28 - zmywarka z funkcją wyparzania; Wymienione wyposażenie zostało zakupione przez Zamawiającego we wrześniu 2018 r. i jest objęte gwarancją producenta. Zamawiający powierzy Wykonawcy ww. wyposażenie w celu jego montażu zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym. Przedmiotowe wyposażenie magazynowane jest w miejscowości Gruszewnia przy ul. Zagłoby i będzie dostarczone na miejsce budowy. UWAGA: 1. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia, na swój koszt, kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji, w tym ustalenie punktów głównych oraz reperów (w tym roboczych) i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich prac, usług, dostaw towarzyszących robotom głównym. Wykonawca jest również zobowiązany uwzględnić w cenie oferty wyposażenie określone w załączniku nr 12 do SIWZ. Stałe urządzenia np. umywalki, zlewy (wraz z szafkami jeżeli są na nich zamontowane), muszle ustępowe, baterie należy wycenić wg dokumentacji projektowej. 3. Odległość transportu materiałów rozbiórkowych należy kalkulować indywidualnie. 3.2. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wykaz wyposażenia - stanowiący załączniki nr 12 do SIWZ. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy. 3.3. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: - wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót; - wykonywanie robót, odbiorów częściowych oraz organizację na terenie prowadzonych robót w oparciu o aktualne normy i przepisy; - wykonanie i zamontowania tablicy informacyjnej zgodnej w wytycznymi zawartymi w „Księdze wizualizacji znaku PROW 2014-2020” oraz wskazaniami Zamawiającego; - opracowanie dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzi między innymi: dokumentacja projektowa z ewentualnymi zmianami powstałymi w trakcie prowadzonych prac potwierdzona akceptacją inspektora nadzoru. 3.4. Podstawą do opracowania, opisu przedmiotu zamówienia oraz jego zakresu (ilościowo – rzeczowego) są następujące dokumenty: 1) projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 11 do SIWZ. 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 9 do SIWZ. 3) zestawienie wyposażenia – załącznik nr 12 do SIWZ. 4) ponadto Zamawiający załączył Przedmiar robót (załącznik nr 10a i 10b do SIWZ), który stanowi materiał pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty, a podane w przedmiarze robót podstawy wyceny należy traktować jako orientacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty: 5.1 Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym; 5.2 zaleca się załączenie dowodu wniesienia wadium zgodnie z Rozdziałem VIII niniejszej SIWZ; 5.3 dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia 6.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni: 1) spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdz. V pkt 2 niniejszej SIWZ; 2) złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdz. VI SIWZ, 3) ustanowić Pełnomocnika i złożyć wraz ofertą pełnomocnictwo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.2 jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, która musi zawierać: 1) dla oferty składanej przez konsorcjum: a) jednoznaczne określenie celu gospodarczego konsorcjum, b) zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty i solidarnej odpowiedzialności, c) oznaczenia czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, d) określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej lub umowy pod warunkiem zawieszającym. Wyklucza się możliwość wprowadzania zmian do umowy konsorcjum bez zgody Zamawiającego. 2) dla oferty składanej przez spółkę cywilną: – złożenia umowy spółki, z której musi wynikać sposób reprezentacji wspólników. Jeżeli z umowy spółki nie będzie wynikać sposób reprezentacji Zamawiający zażąda od wspólnika/wspólników podpisującego/podpisujących umowę stosownego umocowania od pozostałych osób tworzących spółkę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach