Przetargi.pl
ROZBIÓRKA TARASU I POCHYLNI ŚLIMAKOWEJ W ŁAZIENKACH PÓŁNOCNYCH W SOPOCIE PRZY ALEI FRANCISZKA MAMUSZKI 14

Gmina Miasta Sopotu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5213750 , fax. 058 5510133
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sopotu
    ul. Tadeusza Kościuszki 25/27 25/27
    81-704 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5213750, fax. 058 5510133
    REGON: 00598492000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBIÓRKA TARASU I POCHYLNI ŚLIMAKOWEJ W ŁAZIENKACH PÓŁNOCNYCH W SOPOCIE PRZY ALEI FRANCISZKA MAMUSZKI 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty rozbiórkowe tarasu wraz z pochylnią ślimakową w Łazienkach Północnych w Sopocie przy Alei Franciszka Mamuszki 14. 2. Zakres robót rozbiórkowych: Przedmiotem wyburzenia jest: a) nawierzchnia betonowa tarasu, b) konstrukcja płaszczyzny tarasu - przęsła z płyt stropowych kanałowych, żebra żelbetowe prefabrykowane, c) konstrukcja wsporcza tarasu - rygiel żelbetowy dwuwspornikowy prefabrykowany, słupy nośne żelbetowe prefabrykowane, d) wykończenie zewnętrzne tarasu (m.in. obróbki blacharskie, balustradę stalową), e) instalacje wewnętrzne - rury spustowe stalowe kanalizacyjne, f) nawierzchnia betonowa pochylni ślimakowej, g) konstrukcja płaszczyzny pochylni - płyta żelbetowa, h) konstrukcja wsporcza pochylni - żebra wspornikowe, słup żelbetowy, i) konstrukcja łącznika pochylni z budynkiem - pomost stalowy, j) wykończenie zewnętrzne pochylni - m.in. obróbki blacharskie, balustrada stalowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy zawsze jest poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz.275 z późniejszymi zmianami) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 93116022020000000061948083. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, należy oryginał dokumentu złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 4.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi określone w Art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) dysponują lub będą dysponować osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy: - posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy, - należącą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV SIWZ z zachowaniem przepisów Art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego, uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp; - Załącznik nr 2 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) informacja na temat osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierownik budowy, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskaże osobę, którą będzie dysponował, także pisemne zobowiązanie innego podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonywania zamówienia - wg Załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. 2) kopia uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dot. osoby, która będzie kierownikiem budowy. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i do oferty dołączają dokument Pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 2) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) każdy z wykonawców występujący wspólnie musi przedłożyć wymagane dokumenty i oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przy czym dla sprawdzenia czy warunki postawione przez Zamawiającego dotyczące wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia są spełnione - dokumenty te będą oceniane łącznie, 4) w przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy przedłożą oni zamawiającemu umowę regulującą ich wzajemną współpracę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5. dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.5 niniejszego rozdziału SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach