Przetargi.pl
Wykonanie projektów wraz z realizacją - rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Słupsk - 2009 rok

Wójt Gminy Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa 34
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54 , fax. 059 8429254
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słupsk
    ul. Sportowa 34 34
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, fax. 059 8429254
    REGON: 00055137800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów wraz z realizacją - rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Słupsk - 2009 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot przetargu obejmuje wykonanie projektów wraz z realizacją - rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Słupsk - 2009 rok, w szczególności: 1) opracowania dokumentacji technicznej wraz z przeniesieniem na rzecz Zamawiającego własności autorskich praw majątkowych do całości dokumentacji i każdej jej części składowej ze szczególnym uwzględnieniem prawa Zamawiającego do dowolnego adaptowania lub wykorzystania całości projektu lub dowolnej jego części, 2) uzyskanie pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego na budowę punktów świetlnych w oparciu o dokumentację projektową wskazaną w przedmiocie zamówienia, 3) przeprowadzenie procesu inwestycyjnego zgodnie z przepisami prawa budowlanego na warunkach określonych w SIWZ, 4) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej dla nowo powstałych obiektów objętych pozwoleniem na budowę. 2. Szczegółowy zakres robót został określony poniżej oraz w załączniku nr 6 do SIWZ - warunki przyłączenia (w tym mapy) wydane przez koncern energetyczny ENERGA i mapy, w rozbiciu na poszczególne zadania: 1) Bierkowo Osiedle PGO - BUDOWA LINII KABLOWEJ o długości 260 m, z 5 oprawami parkowymi 70 W na słupach ocynkowanych o wysokości 4 m, w których należy zastosować żarówki typu LED o mocy źródła światła 28 W - zgodnie z warunkami przyłączenia nr 09/R1/01489; 2) Bierkowo PGO - wymiana istniejących stalowych słupów oświetleniowych na słupy ocynkowane o wysokości 4 m. Istniejące oprawy parkowe należy przeinstalować na nowe słupy i zastosować w nich żarówki LED o mocy źródła światła 28 W - zgodnie z warunkami przyłączenia nr 09/R1/01489; 3) Jezierzyce SHR - BUDOWA LINII KABLOWEJ o długości 130 m, z 2 oprawami SGS 104/70 na słupach betonowych, które Wykonawca zobowiązany jest zdemontować ze skrzyżowania okrężnego w miejscowości Włynkówko (strefa SSSE), w których należy zastosować żarówki typu LED o mocy źródła światła 28 W - zgodnie z warunkami przyłączenia nr 09/R1/01488; 4) Strzelino - zamontowanie 1 oprawy SGS 104/70 na istniejącym słupie, z zastosowaniem żarówki typu LED o mocy źródła światła 28 W; 5) Gać - zamontowanie na istniejącej linii kablowej słupa ocynkowanego z oprawą parkową, w której należy zastosować żarówkę typu LED o mocy źródła światła 28 W - zgodnie z warunkami przyłączenia nr 09/R1/01482; 6) Siemianice - budowa linii napowietrznej o długości 300, z 3 oprawami typu LED na wysięgnikach o mocy światła 56 W na słupach betonowych ZN 8m - zgodnie z warunkami przyłączenia nr 09/R1/01482; 7) określone powyżej zadania za wyjątkiem nr 4 (Strzelino, występuje jedynie wymiana oprawy i uzgodnienie z Zakładem Energetycznym) wymagają sporządzenia map do celów projektowych, dokumentacji projektowej, uzyskania pozwolenia na budowę, uzgodnienia z Zakładem Energetycznym i wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 1 000, 00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 20.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 3 ppkt 2 - 5 do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce oryginał dokumentu wadium - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5. Wniesione wadium Zamawiający zwraca na zasadach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności: 1) posiadają doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie pięciu ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie prac elektro - energetycznych, w tym każda o wartości nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez wykonawcę, 2) dysponuje kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 3) dysponuje kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 4) dysponuje projektantem, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania w branży elektrycznej (w tym w zakresie sieci energetycznych), lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 5) osoby określone w pkt. 2, 3 i 4 (projektant i kierownicy robót) muszą być członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego, 6) dokument potwierdzający spełnianie normy PN-EN 13032-1 i PN-EN 13032-2 dla zastosowanych opraw (żarówek LED), wydane przez akredytowany podmiot posiadający uprawnienia do jego wydania, 7) dokument potwierdzający deklarację zgodności CTS dla oferowanych opraw (żarówek LED), 8) dokument potwierdzający certyfikat spełniania normy CE dla oferowanych opraw (żarówek LED), 9) są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte poniżej w -informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 3) niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. 4. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg załącznika Nr 4 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik na 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, 5) uprawnienia budowlane kierownika robót do prowadzenia robót w branży elektrycznej wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, 6) uprawnienia budowlane kierownika robót do prowadzenia robót w branży budowlanej wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, 7) uprawnienia budowlane projektanta do projektowania prac w branży elektrycznej (w tym sieci energetyczne) wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami niniejszego ogłoszenia. 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 2 i 8. Kopie dokumentów z pkt 2 muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dokument dotyczy oraz przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2.3 ppkt 1 SIWZ. 5. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slupsk.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach