Przetargi.pl
Rozbiórka obiektów budowlanych położonych na działce nr 193/26 obręb Brzeźno, gmina Człuchów, powiat człuchowski

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, Powstańców Warszawy
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim
    Powstańców Warszawy 28
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , fax. -
    REGON: 36784953800138
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka obiektów budowlanych położonych na działce nr 193/26 obręb Brzeźno, gmina Człuchów, powiat człuchowski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest całkowita rozbiórka obiektów budowlanych: chlewni warchlakarni nr inw. 28A i ogrodzenia nr inw. 148 A położonych na działce nr 193/36 w obrębie Brzeźno, gmina Człuchów, powiat człuchowski, województwo pomorskie. 1.2 Przedmiot zamówienia został opisany dokładnie w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, wycenie materiałów z odzysku oraz decyzji nr 244.2017. 1.3 Rozbiórki należy wykonać wraz z fundamentami i innymi elementami będącymi częściami składowymi obiektu, oczyszczeniem terenu z gruzu i pozostałości porozbiórkowych oraz usunięciem ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami o odpadach. Teren po rozbiórce winien być wyrównany do poziomu terenu otaczającego. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy. 1.4 Zakres robót obejmuje również sporządzenie i dostarczenie do Zamawiającego powykonawczej dokumentacji geodezyjno - kartograficznej w celu wprowadzenia zaistniałych zmian do ewidencji gruntów i budynków wraz z potwierdzeniem złożenia i przyjęcia powyższych dokumentów w Starostwie Powiatowym. 1.5 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Wytyczne dla Wykonawców: W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: 1) poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót, 2) wykonanie prac zgodnie z przepisami i zasadami BHP i ppoż w tym wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp z uwzględnieniem prac związanych z rozbiórką i transportem elementów zawierających azbest, 3) sporządzenie i aktualizacja planu bioz, tablicy budowy i tablicy informacyjnej, 4) koszt wykonania i złożenia dokumentacji geodezyjnej w celu aktualizacji danych ewidencyjnych we właściwym Starostwie Powiatowym, 5) koszty uczestniczenia w naradach i odbiorach, 6) koszty utrzymania placu budowy, zaplecza socjalnego i technicznego oraz uporządkowanie terenu po pracach wraz uzyskaniem mediów na czas rozbiórki i prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami, 7) koszt usunięcia odpadów komunalnych i innych znajdujących się w budynku przeznaczonym do rozbiórki, 8) koszt uzgodnienia w zakresie odłączenia sieci energetycznych z odpowiednim Operatorem, 9) poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego, kosztów zajęć niezbędnych działek sąsiednich – jeśli zajdzie taka potrzeba, 10) koszt ustanowienia kierownika budowy i prowadzenie przez cały okres dziennika budowy (zakup i rejestracja), 11) powiadomienia wszystkich instytucji przed przystąpieniem do prac 12) koszt przekazania azbestu oraz transport do składowiska odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami – Wykonawca przekaże Zamawiającemu karty przekazania odpadu, 13) Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty w wysokości 12 361,43 zł netto plus VAT za pozyskane materiały z rozbiórek, w tym kwoty 8 997,57 zł netto plus VAT za gruz ceglano - betonowy, 3 363,86 zł netto plus VAT za drewno opałowe. 3.1 Warunki techniczne: 1) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym lub opisem technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. Dokumentacja projektowa sporządzona została dla Inwestora Agencji Nieruchomości Rolnych. Na mocy przepisów ustawy z dnia 10 lutego 2017 r. o Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa i ustawy z dnia 10 lutego 2017 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa utworzony został Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, który przejął dotychczasową działalność Agencji Nieruchomości Rolnych. 2) STWIOR (załącznik nr 9 do SIWZ) dotyczy również obiektów w miejscowości Starnice, Krzemieniewo, Raciniewo, Pronie, Barłożno oraz Bińcze które nie podlegają rozbiórce w przedmiotowym postępowaniu !!! 3) Plac rozbiórki winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 4) Teren rozbiórki należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp i ppoż. 5) Za wypadki i szkody powstałe w związku z rozbiórką odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 6) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów wynikających z Prawa budowlanego i przepisów bhp i ppoż. 7) W czasie realizacji robót Wykonawca: • nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, • będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych • będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. • zachowa drogi dojazdowe do miejsca rozbiórki w niepogorszonym stanie technicznym oraz w przypadku uszkodzenia lub naniesienia nieczystości na własny koszt i odpowiedzialność dokona naprawy, 8) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. Na życzenie Wykonawcy wizja lokalna może odbyć się w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Termin wizji lokalnej wyznacza Zamawiający. 9) Zakres prac obejmować będzie: całkowitą rozbiórkę obiektów wraz z fundamentami, oczyszczenie terenu z gruzu i pozostałości porozbiórkowych oraz usunięcie ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami o odpadach. Teren po rozbiórce winien być wyrównany do poziomu terenu otaczającego. 10) Zakres robót obejmuje zakup i zarejestrowanie dziennika budowy, powołanie kierownika robót. 11) Zakres robót obejmuje również złożenie dokumentacji geodezyjnej w celu aktualizacji danych ewidencyjnych we właściwym Starostwie Powiatowym wraz z potwierdzeniem złożenia powyższych dokumentów w Starostwie Powiatowym 12) Zakres robót obejmuje zgłoszenie zamiaru przystąpienia do wykonywania robót do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej lub organu nadzoru (jeżeli taki obowiązek wynika z obowiązujących przepisów prawa lub decyzji na podstawie których prowadzone są roboty budowlane). 13) Zakończenie robót budowlanych potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy oraz zgłoszenie zakończenia robót do organu nadzoru (jeżeli taki obowiązek wynika z obowiązujących przepisów prawa lub decyzji na podstawie których prowadzone są roboty budowlane). 14) Na wyżej wymienione prace Zamawiający uzyskał pozwolenie na rozbiórkę w miejscowo odpowiednim Starostwie Powiatowym. 15) Wykonawca powinien spełniać kryteria wymagane w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 13.12.2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8 poz. 31) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 02.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649,ze zm.), a także rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14.10.2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216 poz. 1824). 3.2 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, w całym okresie realizacji zamówienia, zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, osób wykonujących wszelkie czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1040 ze zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących czynności opisane w przedmiarze robót. Wymóg ten nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 2) Dla dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób do wykonania czynności wymienionych w ust. 3.2 pkt 1) z określeniem czasookresu ich zatrudnienia oraz wymiaru czasu pracy wraz z pisemnym oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji zamówienia. Wykaz wraz z oświadczeniem winien zostać złożony przez Wykonawcę jak i podwykonawców w dniu podpisania umowy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i kopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 3) W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie 2 dni roboczych od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zamianę Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać wraz z oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji zamówienia. 4) Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia tożsamości pracownika, wykonującego czynności wskazane w ust. 3.2 pkt 1) i sprawdzenie zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań, o których mowa jak wyżej skutkować będzie naliczeniem kar umownych zgodnie z zapisami Projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, sporządzony na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1) – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych – wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS), 5) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 7 do SIWZ (jeśli dotyczy), 7) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach