Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 80-955 Gdańsk, ul. Zamknięta
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 587 379 565 , fax. 587 379 332
- Data zamieszczenia: 2020-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A.
ul. Zamknięta 18
80-955 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 587 379 565, fax. 587 379 332
REGON: 19147840800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.portgdansk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka elewatora zbożowego zlokalizowanego na Nabrzeżu Wiślanym w Porcie Gdańsk. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka obiektu Elewatora Zbożowego wraz z rozbiórką przybudówek, wiaty stalowej, kładki stalowej, schodów na kładkę, sieci wodociągowych, sieci kanalizacji sanitarne, sieci kanalizacji deszczowej, sieci ciepłowniczych, sieci elektroenergetycznych i sieci teletechnicznych zlokalizowanych przy Nabrzeżu Wiślanym w Porcie Gdańskim, około12 m od linii nabrzeża, przy ulicy Mariana Chodackiego, na działce nr 13/3, obręb 0071, jednostka ewidencyjna 226101_1 m. Gdańsk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane warunki jego wykonania zamieszczone są w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Projekcie umowy zamieszczonym w Załączniku nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi: 20 000 PLN. Pozostałe informacje na temat wadium znajdują się w Rozdziale 8 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej (§ 21 ust. 2 Regulaminu). 2. Ofertę należy przygotować według wzoru Formularza oferty – zamieszczonego w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Do formularza oferty załączyć należy: 3.1. Formularz cenowy sporządzony wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 2A do SIWZ. 3.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu wymagane na podstawie punktu 2.2.4 i 6.1 (wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 3 do SIWZ). 3.3. W przypadku Wykonawcy polegającego na zdolnościach innych podmiotów – zobowiązanie oraz oświadczenie, o których mowa w pkt 5.6. 3.4. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta została podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy a nie osobę / osoby, których uprawnienia do jej podpisania wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa termomodernizacja budynków A i B Szpitala Puckiego Sp. z o.o., w ramach projektu „Poprawa jakości powietrza. Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie”
Dodano: 2023-11-27 - Kompleksowa termomodernizacja budynków A i B Szpitala Puckiego Sp. z o.o., w ramach projektu „Poprawa jakości powietrza. Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie”
Dodano: 2023-11-27 - Modernizacja oddziału Gdańskiej Galerii Miejskiej - GGM2 przy ul. Powroźniczej 10/12, 13/15, 16/17 - I etap
Dodano: 2023-02-23 - Wykonanie RB - prac związanych z przygotowaniem miejsca posadowienia okrętu typu Kobben - przeniesienie i nowe rozmieszczenie eksponatów oraz innych elementów architektonicznych w rejonie posadowienia
Dodano: 2022-10-26 - Modernizacja oddziału Gdańskiej Galerii Miejskiej - GGM2 przy ul. Powroźniczej 10/12, 13/15, 16/17 - I etap
Dodano: 2022-10-04 - Modernizacja oddziału Gdańskiej Galerii Miejskiej - GGM2 przy ul. Powroźniczej 10/12, 13/15, 16/17 - I etap
Dodano: 2022-09-25 - Modernizacja oddziału Gdańskiej Galerii Miejskiej - GGM2 przy ul. Powroźniczej 10/12, 13/15, 16/17 - I etap
Dodano: 2022-08-21 - Roboty rozbiórkowe budynku 74/4101 oraz 22/1761 w Helu na terenach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego
Dodano: 2022-08-05 - „Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Leśna Polana 3 w Sopocie wraz z infrastrukturą"
Dodano: 2021-02-19 - Remont lokalu w budynku przy Al. Niepodległości 891 w Sopocie.
Dodano: 2021-02-17