Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Podchorążych 33
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052/3784285
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
ul. Podchorążych 33 33
85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052/3784285
REGON: 09057078200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.w.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynku nr 10 - Grudziądz. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku nr 10 na terenie JW 1123 Grudziądz - Gardeja. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, zgodnie z przedmiotem zamówienia, w szczególności wykazać się dysponowaniem kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 2. Zgodnie z art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001 (Dz.U Nr 62, poz. 628 z późn. zmianami), wytwórcą odpadów powstających w wyniku świadczenia usług związanych w wykonaniem przedmiotu zamówienia jest wykonawca. W związku z powyższym powinien posiadać odpowiednie pozwolenia w zakresie wytwarzania, zbierania, transportu i odzyskiwania lub unieszkodliwiania odpadów. 3. Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie o udzielenie zamówienia w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub innej formy działania. 1) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielne podmioty, współubiegający się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców 3) Zapisy SIWZ dotyczące wymagań stawianych wykonawcom mają zastosowanie do wszystkich współubiegających się wykonawców. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w Cz. III ust. 3 pkt. 1) - 4) składają wszyscy współubiegający się wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW jakie dostarczyć mają wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1) oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (treść oświadczenia zawarta jest w formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wskazanie kierownika budowy wraz z dokumentem potwierdzającym jego uprawnienia budowlane i aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem potwierdzającym członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa, 6) W celu potwierdzenia posiadania zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach, o których mowa w Cz. III ust. 2 SIWZ wykonawca do oferty powinien załączyć: 1. pozwolenie na wytwarzanie odpadów wydane przez właściwego Wojewodę/Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na wytwarzanie odpadów, które powstają w wyniku świadczenia usług w zakresie budowy, rozbiórki, remontu obiektów na terenach zamkniętych (zgodnie z art. 180,181 oraz 378 ustawy z dnia 27.04.2001 o ochronie środowiska - t.j. Dz.U z 2008r. Nr 25, poz. 150), których wytwórcą (zgodnie z art. 3 ust.3 pkt.22 ustawy o odpadach) będzie wykonawca 2. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów w zależności od charakteru prowadzonej działalności, wydane przez właściwe organy zgodnie z ustawą o odpadach, z zastrzeżeniem art. 31 ust.1, art.33 ust. 2,4,4a oraz 43 ust.5 ww. ustawy 3. W przypadku gdy wykonawca robót budowlanych (wytwórca odpadów) zamierza powierzyć wykonanie obowiązku gospodarowania odpadami innemu posiadaczowi odpadu (zgodnie z art. 25 ustawy o odpadach) do oferty należy załączyć oświadczenie o zawarciu umowy z podmiotem, któremu wykonawca powierzy ww. obowiązek UWAGA! Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w postępowaniu, przed podpisaniem umowy, przekaże Zamawiającemu kserokopie umowy, o której mowa wyżej oraz kserokopie pozwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i unieszkodliwiania odpadów dla podmiotu, z którym zawarł przedmiotową umowę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.hg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont hali magazynowej w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu
Dodano: 2016-07-27 - ROZBIÓRKI BUDYNKÓW NR 19 PRZY AL. 3 MAJA 2-4 W CHEŁMNIE, NR 9 PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE, ROZBIÓRKA MASZTÓW ANTENOWYCH W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE ORAZ ŁĄCZNIKA BUDYNKU NR 6 PRZY UL. 6-GO MARCA 15 W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 71/2016
Dodano: 2016-07-21 - Budowa windy osobowej w budynku przy ul. Waryńskiego 32-36 - II etap (w zakresie wykonania szybu windy wraz z dostawą i montażem dźwigu)
Dodano: 2016-03-01 - Regulacja poboczy w latach 2016-2017 na drogach administrowanych przez GDDKiA O/Bydgoszcz
Dodano: 2016-02-18 - REMONT BUDYNKU NR 2 NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. OKÓLNEJ 37 W TORUNIU
Dodano: 2016-01-25 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowościach Ariany 26 i Niszczewy 25 realizowana w ramach projektu Przywrócenie równowagi ekologicznej na terenach gmin województwa kujawsko-pomorskiego w związku z budową autostrady A-1 w latach 2011-2015
Dodano: 2016-01-05 - Rozbiórka budynków: nr 35 w Osówcu, nr 109 w Bydgoszczy ul. Gdańska 147 oraz nr 19 w Maksymilianowie
Dodano: 2015-10-23 - ROZBIÓRKA BUDYNKÓW NR 5 I 7 W KOMPLEKSIE PRZY UL. BEMA 27 W GRUDZIĄDZU - sprawa nr 124/2015
Dodano: 2015-10-23 - Modernizacja związana z przebudową i rozbudową istniejącej hydroforni w Marcinkowie Dolnym - działka nr 10/11 oraz budowa sieci wodociągowej zaopatrującej w wodę popegeerowskie osiedla w Marcinkowie Dolnym i Marcinkowie Górnym
Dodano: 2015-07-24 - Rozbudowa Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy obejmującą budowę budynku garażowo-magazynowego oraz 3 segmentów zakwaterowania
Dodano: 2015-07-23