Przetargi.pl
ROZBIÓRKA BUDYNKÓW NR 5 I 7 W KOMPLEKSIE PRZY UL. BEMA 27 W GRUDZIĄDZU - sprawa nr 124/2015

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2015-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBIÓRKA BUDYNKÓW NR 5 I 7 W KOMPLEKSIE PRZY UL. BEMA 27 W GRUDZIĄDZU - sprawa nr 124/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynków nr 5 i 7 w kompleksie przy ul. Bema 27 w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zakresem robót oraz na warunkach określonych w ogólnych warunkach umowy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: roboty dotyczące w szczególności następującego zakresu: rozbiórka konstrukcji budynku (odłączenie mediów zapewnia Zamawiający), roboty ziemne, uporządkowanie terenu, wywóz i utylizacja odpadów, wykonanie ogrodzenia uzupełniającego, WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; wygrodzenie strefy zagrożenia pod robotami prowadzonymi na wysokości; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45110000-1- roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne KOD CPV: 90500000-2 - utylizacja odpadów 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w danym zadaniu określa w szczególności przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz ogólne warunki umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ) 4.Tereny, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas wykonywania robót będą wyłączone z użytkowania.. 5.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 6.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i lub Inspektora Nadzoru. 7.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt). 8.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. Uzyskaną z rozbiórki papę należy wywieźć z miejsca budowy i poddać utylizacji. Przyjęcie do utylizacji powyższych odpadów należy poświadczyć przed inwestorem stosownym dokumentem wydanym przez zakład świadczący usługi w zakresie utylizacji. Pozostałe odpady budowlane uznane przez Wykonawcę, który w myśl Ustawy o odpadach jest ich wytwórcą, za inne niż niebezpieczne (ceramika sanitarna, wykładziny podłogowe, inne odpady budowlane), Wykonawca wywiezie, odda na wysypisko śmieci lub podda utylizacji, natomiast drewno rozbiórkowe oraz gruz ceglany/betonowy wywiezie i zagospodaruje we własnym zakresie lub podda utylizacji. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do wywozu i zagospodarowania na własne potrzeby pozyskanego złomu, który zostanie zmagazynowany we wskazanym przez inspektora nadzoru miejscu, a po zakończeniu robót komisyjnie przeważony wg kryterium rodzajowego. O wartość pozyskanego złomu zostanie pomniejszona cena ryczałtowa zaoferowana przez Wykonawcę na etapie rozliczenia wykonania robót określonych w przedmiocie zamówienia wg poniższych kryteriów: - ilość pozyskanego złomu stalowego w kg x średnia cena hurtowa w m. Grudziądz = 0,54 zł/kg - ilość pozyskanego złomu żeliwnego w kg x średnia cena hurtowa w m. Grudziądz = 0,78 zł/kg - ilość pozyskanego złomu mosiężnego w kg x średnia cena hurtowa w m. Grudziądz = 10,75 zł/kg Wykonawca na etapie złożenia oferty nie wycenia wartości złomu. Zaoferowana cena ryczałtowa ogółem stanowi cenę, która zostanie pomniejszona przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy. Ceną oferty jest cena ryczałtowa zaoferowana przez Wykonawcę bez pomniejszenia o wartość złomu, o którym mowa. 9.Zamawiający umożliwia, dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty: 1)o zamiarze uczestnictwa w wizji lokalnej należy poinformować Zamawiającego pisemnie lub faksem pod nr: 261 48 32 22 - sprawa numer 124/2015 do dnia 27.10.2015 r., Zamawiający w odpowiedzi na zgłoszenie wyznaczy termin dokonania wizji lokalnej; Osoby, które będą okazywać przedmiot zamówienia są upoważnione do udostępnienia obiektu w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 2)dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 3)z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. 10.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości ogółem: 350,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 3. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy PZP). 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 2-5, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 4 pkt 2-5, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a Ustawy). 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach