Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 4121805 , fax. 054 4121804
- Data zamieszczenia: 2016-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
ul. Komunalna 4 4
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 4121805, fax. 054 4121804
REGON: 91004177600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont hali magazynowej w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remont hali magazynowej w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia precyzuje dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zakres remontu obejmuje: 1) Wykonanie wjazdu do hali od strony placu istniejącej biologicznej instalacji przetwarzania odpadów, poprzez demontaż jednego przęsła ściany osłonowej. 2) Budowę fragmentu ściany oporowej, wewnątrz hali magazynu. 3) Remont i przebudowę wewnętrznej instalacji odcieków i budowa bezodpływowego zbiornika odcieków. 3. Miejscem wykonania zamówienia: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu gmina Brześć Kujawski. 4. Roboty mają być wykonane z materiałów fabrycznie nowych w I gatunku dopuszczonych do powszechnego stosowania, posiadające atesty, świadectwa dopuszczenia oraz certyfikaty, uwarunkowane normą i przepisami, które należy przedłożyć w czasie odbioru. 5. W dniu odbioru Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą. 6. Wykonawca winien udzielić rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres min. 60 m-c max 120 m-cy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia - kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XV SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany będzie realizować przedmiot zamówienia z należytą starannością w zakresie, miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z roku 2007 Nr 42, poz. 275, z póz. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.saniko.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROZBIÓRKI BUDYNKÓW NR 19 PRZY AL. 3 MAJA 2-4 W CHEŁMNIE, NR 9 PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE, ROZBIÓRKA MASZTÓW ANTENOWYCH W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE ORAZ ŁĄCZNIKA BUDYNKU NR 6 PRZY UL. 6-GO MARCA 15 W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 71/2016
Dodano: 2016-07-21 - Budowa windy osobowej w budynku przy ul. Waryńskiego 32-36 - II etap (w zakresie wykonania szybu windy wraz z dostawą i montażem dźwigu)
Dodano: 2016-03-01 - Regulacja poboczy w latach 2016-2017 na drogach administrowanych przez GDDKiA O/Bydgoszcz
Dodano: 2016-02-18 - REMONT BUDYNKU NR 2 NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. OKÓLNEJ 37 W TORUNIU
Dodano: 2016-01-25 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowościach Ariany 26 i Niszczewy 25 realizowana w ramach projektu Przywrócenie równowagi ekologicznej na terenach gmin województwa kujawsko-pomorskiego w związku z budową autostrady A-1 w latach 2011-2015
Dodano: 2016-01-05 - Rozbiórka budynków: nr 35 w Osówcu, nr 109 w Bydgoszczy ul. Gdańska 147 oraz nr 19 w Maksymilianowie
Dodano: 2015-10-23 - ROZBIÓRKA BUDYNKÓW NR 5 I 7 W KOMPLEKSIE PRZY UL. BEMA 27 W GRUDZIĄDZU - sprawa nr 124/2015
Dodano: 2015-10-23 - Modernizacja związana z przebudową i rozbudową istniejącej hydroforni w Marcinkowie Dolnym - działka nr 10/11 oraz budowa sieci wodociągowej zaopatrującej w wodę popegeerowskie osiedla w Marcinkowie Dolnym i Marcinkowie Górnym
Dodano: 2015-07-24 - Rozbudowa Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy obejmującą budowę budynku garażowo-magazynowego oraz 3 segmentów zakwaterowania
Dodano: 2015-07-23 - ROZBIÓRKA BUDYNKÓW NR 33, 34 W GRUDZIĄDZU PRZY UL. HALLERA ORAZ BUDYNKÓW NR 33, 117, 235 W GRUPIE PRZY UL. DWORCOWEJ- SPRAWA NR 70/2015
Dodano: 2015-07-16