Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ogłasza przetarg
- Adres: 58506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 537 286 , fax. 757 543 883
- Data zamieszczenia: 2018-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
ul. Ogińskiego 6
58506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 757 537 286, fax. 757 543 883
REGON: 29364000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.jgora.pl; poczta e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBIÓRKA BUDYNKU BYŁEGO HOTELU PIELĘGNIARSKIEGO W ZAMIEJSCOWEJ JEDNOSTCE ZAMAWIAJĄCEGO„WYSOKA ŁĄKA” UL. SANATORYJNA 27, 58-530 KOWARY - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rozbiórka budynku byłego Hotelu Pielęgniarskiego w zamiejscowej Jednostce Zamawiającego „Wysoka Łąka”, ul. Sanatoryjna 27, 58-530 Kowary: 1) Demontaż urządzeń i przewodów instalacyjnych, 2) Rozbiórka stolarki okiennej i drzwiowej, 3) Rozbiórka ścian działowych, 4) Rozbiórka pokrycia dachowego i obróbki blacharskie, 5) Rozbiórka kominów murowanych na wysokości dachu, 6) Rozbiórka żelbetowej płyty dachu, 7) Rozbiórka stropu nad parterem, 8) Rozbiórka kominów murowanych w poziomie piętra i parteru, 9) W fazie końcowej dokonać rozbiórki ścian fundamentowych budynku oraz fundamentów 10) pozostałe szczegółowe informacje zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 2.700,00 zł. (słownie: dwa tysiące siedemset złotych) 2. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem przed upływem terminu składania ofert na konto zamawiającego: nr konta PKO BANK POLSKI Spółka Akcyjna nr rachunku: 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483 z dopiskiem „WADIUM – ROZIBÓRKA BUDYNKU KOWARY (NR REFERENCYJNY:ZP/PN/13/03/2018. lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 , poz.110), przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać/złożyć do Zamawiającego załączając do oferty z zaznaczeniem „Oryginał wadium przetargowego” w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć również jako dokument do oferty. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz poręczenia muszą być udzielone na cały okres związania ofertą i winny obejmować pełny zakres dotyczący wadium. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Formularz oferty o treści zgodnej z załączonym wzorem załącznik nr 2 do SIWZ, b)Dowód wniesienia wadium c)Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu, których pełnomocnicy niewymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, d)Dokumenty wymagane w Rozdziale XII w pkt 9,11 niniejszego rozdziału SIWZ dla Wykonawców korzystających z zasobów podmiotów trzecich. e)Oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale XII pkt. 1 i 2 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbiórka 3 szt. nieużytkowanych budynków mieszkalnych przy ul. Kwiatowej 16/18, 22/24, 26/26AB
Dodano: 2024-06-20 - Przebudowa części budynku na potrzeby Rady Osiedla Pawłowice przy ul. Pawłowickiej 78 we Wrocławiu – etap I
Dodano: 2024-03-12 - Rozbiórka budynku garażowego Komisariatu Policji w Szklarskiej Porębie, przy ul. Granitowej 1.
Dodano: 2024-03-07 - Budowa głównej stacji zasilającej 20kV– transformator do 1000 kVA wraz z wymianą linii kablowej zasilającej dla Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2022-11-08 - Wymiana stolarki okiennej w budynku przy ulicy Łukasińskiego 7 w Świdnicy
Dodano: 2022-10-12 - „Rozbiórka budynków gminnych”
Dodano: 2021-02-23 - Przebudowa Domu Studenckiego „ARKA”, ul. Olszewskiego 25 we Wrocławiu wraz z pierwszym wyposażeniem – ETAP I
Dodano: 2021-02-12 - Remont pomieszczeń w budynku A2 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2021-01-19 - „Rozbiórka budynków gminnych”
Dodano: 2020-12-08 - Przebudowa Domu Studenckiego „ARKA”, ul. Olszewskiego 25 we Wrocławiu wraz z pierwszym wyposażeniem – ETAP I
Dodano: 2020-10-31