Przetargi.pl
Rozbiórka budynków znajdujących się w zasobach inwentarzowych Nadleśnictwa Żednia

Nadleśnictwo Żednia ogłasza przetarg

  • Adres: 16-050 Michałowo, Żednia 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7175251, 7175252 , fax. 085 7175252
  • Data zamieszczenia: 2014-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Żednia
    Żednia 5 5
    16-050 Michałowo, woj. podlaskie
    tel. 085 7175251, 7175252, fax. 085 7175252
    REGON: 05002654900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/zednia,
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka budynków znajdujących się w zasobach inwentarzowych Nadleśnictwa Żednia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na likwidacji w formie rozbiórki demolacyjnej budynków i budowli Nadleśnictwa Żednia według wykazu: a) Budynek gospodarczy, obora murowana o numerze inwentarzowym 108/354 znajdująca się w miejscowości Folwarki Tylwickie, na działce o numerze 390 w gminie Zabłudów. b) Garaż drewniany znajdujący się na terenie osady leśnej Żednia 30, o numerze inwentarzowym 102/925 na działce o numerze 219 w gminie Michałowo. c) Osada Żednia znajdująca się w Żedni 10, składająca się z budynku mieszkalnego o numerze inwentarzowym 110/113, budynków gospodarczych o numerach inwentarzowych B/590/433 i B/590/432, piwnicy betonowej o numerze inwentarzowym 291/118, ogrodzenia o numerze inwentarzowym B/570/434 i studni kopanej o numerze inwentarzowym 211/116. Osada znajduje się na terenie działki o numerze 221 w gminie Michałowo. d) Osada Zajma znajdująca się w miejscowości Zajma 10, składająca się z budynku mieszkalnego o numerze inwentarzowym 110/45, budynku gospodarczego o numerze inwentarzowym 108/46, schronu murowanego o numerze inwentarzowym B/560/387 i studni kopanej o numerze inwentarzowym 211/50. Obiekty znajdują się na działce o numerze 886/5 w gminie Gródek. e) Budynek mieszkalny znajdujący się w miejscowości Słomianka 3 o numerze inwentarzowym 110/189 na działce o numerze 246 gmina Zabłudów. f) Budynek gospodarczy o numerze inwentarzowym 108/5 znajdujący się w miejscowości Kazimierowo na działce o numerze 1833 w gminie Michałowo g) Budynek gospodarczy o numerze inwentarzowym 108/147, znajdujący się na 297 w gminie Zabłudów. Wykonawca usunie budynki i budowle wraz z częściami znajdującymi się pod poziomem gruntu. Wszystkie materiały z rozbiórki wraz z przedmiotami i elementami nie stanowiącymi części budynków, znajdujące się w środku lub na zewnątrz, będą usunięte i zagospodarowane lub zutylizowane przez Wykonawcę (Wykonawca staje się właścicielem materiałów z rozbiórki) poza elementami drewnianymi (drewno poużytkowe),które Wykonawca ma obowiązek odkupić. Na obiektach gdzie pokrycie dachowe zawiera azbest - eternit Zamawiający zastrzega, że materiały te powinny zostać poddane utylizacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. (Dz. U. 2004 Nr 71 poz. 649) oraz z dnia 23 października 2003r. (Dz. U z 2003r Nr 192 poz. 1876). Zamawiający będzie żądał dokumentu potwierdzającego wykonanie utylizacji materiału zawierającego azbest. Wykonawca ponosi całkowity koszt prac związanych z rozbiórka, uprzątnięciem terenu i utylizacja eternitu jak również ponosi odpowiedzialność cywilno - prawną i materialną za nieprzestrzeganie warunków umowy oraz obowiązujących przepisów. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu rozbiórki przed dostępem osób postronnych, właściwego oznakowania prac niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Po zakończeniu robót tzn. usunięciu budynków budowli i urządzeń teren budowy należy zaorać i wyrównać oraz uporządkować z odpadów i śmieci. W związku z tym, że w wyniku rozbiórki powstanie materiał rozbiórkowy mający wartość rynkowa Zamawiający stwierdza, ze w ramach realizacji przedmiotu zamówienia pozyskane materiały porozbiórkowe Wykonawca zobowiązany jest zakupić. Zamawiający wystawi fakturę Wykonawcy za materiały odzyskane z rozbiórki. Cena materiałów pochodzących z rozbiórki i w poszczególnych częściach przedstawia się następująco: a) Budynek gospodarczy we wsi Folwarki Tylwickie o numerze inwentarzowym 108/354: 476,00 zł. b) Garaż drewniany w osadzie Żednia 30 o numerze inwentarzowym 102/925: 76,00 zł. c) Osada Żednia 10 ,w skład której wchodzą: budynki gospodarcze o numerach inwentarzowych B/590/432, B/590/433 i mieszkalny 110/113: 4260,00 zł. d) Osada leśna Zajma 10, w skład której wchodzą: budynek gospodarczy o numerze inwentarzowym 108/46 i budynek mieszkalny o numerze inwentarzowym 110/45: 7067,00 zł. e) Budynek mieszkalny znajdujący się w miejscowości Słomianka 3 o numerze inwentarzowym 110/189: 1813,00 zł. f) Budynek gospodarczy znajdujący się w miejscowości Kazimierzowo o numerze inwentarzowym 108/5: 1222,00 zł. g) Budynek gospodarczy znajdujący się w osadzie leśnej Budy o numerze inwentarzowym: 859,00 zł. Całkowity koszt materiałów (drewna poużytkowego) pozyskanych z rozbiórki wynosi 15773,00 zł plus należny podatek 23% Opis budynków i budowli, oraz ich stanu technicznego znajduje się w załącznikach do SIWZ. Jeśli Wykonawca celem ustalenia zakresu prac rozbiórkowych oraz uzyskania wszystkich informacji niezbędnych do ustalenia ceny i złożenia oferty, chce dokonać szczegółowej wizji terenowej oraz inwentaryzacji budynków Zamawiający umożliwi Wykonawcy przeprowadzenie takiej wizji lokalnej. Ewentualne wątpliwości, pytania będą mogły być zgłaszane Zamawiającemu tylko zgodnie z zapisami SIWZ tj.: pisemnie, faksowo, lub elektronicznie. Zamawiający nie będzie odpowiadał na pytania zadawane bezpośrednio ustnie czy telefonicznie. Koszty ewentualnej wizji terenowej ponosi Wykonawca. DANE DOTYCZĄCE PLACU BUDOWY: Wykonawca jest zobowiązany do wykonania tymczasowych urządzeń placu budowy. Ustawienie barakowozów o różnym przeznaczeniu wchodzi w skład kosztów pośrednich. Pełne zabezpieczenie urządzeń placu budowy wraz z ich eksploatacją obciąża Wykonawcę. Wykonawca jest odpowiedzialny za sprawdzenie czy przedmiotowe budynki zostały odłączone od wszystkich mediów. Zamawiający nie zapewnia dostaw energii elektrycznej i wody. Jeśli będzie zachodziła konieczność ,Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzgodni tymczasowe zasilanie w energię elektryczną i zapewni dla własnych potrzeb wodę i odbiór ścieków. Wykonawca we własnym zakresie przygotowuje na swój koszt: - stanowiska robocze i składowiska materiałów, elementów i urządzeń - pełną organizacja stanowisk roboczych - dostawę, wyładowanie i składowanie materiałów pomocniczych i pędnych według potrzeb - wykonanie wszelkich zabezpieczeń BHP zgodnych z wymaganymi w tym zakresie warunkami technicznymi oraz przepisami BHP - ogrodzenie i zabezpieczenie terenu robót 2. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologię wykonania zamówienia określają: Opinie zbadania i określenia stanu technicznego i opłacalności remontu, oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót rozbiórki osad leśnych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 roboty budowlane; 45111100-9 roboty w zakresie burzenia; 45111213-4 roboty w zakresie oczyszczania terenu; 45111220-6 roboty w zakresie usuwania gruzu; 45262660-5 - Usuwanie azbestu; 45236000-0- Wyrównanie terenu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który określają wymienione w pkt. 2 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, oraz dokumentacja projektowa i przedmiary robót stanowią Załącznik Nr 9 do SIWZ. 5. Zakres robót budowlanych do wykonania oraz materiałów i urządzeń do zastosowania określony jest szczegółowo w dokumentacji projektowej oraz załączonych orientacyjnych przedmiarach robót, które należy traktować jako materiał pomocniczy przy sporządzaniu oferty. 6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania rękojmi i gwarancji. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. 9. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego są one jedynie elementem pomocniczym do przygotowania ofert. Kosztorysy ofertowe (załączniki nr 10 do SIWZ) wypełnia Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i dostarcza Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 10. Warunki wykonania i finansowania zadania: a) Należność za wykonaną rozbiórkę będzie płatna w całości po wykonaniu całego zamówienia. Wypłata należności będzie dokonywana na konto wskazane przez Wykonawcę, po wykonaniu zamówienia na podstawie końcowego bezusterkowego odbioru robót w terminie do 14 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. b) Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. c) Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu ofertowym) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wniesienie wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank OR/BGŻ S.A. Białystok konto nr 75 2030 0045 1110 0000 0101 5800 przed upływem terminu składania ofert. 4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale w pokoju nr 7 przed upływem terminu składania ofert. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. W przypadku wniesienia wadium przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy w dokumencie wadialnym, w szczególności wnoszonym w formie niepieniężnej, wskazać w imieniu jakich podmiotów wadium to jest wnoszone. Uwaga: Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy PZP, lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. W zakresie żądania i zwrotu wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawa Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zednia.bialystok.lasy.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach