Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Pl. Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (061) 878 52 65
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych
Pl. Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. (061) 878 52 65 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roczna subskrypcja sygnatur do oprogramowania CA, - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roczna subskrypcja sygnatur ( usługa Enterprise Maintenance ) do oprogramowania CA Anti-Virus r8.1 firmy CA wraz z rozszerzeniem jego funkcjonalności o ochronę anti-spyware. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy. Zamawiający dopuszcza powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia realizacji całości albo części zamówienia podwykonawcom Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechanie jak za swoje własne. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości 2 250,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponują dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności i poprawności złożonych dokumentów oraz terminu i kwoty wniesionego wadium.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ, oraz uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ponadto w ofercie należy złożyć: 3.Wypełnioną i podpisaną ofertę - zał. nr 1 do SIWZ; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Migracja oprogramowania Simple System do najnowszej wersji Simple_ERP_Sprint oraz sprawowanie usług serwisu i nadzoru technicznego, wraz z serwerem i stacjami roboczymi na potrzeby Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II w Trzciance
Dodano: 2016-06-09 - Zakup usługi asysty technicznej dla oprogramowania firmy Oracle (2)
Dodano: 2016-05-13 - Zakup usługi asysty technicznej dla oprogramowania firmy Oracle.
Dodano: 2016-04-29 - Asysta techniczna firmy Oracle dla oprogramowania Oracle Database
Dodano: 2016-03-11 - ZP/1/PN/16
Dodano: 2016-01-08 - Odnowienie asysty technicznej (serwisów) oraz zakup licencji oprogramowania dla szkól Gminy Września
Dodano: 2015-12-17 - serwis systemu komputerowego IBM
Dodano: 2015-07-09 - Świadczenie w okresie 12 miesięcy usługi serwisu i bieżącej konserwacji oprogramowania TBD-FK Finanse i księgowość oraz Internetowy System Raportów Budżetowych i-SRB
Dodano: 2015-02-17 - Serwis i konserwacja wraz z nadzorem oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS
Dodano: 2014-12-31 - ZP/32/PN/14
Dodano: 2014-12-22