Przetargi.pl
serwis systemu komputerowego IBM

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2015-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    serwis systemu komputerowego IBM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    24-miesięczny serwis (7 dni x 24 godziny z 24-godzinnym gwarantowanym czasem naprawy) systemu komputerowego IBM w okresie od 22.08.2015 r. do 21.08.2017 r., zapewniający bezawaryjną pracę urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy, świadczony na zasadach określonych w zakresie prac i usług serwisowych, znajdujących się pod adresem strony internetowej: www-935.ibm.com/services/pl/gts/html/maintenance/umowy.html. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (Urząd Miasta Poznania, Wydział Informatyki, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 420) dokument gwarancyjny od producenta, firmy IBM, potwierdzający wykupienie ww. serwisu. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wzór protokołu odbioru dokumentu gwarancyjnego stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy. Miejsce wykonania zamówienia: Urząd Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 19 800,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Miesięczna płatność z dołu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach