Przetargi.pl
dostawa dla potrzeb COSSW w Kaliszu pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych, ciastkarskich i makaronów niegotowanych - nr sprawy 3/ż/09

Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 766 96 42/43
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kaliszu
    ul. Wrocławska 193-195
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 766 96 42/43
    REGON: 00032034800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła więziennictwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa dla potrzeb COSSW w Kaliszu pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych, ciastkarskich i makaronów niegotowanych - nr sprawy 3/ż/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - CPV 15810000-9 Chleb - CPV 15811100-7 Bułeczki - CPV 15811400-0 1)Chleb baltonowski 30.000 kg 2)Chleb żytni razowy 12.000 kg 3)Bułka pszenna zwykła 25.000 szt 4)Bułka graham 25.000 szt 5)Bułka kajzerka 25.000 szt 6)Rogal pszenny 20.000 szt 7)Bułka z ziarnami 25.000 szt 8)Bułka kukurydziana 20.000 szt 9)Bułka cebulowa 25.000 szt 10)Bułka tarta 1.800 kg 11)Żurek zakwas 800 l CZĘŚĆ II Wyroby ciastkarskie - CPV 15812100-4 Pieczywo francuskie - CPV 15811300-9 Rogaliki - CPV 15811200-8 1)Pączek drożdżowy 20.000 szt 2)Drożdżówka z nadzieniem 20.000 szt 3)Eklery 20.000 szt 4)Rożek francuski 20.000 szt 5)Rogaliki półfrancuskie drożdżowe 20.000 szt 6)Rurka z kremem 10.000 szt 7)Krajanka piernikowa 250 kg 8)Mix ciastek: maczki, muszelki, kokosanki szarlotka, kruche z cukrem 500 kg 9)Ciastka jogurtowe 500 kg CZĘŚĆ III Ciasta - CPV 15812200-5 1)Sernik wiedeński 500 kg 2)Szarlotka 600 kg 3)Sernik z owocami 500 kg 4)Makowiec 600 kg 5)Piernik 500 kg 6)Placek drożdżowy 600 kg 7)Babka piaskowa marmurkowa 600 kg 8)Wuzetka 600 kg 9)Ciasto miodowe 500 kg 10)Ptasie mleczko 500 kg CZĘŚĆ IV Produkty mączne - CPV 15851000-8 Placki pikantne - CPV 15812121-7 Pieczywo tostowe i wyroby piekarskie - CPV 15821000-9 1)Pyzy drożdżowe 1.000 kg 2)Kopytka - kluski ziemniaczane 300 kg 3)Krokiety 300 kg 4)Naleśniki 1.000 kg 5)Pizza 1.000 kg 6)Zapiekanka 1.000 kg CZĘŚĆ V Makaron niegotowany - CPV 15851100-9 1)Makarony 3.000 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: 1.1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten spełnią ci wykonawcy, którzy prowadzą potwierdzoną wpisem do ewidencji lub właściwego rejestru działalność gospodarczą. 1.2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dla części I wymagane jest wykazanie wykonania co najmniej 3 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za dostawę odpowiadającą wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający uzna zrealizowanie dostawy o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda. Dla części II, III, IV i V zamawiający nie wymaga wykazania dostaw potwierdzających doświadczenie. 1.3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są przedstawić zamawiającemu, umowę regulującą współpracę tych wykonawców: wskazanie celu gospodarczego zgodnego z wykonaniem zamówienia, sposób współdziałania wykonawców przy wykonaniu zamówienia, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z wykonawców, solidarną odpowiedzialność wobec zamawiającego, oznaczenie czasu trwania umowy, obejmującego, przynajmniej, okres wykonania zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z wykonawców do czasu wykonania zamówienia oraz upływu okresu gwarancji i rękojmi, zakaz dokonywania w umowie zmian, mogących mieć wpływ na wykonanie zamówienia, bez zgody zamawiającego, wskazanie tzw. Partnera wiodącego - Pełnomocnika, który będzie reprezentował wszystkich wykonawców wobec zamawiającego w czasie wykonywania zamówienia oraz do upływu okresu gwarancji i rękojmi, z którym zamawiający będzie prowadził wszelką korespondencję, oraz na którego rachunek bankowy zamawiający będzie przekazywał należności za wykonanie zamówienia. b)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach