Przetargi.pl
„ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH – wykonanie oznakowania poziomego” Część 1 : „Wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych na terenie Miasta Chojnice , Gminy Chojnice i Konarzyny” Część 2 : „Wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Brusy i Czersk ”

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3966501 , fax. 52 3966503
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    31 Stycznia 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 3966501, fax. 52 3966503
    REGON: 092351239
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH – wykonanie oznakowania poziomego” Część 1 : „Wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych na terenie Miasta Chojnice , Gminy Chojnice i Konarzyny” Część 2 : „Wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Brusy i Czersk ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH – wykonanie oznakowania poziomego” Część 1 : „Wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych na terenie Miasta Chojnice , Gminy Chojnice i Konarzyny” Wykonanie oznakowania poziomego na powierzchni około 8.800,00 m2 Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego na łącznej powierzchni około 8.800,00 m2 w tym: 1) Miasto Chojnice przejścia - 700,00 m2 pozostałe - 1.500,00 m2 2) Gmina Chojnice przejścia - 800, 00 m2 pozostałe - 5.500,00 m2 3) Gmina Konarzyny przejścia - 100,00 m2 pozostałe - 200,00 m2 Wykonawca jest zobowiązany sporządzić projekt organizacji ruchu na czas budowy uzgodniony z Komendą Powiatową Policji w Chojnicach , zatwierdzony przez Starostę Chojnickiego. UWAGA: Termin wykonania : 02.07.2017 r Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale D SIWZ KOSZTORYS OFERTOWY dla CZ.I, Dziale E SIWZ - Istotne postanowienia do umów oraz Dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ. Część 2 : „Wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Brusy i Czersk” Wykonanie oznakowania poziomego na powierzchni około 6.000,00 m2 Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego na łącznej powierzchni około 6.000,00 m2 w tym: 1) miasto i gmina Brusy przejścia - 500,00 m2 pozostałe - 1.500,00 m2 2) miasto i gmina Czersk przejścia - 1 .500,00 m2 pozostałe - 2.500,00 m2 UWAGA: Termin wykonania : 02.07.2017 r Wykonawca jest zobowiązany sporządzić projekt organizacji ruchu na czas budowy uzgodniony z Komendą Powiatową Policji w Chojnicach , zatwierdzony przez Starostę Chojnickiego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale D SIWZ KOSZTORYS OFERTOWY dla CZ.II, Dziale E SIWZ - Istotne postanowienia do umów oraz Dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanych, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest zobowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dotyczy: CZI i CZ.II 3. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks pracy ( Dz.U. z 2015 r., poz. 1066 ze zm.): - czynności wykonywane przez operatorów sprzętu jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 4. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności będzie polegało na: 1) na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót – Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wykazu tych osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, przed przystąpieniem do wykonywania robót. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. dokumentów, może być podstawą do naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią Istotnych postanowień do umowy Dział D niniejszej SIWZ. 2) na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych przesyłał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w ust. 3 niniejszej SIWZ. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych, w formie pisemnej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o których mowa w niniejszym punkcie Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kar umownych Zamawiającemu zgodnie z treścią Istotnych postanowień do umowy Dział D niniejszej SIWZ. Każdorazowa zmiana osób, o których mowa w ust. 3 i 4 niniejszej Siwz, nie będzie wymagała aneksu do umowy - wykonawca będzie przedstawiał korektę wykazu (listy) osób wykonujących zamówienie. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie, o którym mowa powyżej. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę tych wymagań oraz przewidziane sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone są w Istotnych postanowieniach do umów - Dział D SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach