Przetargi.pl
Roboty ziemne koparką, tj. czyszczenie istniejących rowów przydrożnych wraz z profilowaniem dna i skarp na inwestycjach gminnych prowadzonych przez Gminę Jabłonka w roku 2009

Gmina Jabłonka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611146 , fax. 018 2652468
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonka
    ul. 3 Maja 1/206 1/206
    34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
    tel. 018 2611146, fax. 018 2652468
    REGON: 00054325500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty ziemne koparką, tj. czyszczenie istniejących rowów przydrożnych wraz z profilowaniem dna i skarp na inwestycjach gminnych prowadzonych przez Gminę Jabłonka w roku 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Roboty ziemne koparką, tj. czyszczenie istniejących rowów przydrożnych wraz z profilowaniem dna i skarp na inwestycjach gminnych prowadzonych przez Gminę Jabłonka w roku 2009 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje czyszczenie istniejących rowów przydrożnych wraz z profilowaniem dna i skarp z odwozem urobku na odległość do 5km - w ilości szacunkowej 4000mb Z uwagi na specyfikę zamówienia tj. planowane wykonywanie usług koparkami i samochodami na kilkudziesięciu zadaniach na terenie całej Gminy Jabłonka, Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na usługi określone w pkt. I - w ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przy ich zlecaniu. Zapotrzebowanie ilościowe na w/w roboty drogowe określone w pkt. I stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wiążące dla Zamawiającego. W przypadku zmiany ilości określonych w pkt. I Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) - o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt 1-4 wyżej wymienionej ustawy Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: a/ Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c/ Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 3 do SIWZ W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a/ Wykaz niezbędnych do wykonanie zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - Wykonawca powinien udokumentować posiadanie lub dysponowanie w.w. sprzętu (minimum 2 koparki przedsiębierne, samochód samowyładowczy 5-10 ton lub przyczepa samowyładowcza o ładowności 5-10 ton holowana za ciągnikiem) - na zał. nr 4 do SIWZ. b/ pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania o niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. a wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował W celu potwierdzania, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a/ Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 3 do SIWZ W celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a/ Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 3 do SIWZ Ponadto Wykonawca powinien załączyć do oferty : a/ Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru, - zał. nr 1 do niniejszej SIWZ. b/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty, o których mowa w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r (Dz. U. nr 87, poz. 605 z dnia 24 maja 2006r) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. § 2. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Oferenta, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, ofertę oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki. Nie spełnienie warunków określonych w pkt. IV skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ustawy. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert na podstawie art.. 26 ust. 3. Forma dokumentów: Wszystkie dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może sprawdzić jej prawdziwość w inny sposób, może on żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem powinien dokonać Pełnomocnik

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach