Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-586 Kraków, ul. Centralna 53
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 616 74 19 , fax. 012 616 74 17
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
ul. Centralna 53 53
31-586 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 616 74 19, fax. 012 616 74 17
REGON: 35711616300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z instalacją wyposażenia dla budynku K.S. Cracovia. Znak sprawy 3/VIII/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz instalacją wyposażenia dla budynku K.S. Cracovia. b) Zakres dostawy (wykaz asortymentu) określony został w załącznikach nr 5 (część 1), nr 6 (część 2), nr 7 (część 3), nr 8 (część 4) i nr 9 (część 5) do SIWZ. W przypadku wystąpienia w załącznikach do SIWZ konkretnych marek urządzeń lub producentów, zamawiający zgodnie z przepisami dopuszcza urządzenia równoważne. Wykonawca w tym przypadku zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. c) Miejsce dostawy: siedziba K.S. Cracovia przy ul. 3 go Maja 11a (Park Jordana) w Krakowie. d) Na przedmiotowe dostawy wraz z instalacją Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji: - Wyposażenie biura (część 1) - gwarancja zgodnie z kartami gwarancyjnymi producenta, - Komputery i urządzenia peryferyjne (część 2) - 24 miesiące gwarancji, - Drobny sprzęt sportowy i system odnowy (część 3) - gwarancja zgodnie z kartami gwarancyjnymi producenta, - Sprzęt Audio, Video, RTV, Telef., Elektronika (część 4) - 36 miesięcy gwarancji, - Sprzęt konferencyjny (część 4) - 24 miesiące gwarancji, - Wyposażenie siłowni (część 5) - 60 miesięcy gwarancji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp. a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej 1 podobną dostawę w zakresie części na którą składają ofertę. b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w części IV SIWZ lub punkcie poniżej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 Pzp - wg zał. nr 3; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4. d) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) wypełniony i podpisany formularz oferty - wg zał. nr 1, b) wypełniony i podpisany wykaz asortymentu, ze wskazaniem producenta - wg. zał. nr 5, 6, 7, 8 i 9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikit.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu oraz w Tarnowie
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-04-07 - DOSTAWA SZAF KARTOTEKOWYCH ORAZ NISZCZAREK BIUROWYCH
Dodano: 2016-03-16 - Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli biurowych oraz przerobienie istniejących mebli
Dodano: 2016-02-22 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu mebli laboratoryjnych oraz biurowych, dotycząca projektu MCB, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG, dla MCB UJ przy ul. Gronostajowej 7A w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/395/2015
Dodano: 2015-11-19 - dostawa mebli (biurowych, metalowych, kuchennych) oraz foteli i krzeseł na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa mebli dla Izby Skarbowej w Krakowie.
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2015-10-07