Przetargi.pl
Roboty wodno kanalizacyjne Budynku Zaplecza Dydaktycznego

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa ogłasza przetarg

  • Adres: 62-420 Strzałkowo, ul. Górna 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2750060 , fax. 063 2758670
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa
    ul. Górna 12 12
    62-420 Strzałkowo, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2750060, fax. 063 2758670
    REGON: 00009989500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspstrzalkowo.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty wodno kanalizacyjne Budynku Zaplecza Dydaktycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie i montaż : - przyłącze wodociągowe roboty ziemne i instalacyjne - instalacja wodociągowa wewnętrzna - przyłącze kanalizacji sanitarnej - instalacja kanalizacji wewnętrzna - przyłącze cieplne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000zł. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj.30 dni od terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , c) gwarancjach bankowych , d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego : BZ WBK Oddział Słupca 43109012160000000021030688 Z adnotacją : Wadium - nr sprawy ZSP. 2/11/09r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1) posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie Odpowiadającym przedmiotowi zamówienia , 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ust.1 i 2 ustawy. 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym I osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia , oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łącznie kwalifikację i doświadczenie ) : a) wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia: kierownika robót : posiadającego co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w robotach podobnych do przedmiotu zamówienia i posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia . b) wykazać , że w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tej części zamówienia , o której udzielenie ubiega się wykonawca , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania . Przez robotę budowlane odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi Zamówienia ( roboty instalacyjne : wodociągowe , kanalizacyjne , c.o.) należy rozumieć zamówienia spełniające łącznie następujące warunki : - wartość co najmniej 36.000 PLN netto c) wykonawca przystępujący do realizacji przedmiotu zamówienia powinien wykazać się możliwością korzystania z niezbędnego sprzętu, potrzebnego do wykonania przedmiotowych robót budowlanych zgodnego ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . Wykonawca musi spełnić następujące warunki ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia , oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa ) a) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę na ubezpieczenia nie mniejszą niż 20.000PLN 4. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą ,spełnia , nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. H niniejszej SIWZ . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww. warunki wykonawca spełnił . Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie mają obowiązek złożyć wraz z ofertą wykonawcy Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo Kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem . Załączone do ofert kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem , Potwierdzając każdą zapisaną stronę przedkładanego dokumentu . Wraz z ofertą muszą być złożone niżej wymienione oświadczenia i dokumenty Stan prawny - wymagane dokumenty : 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Ust.1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1i2 ustawy - Załączniki 2 i 3 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji Działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24. ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) wypełniony formularz OFERTA - Załącznik nr 1 7) Kosztorys ofertowy ( sporządzony wg dołączonego przedmiaru robót ) Załącznik nr - 9 8) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy , jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ( tylko jeżeli dotyczy ) 9) Parafowany wzór umowy - Załącznik nr - 6 10) Dowód wniesienia wadium 11) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy . UWAGA : Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas , jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy . Zdolność techniczna - wymagane dokumenty : 12) Wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia - Załącznik nr - 4 Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane . 5. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi przedstawić także pozostały personel ( kluczowych pracowników ) Przewidziany do realizacji przedmiotowego zamówienia , takich jak np. robotnicy wykwalifikowani i niewykwalifikowani ( ilość robotników ) 13) Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, tj. wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie , co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania Załącznik nr - 7 Wykonanie powyższych robót należy udokumentować także poprzez protokoły odbioru lub referencje , z których jednoznacznie będzie wynikać wartość wykonanych prac . 14) Wykonawca przystępując do realizacji przedmiotu zamówienia powinien wykazać się możliwością korzystania z niezbędnego sprzętu , potrzebnego do wykonania przedmiotowych robót budowlanych zgodnego ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych . Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty : 15) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 20.000.PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspstrzalkowo.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach