Przetargi.pl
Dostawa materiałów dydaktycznych do realizacji Programu pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Lisków

Gmina Lisków ogłasza przetarg

  • Adres: 62-850 Lisków, ul. ks. Wacława Blizińskiego 56
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7634 114 , fax. 0-62 7634 021
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lisków
    ul. ks. Wacława Blizińskiego 56 56
    62-850 Lisków, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7634 114, fax. 0-62 7634 021
    REGON: 25085545200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liskow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów dydaktycznych do realizacji Programu pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Lisków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do realizacji Programu pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Lisków - w zakresie wg wykazu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w tym: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedno zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia), 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1)przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia - nie spełnia, 2)niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz o tym, że: 1)przedstawiona w ofercie cena jest kompletna, 2)Wykonawca zapoznał się ze SIWZ i przyjmuje ją bez zastrzeżeń, 3)W przypadku wyboru oferty Wykonawcy na dostawę pomocy dydaktycznych zobowiązuje się on do podpisania umowy zgodnie z art. 94 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 4)zobowiązuje się dostarczyć artykuły wymienione w załączniku nr 1 własnym transportem w miejsce wskazane przez zamawiającego w terminie do 07.12.2009 r. 5)Zapłata za czynności, o których mowa w pkt 4, została ujęta w cenie wykonania zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz jednej referencji potwierdzającej, że dostawa została wykonana należycie. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.liskow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach