Przetargi.pl
Roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Krakowie z/s w Rząsce z podziałem na zadania.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Krakowie z/s w Rząsce ogłasza przetarg

  • Adres: 30-199 Kraków, Rząska, ul. Sucha 44
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 012 2855126 , fax. 012 2855198
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Krakowie z/s w Rząsce
    Rząska, ul. Sucha 44 44
    30-199 Kraków
    tel. 012 2855126, fax. 012 2855198
    REGON: 00058889000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządzanie drogami wojewódzkimi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Krakowie z/s w Rząsce z podziałem na zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kraków z/s w Rząsce objętych: a / zadaniem nr 1 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr ; 774,780.791.781odcinek Chrzanów Zator, 933 odcinek Libiąż- Chrzanów Remont nawierzchni bitumicznych asfaltowych betonem asfaltowym o strukturze zamkniętej z mechanicznym obcinaniem krawędzi (głębokość ubytku 4- 10 cm) - 147t Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami spękań, rakowin i złuszczeń przy użyciu remontera - 750 m2 Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami , bez obcięcia krawędzi przy użyciu remontera - głębokość ubytku 2 cm - 670 m2 Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami , bez obcięcia krawędzi przy użyciu remontera - głębokość ubytku 3 cm - 1000 m2 Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami , bez obcięcia krawędzi przy użyciu remontera - głębokość ubytku4cm - 770 m2 Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami , bez obcięcia krawędzi przy użyciu remontera - głębokość ubytku5cm - 175 m2 b/ zadaniem nr 2 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr ; 948,949,781 odcinek Zator- granica województwa,933 odcinek Brzeszcze-Libiąż. Remont nawierzchni bitumicznych asfaltowych betonem asfaltowym o strukturze zamkniętej z mechanicznym obcinaniem krawędzi (głębokość ubytku 4- 10 cm) - 181,5t Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami spękań, rakowin i złuszczeń przy użyciu remontera - 350 m2 Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami , bez obcięcia krawędzi przy użyciu remontera - głębokość ubytku 2 cm - 400 m2 Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami , bez obcięcia krawędzi przy użyciu remontera - głębokość ubytku 3 cm - 1050 m2 Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami , bez obcięcia krawędzi przy użyciu remontera - głębokość ubytku4cm - 1000m2 Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami , bez obcięcia krawędzi przy użyciu remontera - głębokość ubytku5cm - 270m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zmówienia . 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, określone warunki winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru - zał. nr 2.1, 2.2, SIWZ wraz z Kosztorysem ofertowym wg wzoru - zał. nr 3.1, 3.2, SIWZ zobowiązani są w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy - wg wzoru zał. nr 4 SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2. 3) W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku składania ofert na dwa zadania, formularz ofert (zał. nr 2.1, 2.2, SIWZ) oraz kosztorys ofertowy (zał. nr 3.1, 3.2, SIWZ) należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być złożone w jednym egzemplarzu. Wszystkie oferty można złożyć w jednym opakowaniu. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków w postępowaniu - cz. II pkt. 1 podp. 1)2)3) SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w cz. III pkt 1 podp. 1), 2). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. III pkt. 1. SIWZ : 1) w podp. 2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5 podp. 1a) i 1b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w cz. II pkt 2 SIWZ, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 9.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach