Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8294440, 61 8291650 , fax. 61 8294012
- Data zamieszczenia: 2016-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8294440, 61 8291650, fax. 61 8294012
REGON: 1293330000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty w zakresie modernizacji wentylacji awaryjnej na budynku zwierzętarni WCZT. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w: - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. nr 7 do SIWZ) - przedmiarach robót (zał. nr 7 do SIWZ) - dokumentacji projektowej (zał. nr 7 do SIWZ) Informujemy, że po stronie Wykonawcy jest: 1. Wentylacja mechaniczna – wykonanie połączeń funkcjonalnych pomiędzy centralami wentylacyjnymi A2/NW-1 i A2/NW3 z nawilżaczem, celem zapewnienia wentylacji do pomieszczeń bloku boksów dla zwierząt w przypadku awarii centrali podstawowej A2/NW-1 wraz z towarzyszącymi robotami elektrycznymi i AKPiA; 2. Uruchomienie, próby, testy, protokoły pomiarów wydajności wentylacji i instalacji elektrycznej, przeszkolenie załogi, dokumentacja powykonawcza; 3. Programowanie. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty i zamontowane urządzenia. Czas gwarancji w miesiącach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projekcie wykonawczym należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony [zaprojektowany] efekt, - nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających (art. 67 ust 1 pkt 6 i 7) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214000-0
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 800,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń ZMiSP w formule „zaprojektuj i wybuduj” – modernizacja w związku z projektem Mapa drogowa – Narodowa Sieć Metrologii Współrzędnościowej NSMET w budynku CMBIN PP
Dodano: 2023-07-27 - Remont pomieszczeń w domach studenckich oraz hali sportowej UEP
Dodano: 2022-08-24 - BUDOWA ŁĄCZNIKA W SZKOLE PODSTAWOWEJ W RADWANKACH
Dodano: 2021-03-05 - BUDOWA ŁĄCZNIKA W SZKOLE PODSTAWOWEJ W RADWANKACH
Dodano: 2020-12-30 - BUDOWA ŁĄCZNIKA W SZKOLE PODSTAWOWEJ W RADWANKACH
Dodano: 2020-12-15 - Adaptacja obiektu na potrzeby żłobka w m. Zdziechowa w ramach projektu Pierwszy publiczny żłobek w Gminie Gniezno wspiera rodziców oraz Maluch +2020
Dodano: 2020-01-09 - „Dostosowanie budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 im. Plutonu Głuchoniemych AK w Kaliszu do wymogów przeciwpożarowych”.
Dodano: 2019-09-02 - Wymiana dachu na Oddziale Przedszkola w Sękowie
Dodano: 2019-06-12 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 przy ul. Polnej 17 w Kaliszu w celu dostosowania do wymogów przeciwpożarowych
Dodano: 2018-09-25 - „Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 przy ul. Polnej 17 w Kaliszu w celu dostosowania do wymogów przeciwpożarowych”
Dodano: 2018-08-22