Przetargi.pl
Adaptacja obiektu na potrzeby żłobka w m. Zdziechowa w ramach projektu Pierwszy publiczny żłobek w Gminie Gniezno wspiera rodziców oraz Maluch +2020

Gmina Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, Al. Reymonta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 245 750 , fax. 614 245 751
  • Data zamieszczenia: 2020-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gniezno
    Al. Reymonta 42624
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 614 245 750, fax. 614 245 751
    REGON: 63125951900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja obiektu na potrzeby żłobka w m. Zdziechowa w ramach projektu Pierwszy publiczny żłobek w Gminie Gniezno wspiera rodziców oraz Maluch +2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zamierzenie budowlane dotyczące przebudowy i zmiany sposobu użytkowania pomieszczenia części budynku który w pierwotnym projekcie miał pełnić funkcję sali apelowej na żłobek publiczny w parterze budynku głównego zespołu szkolno-przedszkolnego w Zdziechowie. Budynek jest w trakcie realizacji. Obecnie parter został wykonany w stanie surowym otwartym, prace budowlane są w kontynuacji z pozostawieniem elementów które miałyby podlegać przebudowie. Adres obiektu: 62-200 Gniezno, Zdziechowa , dz. nr 206/8 Zestawienie powierzchni przedmiotowego lokalu żłobka po przebudowie: POWIERZCHNIA UŻYTKOWA - 255,55 m2 POWIERZCHNIA CAŁKOWITA - 297,92 m2 POWIERZCHNIA WEWNĘTRZNA - 271,78 m2 KUBATURA brutto lokalu - 1236,36 m3 WYSOKOŚĆ BUDYNKU (budynek niski 2 kondygnacje)- 11,22m (budynek posiada 2 kondygnacji nadziemnych bez podpiwniczenia) Otoczenie budynku stanowi funkcjonujący już kompleks oświatowo – sportowy, składający się z budynku szkoły podstawowej, przedszkola i hali sportowej. Projektowana przebudowa – wykaz poszczególnych prac: Budynek jest w trakcie realizacji zgodnie z zatwierdzonym projektem i na dzień dzisiejszy przedmiotowy obiekt konany jest w stanie surowym otwartym. Przedmiotowa przebudowa wraz ze zmianą użytkowania będzie polegała na: • wydzieleniu lokalu żłobka jako odrębnej strefy pożarowej ZLII w klasie odporności ogniowej „C” i oddzieleniem od pozostałych pomieszczeń na kondygnacji parteru i piętra przegrodami o odporności ogniowej wskazanej na rysunkach. Wiąże się to również z wykonaniem pasów pionowych min. 2m w elewacjach oddzielających strefy o odporności ogniowej EI 60 (ocieplenie wełną mineralną w tych miejscach) i wykonaniem murka ogniowego w elewacji wejściowej do żłobka – również ocieplonej wełną mineralną oraz obłożenie płytami farmacell ścian istniejących wewnętrznych – przystosowanie do odporności ogniowej REI120. Sama ściana wykonana z SILKA E24 o gr. 24cm ma zgodnie z projektem zakładaną odporność ogniową REI 120 jednak rdzenie żelbetowe w ścianie z otuliną prętów 35mm mają odporność REI60 dlatego projektuje się obłożenie ścian płytami zgodnie z zaleceniem producenta do odporności REI120. • rozebraniu schodów i podwyższonej sceny w sali apelowej oraz fragmentu ścianki działowej. • Przemurowaniu i wykucie otworów okiennych i drzwiowych zgodnie z rysunkami rzutu parteru. • Wycięciu przewodu wentylacyjnego – 2 szt. zgodnie z zaleceniami i w uzgodnieniu z producentem płyt stropowych – zabezpieczenie przejść kanałów wentylacyjnych i z centrali wentylacyjnej do wymaganej odporności ogniowej REI60. • Rezygnacji z południowej fasady szklanej i wykonanie nowych otworów okiennych w głównej sali żłobka co wiąże się z wymurowaniem nowych filarków międzyokiennych i wykonaniu nowych nadproży nad oknami na wys. zgodnie z projektem w celu wykonania pasa między kondygnacyjnego pomiędzy strefami pożarowymi min. 80 cm (parter-piętro). • Budowie nowych ścianek działowych zgodnie z rzutem parteru. • montażu stolarki okiennej.( - szklenie szkłem zespolonym podwójnym k=1,1 W/m2K - stolarka PCV kolor biały; współczynnik infiltracji min. a=0,7m3 (m x h x daPa2/3); należy zapewnić możliwość otwarcia przynajmniej połowy okien w poszczególnych salach. • Montażu sufitu podwieszanego. - wykończenie ścian – tynkowanie, szpachlowanie, gruntowanie, malowanie. W zależności od przeznaczenia pomieszczenia płytkami ceramicznymi lub dwukrotne malowanie farbami poliwinylowymi; - Gruntowaniu ścian w pomieszczeniach mokrych i układanie płytek ceramicznych. - montażu stolarki drzwiowej; - wykonaniu ocieplenia elewacji w obrębie pomieszczeń żłobka wraz z odpowiednim zabezpieczeniem przeciwpożarowym odrębnych stref (tj. zachowanie poziomych pasów międzykondygnacyjnych oraz pionowych ocieplonych wełną mineralną zapewniającą odpowiednią odporność ogniową); - wykończeniu elewacji tynkiem w technologii zgodnej z projektem pierwotnym; - wykonaniu wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetlenia, gniazd, monitoringu, oraz sieci strukturalnej; - wykonanie instalacji elektrycznej zewnętrznej – oświetlenie i monitoring; - wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych: co, grzejnikowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, p.poż. i wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej z odzyskiem ciepła. - biały montaż i zakup urządzeń sanitarnych. - Wykonaniu docelowej posadzki i podłogi z uwzględnieniem miejsc gdzie zakłada się ogrzewanie podłogowe. Podłogi planuje się wykonać w zależności od przeznaczenia pomieszczenia płytkami kamionkowymi GRES lub wykładzinami obiektowymi; montaż listew przypodłogowych.- wykonanie izolacji termicznej posadzki. - utwardzenie zewnętrznych powierzchni w obrębie żłobka w celu zapewnienia miejsc postojowych dla samochodów osobowych i ciągów komunikacyjnych wraz z dostosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych (wykonanie nowych schodów, pochylni i podestu zewnętrznego oraz montaż balustrady przy pochylni.) - wydzielenie strefy placu zabaw przeznaczonej wyłącznie dla dzieci przebywających w żłobku: zakup i montaż elementów infrastruktury rekreacyjnej dla dzieci ( zestawy zabawowe), ławek, koszy na śmieci oraz parasoli chroniących przed słońcem; - wykonanie nawierzchni w obrębie placu zabaw z materiałów zapewniających bezpieczną zabawę i korzystanie z przestrzeni; - wykonanie ogrodzenia placu zabaw; - organizacja terenu biologicznie czynnego poprzez wykonanie trawników i nasadzenia zielenią ozdobną; Szczegółowy opis techniczny znajduje się w załącznikach do SIWZ – dokumentacja projektowa pn. PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZENIA SALI APELOWEJ NA ŻŁOBEK PUBLICZNY NA PARTERZE BUDYNKU GŁÓWNEGO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W ZDZIECHOWIE zawierająca projekty branżowe (opisy i rysunki), szczegółową specyfikację techniczną, przedmiary robót, rysunki techniczne i schematy. Do wycinania otworów nie używać urządzeń pneumatycznych (młoty udarowe) lecz szlifierki kontowe z tarczami odpowiednimi do rodzaju materiału (metal lub beton). W trakcie wykonywania prac stosować się do obowiązujących przepisów BHP, stosować przyłbice ochronne – atestowany sprzęt. Z m i a n a m a t e r i a ł ó w d o p u s z c z o n a p o d w a r u n k i e m z a c h o w a n i a p a r a m e t r ó w n i e g o r s z y c h n i ż z a l e c a n e w p r o j e k c i e . 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja pn PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZENIA SALI APELOWEJ NA ŻŁOBEK PUBLICZNY NA PARTERZE BUDYNKU GŁÓWNEGO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W ZDZIECHOWIE a w szczególności: a) projekty techniczne w tym branżowe, b) specyfikacje techniczne, c) przedmiary robót. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm). Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Do wskazanych w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanie ma określenie „lub równoważne", co oznacza, że Wykonawca może użyć innych produktów niż określone w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, jednakże wyłącznie pod warunkiem, ze posiadają one tożsamy charakter użytkowy (tożsamość funkcji) oraz, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Ustawy Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 30 000,00 zł PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego Banku PKO BP z siedzibą w Gnieźnie: 45 1020 4115 0000 9002 0004 2333 z adnotacją żłobek lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta (BOK) – parter budynku Urzędu Gminy Gniezno tj. w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 5. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 8. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona ceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 2 SIWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy - według wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy). dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach