Przetargi.pl
Roboty utrzymaniowe na drogach powiatowych w ZDP Myślenice - 2019 r.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 721 733 , fax. 122 721 733
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słowackiego 82
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 122 721 733, fax. 122 721 733
    REGON: 35157174200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty utrzymaniowe na drogach powiatowych w ZDP Myślenice - 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty utrzymaniowe na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego. Rodzaje robót wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia: - roboty ziemne, - ręczne ścinanie i karczowanie krzaków, - mechaniczne ścinanie i uzupełnienie poboczy ziemią i materiałem kamiennym, - bieżące utrzymanie przepustów, - wykonanie przepustów drogowych rurowych, - umocnienie rowów płytami prefabrykowanymi lub w inny sposób, - ułożenie ścieków betonowych, - bariery ochronne stalowe, - likwidacja przełomów, - bieżące utrzymanie przepustów - oczyszczenie rowów z namułu, - inne interwencyjne prace w ramach potrzeb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz orientacyjny zakres robót do wykonania zawarty jest w SST oraz w przedmiarze robót, załączonych do SIWZ. Roboty będą realizowane na podstawie uzgodnień z Zamawiającym. Ilości robót objęte przedmiarem są ilościami orientacyjnymi, przewidywanymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w ramach kwoty podanej w ofercie. Wykonawca winien samodzielnie dotrzeć do miejsca wykonywania robót. Lokalizacja robót określona będzie numerem drogi i kilometrażem, zgodnymi z ewidencją dróg ZDP Myślenice. Wykonanie robót odbywać się będzie wyłącznie na podstawie zlecenia Zamawiającego. Zamawiający będzie zlecać wykonanie robót określając ich przedmiot i lokalizację. Zlecenie Zamawiającego przekazywane będzie telefonicznie, ewentualnie e-mailem lub faksem. Poszczególne roboty zlecone przez ZDP należy wykonać i zgłosić do odbioru przez Zamawiającego, w terminie do siedmiu dni od daty przyjęcia zlecenia – w przypadku standardowych robót, dla bardziej skomplikowanych i czasochłonnych robót Zamawiający będzie indywidualnie określał termin wykonania. W przypadku wystąpienia zdarzeń losowych mogących zagrozić bezpieczeństwu zdrowia lub życia użytkowników drogi Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia niezbędnych prac w trybie natychmiastowym od otrzymania zgłoszenia, a przystąpienie do wykonania tych prac (rozpoczęcie prac w terenie, w miejscu wystąpienia zagrożenia) winno nastąpić w terminie określonym przez Wykonawcę w Ofercie, jednak nie później niż do 12 godzin od jego przyjęcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wynosi: 3 000,00 zł. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w BGŻ BNP PARIBAS, nr rachunku: 12 1600 1462 0008 4781 8071 7038 2. Termin wpłacenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN, na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą znalezienia się środków finansowych na rachunku zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych warunków. Spełnieniem warunku będzie załączone do Oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta cenowa wraz z kosztorysem ofertowym; 2) Dowód wniesienia wadium; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca w ofercie powołuje się na zasoby innych podmiotów; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z innych dokumentów; - powyższe dokumenty należy złożyć wraz z ofertą; 5) ponadto każdy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz z oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązani z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach