Gmina Sulechów ogłasza przetarg
- Adres: 66100 Sulechów, Plac Ratuszowy
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 851 120 , fax. 683 854 686
- Data zamieszczenia: 2017-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
Plac Ratuszowy 6
66100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 683 851 120, fax. 683 854 686
REGON: 52676500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty sprzętem na terenie gminy Sulechów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską na terenie Gminy Sulechów, w tym roboty : 1) ładowarką kołową o pojemności łyżki min. 3m3, 2) koparko–ładowarko–spycharką kołową o pojemności łyżki tylnej min. 0,18 m3, 3) równiarką drogową o mocy 120-140 KM, 4) spycharką gąsienicową o mocy 100-150 KM, 5) transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności min. 12 Mg, 6) transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności min. 24 Mg, 7) walcem wibracyjnym samojezdnym stalowym min. 8t, 8) koparką kołową o pojemności łyżki 0,60-0,80 m3, 9) zestawem niskopodwoziowym o ładowności 25 t. 2. Faktyczna ilość robót do wykonania uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i oferowanej ceny jednostkowej netto z oferty Wykonawcy. W przypadku faktycznego wykona-nia mniejszej ilości robót niż określone w ofercie Wykonawcy, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu otrzymania niższego wynagrodzenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonu-jących bezpośrednio czynności w zakresie robót objętych umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonaw-cy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 4. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wyko-nawcę zamówienia w zakresie opisanym w pkt 3 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w pkt 3 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w pkt 3 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w pkt 3 powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 5. Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem będzie wy-płacone, na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę i doręczonych Zamawiają-cemu nie częściej niż raz w miesiącu, po wykonaniu robót określonych protokołem typowania oraz dokonaniu odbioru tych prac bez zastrzeżeń. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 9. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60181000-0
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Praca sprzętem przeznaczonym do robót drogowych przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie Zadanie 1 – OD Drezdenko; OD Kłodawa Zadanie 2 – OD Ośno Lubuskie; OD Sulęcin
Dodano: 2020-04-28 - Usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych Powiatu Żarskiego w 2020 roku
Dodano: 2020-03-17 - Roboty sprzętem wraz z obsługą operatorską
Dodano: 2020-01-30 - Praca sprzętem przeznaczonym do robót drogowych przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze – Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Dodano: 2020-01-23 - Praca sprzętem przeznaczonym do robót drogowych przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 – Obwód Drogowy Kożuchów oraz Obwód Drogowy Sława Zadanie nr 3 – Obwód Drogowy Lubsko oraz Obwód Drogowy Żagań Zadanie nr 4 – Obwód Drogowy Drezdenko oraz Obwód Drogowy Kłodawa Zadanie nr 5 – Obwód Drogowy Ośno Lubuskie oraz Obwód Drogowy Sulęcin
Dodano: 2019-11-28 - Usługa wynajmu samochodu ciężarowego (nośnika piaskarki i pługa) wraz z kierowcą do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2019/2020
Dodano: 2019-11-20 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu nowosolskiego w sezonie zimowym 2019/2020; 2020/2021; 2021/2022
Dodano: 2019-10-07 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu nowosolskiego w sezonie zimowym 2019/2020; 2020/2021; 2021/2022
Dodano: 2019-09-19 - Usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych Powiatu Żarskiego w 2019 roku- świadczone samochodem do czyszczenia wpustów ulicznych i kanałów kanalizacji deszczowej oraz przepustów
Dodano: 2019-04-26 - Wynajem sprzętu i środków transportowych w roku 2019 II
Dodano: 2019-03-07