Gmina Rzepin ogłasza przetarg
- Adres: 69110 Rzepin, Plac Ratuszowy
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7596292 w. 36 , fax. 95 7596478
- Data zamieszczenia: 2017-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzepin
Plac Ratuszowy 1
69110 Rzepin, woj. lubuskie
tel. 95 7596292 w. 36, fax. 95 7596478
REGON: 21096683000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA ULICY SIENKIEWICZA W RZEPINIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Sienkiewicza w Rzepinie, w tym: Szerokość jezdni 5,5 m. Po stronie lewej (zgodnie z opracowaniem) drogi przewidziany jest do wymiany krawężnik betonowy wystający o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej i na wjazdach na krawężnik betonowy przejazdowy 15x22 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C15, po stronie prawej zaprojektowano krawężnik przejazdowy 15x22 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C15. Przy krawężniku po stronie prawej zlokalizowany został ciąg pieszy z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm o szerokości 1,5 m ograniczony po stronie zewnętrznej krawężnikiem betonowym przejazdowym 15x22 cm na ławie betonowej zoporem z betonu C15. Ciąg pieszy po stronie prawej wykonuje się na podbudowie z możliwością przejazdu, co podyktowane jest usytuowaniem posesji przyległych, których posadowienie poniżej rzędnych drogi wymusza obniżenie zjazdów, które w stanie istniejącym przy dużym zagęszczeniu powoduje konieczność dostosowania ciągu pieszego z możliwością przejazdu do posesji. Odcinek od km 0+009,50 do ul. Kolejowej (zakres skrzyżowania) przewidziano wymianę całkowitą krawężników. Nawierzchnia drogi zostanie wzmocniona geosiatką oraz zostanie przeprowadzone profilowanie nawierzchni i ułożona nowa warstwa ścieralna. Konstrukcja nawierzchni: - Przewidziano frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej na gr. 4-6 cm - Ułożenie geosiatki szklano - węglowej o Rn 120/200 kN/m - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4 cm Konstrukcja nawierzchni na poszerzeniach - Podbudowa z tłucznia kamiennego 0-31,5 mm gr 20 cm - Ułożenie geosiatki szklano - węglowej o Rn 120/200 kN/m - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4 cm Konstrukcja ciągu pieszego ul. Sienkiewicza: - Podbudowa z tłucznia kamiennego 0-31,5 mm gr 15 cm - Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 4 cm; - Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm typ - cegła grafit; Odcinek od km 0+009,50 do ul. Kolejowej Konstrukcja nawierzchni: - Przewidziano frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej na gr. 4-6 cm - Ułożenie geosiatki szklano - węglowej o Rn 120/200 kN/m - Warstwa profilująca z betonu asfaltowego AC16W gr 6 cm - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4 cm UWAGA – materiał pochodzący z frezowania nawierzchni z betonu asfaltowego pozostaje własnością Gminy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 8 i 9 do SIWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 10 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-0
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 7 000,00 PLN (siedem tysięcy złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Rzepinie 78 8371 0009 0001 8119 2000 0080 z oznaczeniem : Wadium nr referencyjny ZP.271.1.2017.MŻ 5.Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 9.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: -pieniężnej, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, -innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie opisanej WADIUM, a jego kopia w ofercie. 11.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną