Przetargi.pl
Roboty remontowo-konserwacyjne w budynkach mieszkalnych stanowiących zasób Gminy Starachowice

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska 45
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2748811 , fax. 041 2743057
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2748811, fax. 041 2743057
    REGON: 00051618100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.starachowice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo-konserwacyjne w budynkach mieszkalnych stanowiących zasób Gminy Starachowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są remonty bieżące i konserwacje w budynkach mieszkalnych Gminy Starachowice w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych. Główny zakres robót: wykonywanie napraw, konserwacji i remontów, usuwanie awarii w budynkach i mieszkaniach w zakresie robót budowlanych m. in. murarskich, tynkarskich, malarskich, blacharsko-dekarskich, podłogowych, stolarskich, zduńskich, brukarskich (chodniki, opaski, podesty), izolacyjnych, naprawie, montażu lub demontażu urządzeń placów zabaw oraz robót instalacyjnych - elektrycznych, wod.-kan., c.o. i gazowych. Szczegółowy wykaz poszczególnych rodzajów robót zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ. Roboty objęte przedmiotem zamówienia dotyczą n/w budynków w Starachowicach: ul. Bugaj 7,9,11,11a,15,16,18,19,20,20a,22,23,24,25,26,28,29,30,33,38,39,40, 41 ul. Robotnicza 1,2,4,10,14 ul. Widok 3,8,10,12,14 ul. Hutnicza 8,13,15 ul. Konstytucji 3 Maja 17 ul. Leśna 13,27 ul. Kościelna 22 ul. Piłsudskiego 5,35,94,104 ul. Iłżecka 103a ul. Rynek 12a ul. Targowa 11 ul. Ostrowiecka 107,114,21a ul. Radomska 51,44 ul. Curie-Skłodowskiej 18 budynki Wspólnot Mieszkaniowych, w których Gmina posiada mieszkania komunalne (660 mieszkań)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, żąda wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium w wysokości : 10 000,00 zł należy wnieść: 1. w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA/o Ostrowiec Św. z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg pn. Roboty remontowo-konserwacyjne w budynkach mieszkalnych stanowiących zasób Gminy Starachowice, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, W zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich pięciu lat minimum 1 roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia tj. roboty remontowo-budowlane w obiektach kubaturowych, o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł (brutto). W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie minimum 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. 1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 2. Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, żąda załączenia do oferty: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - sporządzonego wg załącznika - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE Wymagane jest wykazanie minimum 1 roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia tj. roboty remontowo-budowlane w obiektach kubaturowych, o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł (brutto). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. b) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie minimum 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie uprawnień oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2. b), wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/public/?id=72812
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach