Przetargi.pl
PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH NA I PIĘTRZE W BUDYNKU URZĘDU MIASTA I GMINY W SUCHEDNIOWIE

Gmina Suchedniów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-130 Suchedniów, ul. Fabryczna 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2543002, 2543485 , fax. 041 2543485
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchedniów
    ul. Fabryczna 5 5
    26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2543002, 2543485, fax. 041 2543485
    REGON: 00029100991700
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH NA I PIĘTRZE W BUDYNKU URZĘDU MIASTA I GMINY W SUCHEDNIOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Lokalizacja inwestycji : GMINA SUCHEDNIÓW ul. Fabryczna 5 26-130 Suchedniów powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie II. Opis przedmiotu zamówienia : OPIS TECHNICZNY: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH NA I PIĘTRZE W BUDYNKU URZĘDU MIASTA I GMINY W SUCHEDNIOWIE STAN ISTNIEJĄCY: Przedmiotem opinii technicznej jest opis istniejących pomieszczeń biurowych tj. gabinetu burmistrza, sekretariatu, korytarza, pomieszczenia magazynowego i sali konferencyjnej na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Suchedniowie. Pozostałe pomieszczenia nie są objęte niniejszym opracowaniem. Przedmiotowy budynek pełniący funkcję Urzędu Miasta i Gminy znajduje się na działce przy ul. Fabrycznej 5 w Suchedniowie. Budynek wykonany w latach sześćdziesiątych XX wieku, trzykondygnacyjny, bez podpiwniczenia, wykonany w technologii tradycyjnej z dachem jednospadowym pokrytym papą. Budynek wyposażony jest w następujące instalacje: - wod. - kan., - elektryczną, - odgromową, - c.o., - wentylacji mechanicznej. Ponieważ projekt budowlany obejmuje tylko pokoje biurowe na drugiej kondygnacji w/w budynku, zestawienie powierzchni dotyczy tylko przedmiotowych pomieszczeń. Zakres opracowania obejmuje zatem następujące pomieszczenia: 1. Sekretariat pow. 11,31m2 2. Gabinet burmistrza pow. 23,01m2 3. Korytarz pow. 37,95m2 4. Pomieszczenie magazynowe pow. 6,35m2 5. Sala konferencyjna pow. 67,00m2 Razem powierzchnia pow. 145,62m2 Istniejące posadzki w pomieszczeniach - wg rys. nr 1. Stolarka okienna PCV - dobra. Posadzki, stolarka drzwiowa, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja elektryczna oświetleniowa i gniazdkowa, instalacja komputerowa - do wymiany. ZAKRES RZECZOWY DO WYKONANIA: DANE TECHNICZNE: Wykaz pomieszczeń po przebudowie: 1. Sekretariat pow. 21,80m2 2. Gabinet burmistrza pow. 25,65m2 3. Korytarz pow. 33,00m2 4. Sala konferencyjna pow. 67,00m2 Razem powierzchnia pow. 147,45m2 Podstawowe dane techniczne: Sekretariat: - rozbiórka posadzki z tworzyw sztucznych 21,80m2, - posadzki z płytek o wymiarach 40x40cm - 21,80m2, - wymiana parapetów - 3,60m, - wymiana grzejników - 3 kpl., - roboty tynkarskie - 39,98m2, - ścianki działowe i uzupełnienia - 19,99m2, - bateria stojąca - 1szt., - zlewozmywak szafkowy z syfonem - 1szt., - podgrzewacz przepływowy wody 3,5kW - 1szt. - podejścia wod. - kan. - 1 kpl., - drzwi dwuskrzydłowe, ścianka przeszklona aluminiowa - 5,22m2, - skrzydła drzwiowe płytowe - 1,8m2, - licowanie ścian płytkami o wymiarach 20x20cm - 2,50m2, - kratki wentylacyjne - 8szt., - gładzie gipsowe - 78,23m2, - roboty malarskie emulsją - 78,23m2. Gabinet burmistrza: - rozbiórka posadzki z tworzyw sztucznych - 25,65m2, - posadzki z paneli podłogowych - 25,65m2, - wymiana parapetów - 5,0m, - wymiana grzejników - 4 kpl., - przesklepienia stalowe otworów - 2,80m, - skrzydła drzwiowe płytowe - 1,80m2, - gładzie gipsowe - 80,73m2, - malowanie emulsyjne - 80,73m2. Sala konferencyjna: - uzupełnienie ścianek - 4m2, - przesklepienia belki stalowe - 2,80m, - skrzydła drzwiowe płytowe - 1,8m2, - gładzie gipsowe - 35,40m2, - malowanie emulsyjne - 35,40m2, Korytarz: - posadzki rozbiórka - 33,00m2, - posadzki z płytek o wymiarach 40x40cm - 33,00m2, - gładzie gipsowe - 163,78m2, - malowanie emulsyjne - 157,42m2, - rozbiórka sufitu podwieszanego - 12,12m2, - nowe tynki - 12,12m2, - sufit podwieszany karton gips - 6,06m2, - posadzki z paneli podłogowych - 14,00m2. Instalacje elektryczne dla całego remontu - 1 kpl. - przewody YDY 3x2,5mm2 - 210m, - gniazda wtyczkowe - 8szt., - oprawy oświetleniowe 4x20W Rastrowe - 14 kpl. Pozostałe: - kosze na śmieci - 3szt., - dozownik na mydło - 1szt., - pojemnik na ręczniki papierowe wraz z wkładem - 1szt. Wykonać operat powykonawczy w 2 jednobrzmiących egzemplarzach zawierający: - dziennik budowy, atesty, świadectwa kontroli, aprobaty techniczne , gwarancje, itp. na wbudowane materiały, list gwarancyjny, odbiory częściowe robót zanikających, protokoły badań elektrycznych i wentylacji. UWAGA: POZOSTAŁE ROBOTY ORAZ MATERIAŁY ZGODNIE Z WARUNKAMI TECHNICZNYMI, OPISEM, PRZEDMIAREM ROBÓT, OBMIARAMI WŁASNYMI, ZAŁĄCZONYMI DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA. Wykonawca winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. udzielą minimum 3 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane, 3. wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w okresie 5 ostatnich lat/ a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/ przed dniem wszczęcia postępowania wykonali minimum jedną robotę budowlaną w zakresie robót budowlanych wykończeniowych (kładzenie terrakoty, glazury, roboty malarskie) i wartości odpowiadającej przedmiotowi postępowania, (uwaga: roboty w tym okresie można sumować), 4. wykażą się, że dysponują osobami lub będą dysponować, które są zdolne do kierowania i wykonania zamówienia, tj. w zakresie budownictwa. 5.ich oferta będzie zgodna z warunkami SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania, (metoda spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1)formularz ofertowy 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5)wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; ( pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował), 6) wykazu osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (uprawnienia budowlane, aktualne zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa ); (pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował), 7)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 8)harmonogram rzeczowo finansowy - należy wypełnić druk załączony do SIWZ zgodnie z przedstawioną ofertą i kosztorysami, 9)kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiarów, opisu, wizji lokalnej, SIWZ i obowiązujących przepisów. 10)oświadczenia : a/Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem i obiektami stanowiącymi przedmiot zamówienia. b/Oświadczenie o przyjęciu warunków umowy załączonej do niniejszej specyfikacji c/Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od daty upływu składania ofert. d/Oświadczenie, że wyliczona wartość brutto zadania jest kompletna i że jej wyliczenie nastąpiło w oparciu o, Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, wizję lokalną i posiadaną przez oferenta wiedzę techniczną e/Informacja czy oferent będzie wykonywał przedmiot w całości osobiście, czy też za pomocą podwykonawców. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchedniow.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach