Przetargi.pl
ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH NR 172, 173, 174, 353 i 385 W DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła ogłasza przetarg

  • Adres: 05-075 Warszawa, 1 Praskiego Pułku
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 41 06, , fax. 22 443 40 01
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła
    1 Praskiego Pułku 33
    05-075 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 41 06, , fax. 22 443 40 01
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH NR 172, 173, 174, 353 i 385 W DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w Szkołach Podstawowych: SP-172, SP-173, SP-174, SP-353, SP-385 w Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy. 1. Zakres robót do wykonania w Szkole Podstawowej Nr 172: Zakres przewiduje wykonanie robót naprawczych tj podklejenie istniejących linii boiska oraz częściową ich wymianę jak również wymianę nawierzchni sztucznej trawy w obrębie koła środkowego oraz konserwacja nawierzchni trawy sztucznej. Do wykonania także roboty naprawcze nawierzchni poliuretanowej boiska do koszykówki i siatkówki polegający na wycięciu uszkodzonych miejsc i wstawieniu łat nowej nawierzchni. Należy również odtworzyć linie boisk do gry piłkę ręczną oraz dwa pola do gry w koszykówkę wraz z odnowieniem linii do gry w kosza jak również częściową naprawę nawierzchni na bieżni do biegania. 2. Zakres robót do wykonania w Szkole Podstawowej Nr 173: Zakres obejmuje kompletny remont łazienki na zapleczu biblioteki z wymianą wszystkich urządzeń sanitarnych, okładzin i stolarki budowlanej oraz oświetlenia. Do wykonania wymiana stolarki drzwiowej do pomieszczeń lekcyjnych oraz gabinetów szkolnych. W pomieszczeniu nr 25 należy wykonać wentylację. Na trybunach sportowych należy wymienić uszkodzone siedziska oraz odnowić drewniane elementy ławek. 3. Zakres robót do wykonania w Szkole Podstawowej Nr 174: Zakres robót obejmuje wykonanie wymiany drewnianych naświetli na PCV na korytarzach w budynku szkoły. Do wykonania należy częściowe zabudowanie ścian korytarza (szatnia w korytarzu) płytami karton gips z wygłuszeniem. Do zakresu prac należą prace budowlano- remontowe związane ze zmianą funkcji niektórych pomieszczeń i ich rozplanowanie. Wiąże się to z wykuwaniem, demontażem fragmentów przegród, wstawianiu stolarki, pracach elektrycznych, malarskich itp. Prace te do wykonania w dwóch gabinetach dyrektora wraz z sekretariatami, w dwóch salach lekcyjnych i korytarzu. 4. Zakres robót do wykonania w Szkole Podstawowej Nr 353 Zakres robót obejmuje remont ścian stołówki polegający na ich wyłożeniu do wys 150 cm wykładziną PCV zgrzewalną oraz wymianę wykładziny podłogowej na obwodzie ścian stołówki wraz z cokołami oraz wymianę odcinka wykładziny przy wejściu do kuchni. Do wykonani w jednym z pomieszczeń wymiana wykładziny dywanowej na wykładzinę PCV zgrzewalna typu Tarkett gr 2,0mmw obrębie pomieszczenia wraz z wyłożeniem cokolika na ścianie. 5. Zakres robót do wykonania w Szkole Podstawowej Nr 385 Zakres robót obejmuje wykonanie zmiany sposobu otwierania skrzydeł okiennych w klasach, zamiast rozwiernych na uchylne i uchylno-rozwierne poprzez wymianę (doposażenie) w okucie przeznaczone dla tego typu otwierania. W salach przy sali gimnastycznej do wymiany istniejące okucia okienne uchylne z poziomu podłogi. Do zakresu prac należy także wykonanie naprawy zawilgoconej ściany korytarza łączącej z kuchnią wraz z wymiana wykładziny na fragmencie podłogi. Wzdłuż ul. Klimatycznej od strony bramy do końca w kierunku wschodnim do wzmocnienia istniejącego ogrodzenia przez przyspawanie stalowego profilu zamkniętego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 6 600,- zł (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu – wniesione przelewem bankowym na konto Urzędu Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy - Nr konta: 52 1030 1508 0000 0005 5001 5129 – wymogiem jest, aby wadium wniesione zostało przed upływem terminu składania ofert; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązania kasy są zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Wadium (oryginał) wnoszone w formach określonych w pkt. b, c, d, e, należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu – kopię dowodu wniesienia wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć do oferty. 5. Zwrot jak i zatrzymanie wadium opisuje art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. informację o nienależeniu do grupy kapitałowej (informację zgodnie art. 24 ust. 11 ustawy, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert) wg wzoru określonego w załączniku nr 7 lub listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) (w przypadku podmiotów występujących wspólnie informację/listę podmiotów składa każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum), 2. zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 8 (oryginał dokumentu składa podmiot oddający do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby), 3. dowód wniesienia wadium w wysokości 6 600,- zł. (wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach