Przetargi.pl
Wymiana dachów na budynkach OSP w Gminie Parysów

Gmina Parysów ogłasza przetarg

  • Adres: 08-441 Parysów, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 855 319 , fax. 256 855 319
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Parysów
    ul. Kościuszki 28
    08-441 Parysów, woj. mazowieckie
    tel. 256 855 319, fax. 256 855 319
    REGON: 71158233900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parysow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dachów na budynkach OSP w Gminie Parysów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana dachów na budynkach OSP w Gminie Parysów”. 2. Zadanie podzielone jest na 3 części: Część Nr 1: „Wymiana dachu na budynku OSP Starowola”, Część Nr 2: „Wymiana dachu na budynku OSP Stodzew”, Część Nr 3: „Wymiana dachu na budynku OSP Wola Starogrodzka”. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1) rozebranie rynien, rur spustowych, pokryć dachów i obróbek blacharskich, 2) rozebranie pokrycia z płyt i gąsiorów azbestowo-cementowych nie nadających się do użytku, tylko w przypadku budynku OSP Wola Starogrodzka, 3) rozebranie elementów więźb dachowych, 4) przedłużenie krokwi o 40 cm, tylko w przypadku budynku OSP Wola Starogrodzka, 5) pokrycie dachów blachą powlekaną trapezową, w przypadku budynków OSP Wola Starogrodzka i OSP Starowola, 6) pokrycie dachu blachą powlekaną dachówkową, w przypadku budynku OSP Stodzew, 7) ołacenie połaci dachowych łatami i kontrłatami, 8) montaż prefabrykowanych wywiewek wentylacyjnych, 9) montaż barier śniegowych, 10) wykonanie obróbek blacharskich wraz z montażem rynien i rur spustowych, 11) ocieplenie kominów wraz z obróbką, 12) obsadzenie kratek wentylacyjnych w kominach. 4. Szczegółowy zakres robót przedmiotu zamówienia, określają Przedmiary robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261210-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożenie wraz z ofertą oświadczeń dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Formularz ofertowy sporządzony na załączonym druku, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, 3) oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, zgodne z załącznikiem nr 7 do SIWZ, 4) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach