Przetargi.pl
„Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku ”

ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Piasta 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227558804
  • Data zamieszczenia: 2024-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1
    ul. Piasta 14
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 227558804
    REGON: 017266124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs1milanowek.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Milanówku przy ul. Piasta 14.Budynek główny Szkoły jest podpiwniczony i posiada trzy kondygnacje nadziemne. W swojej przestrzeni zawiera pomieszczenia edukacyjne oraz administracyjne związane z funkcją oświatową. Sala gimnastyczna jest jednokondygnacyjna (parterowa) z częściowym podpiwniczeniem, została wykonana w konstrukcji mieszanej szkieletowej. Budynek ma dach dwuspadowy o konstrukcji stalowej w postaci wiązarów kratowych stalowych, kryty papą, od spodu wykończony płytą stalową. Ściany wykonane jako murowane o grubości od 45cm do 60cm wykończonych powłokami malarskimi i okładzinami ściennymi w postaci płytek. Prace inwestycyjne należy etapować oraz prowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu w sposób niezakłócający funkcjonowania pozostałej części budynku Szkoły.Zakres prac obejmuje następujące prace:− demontaż drabinek gimnastycznych drewnianych w celu wykonania robót remontowych. Dotyczy wszystkich drabinek na sali gimnastycznej. Po zakończonych pracach remontowych ich ponowny montaż. Należy przewidzieć częściowe prace naprawcze drabinek związanych z ich ponownym montażem w przypadku częściowego ich uszkodzenia;− rozebranie istniejącej posadzki z parkietu drewnianego wraz listwami przypodłogowymi oraz płytą pilśniową na sali gimnastycznej oznaczonej na rysunku jako część 2;− demontaż istniejącej kalpy włazowej (rewizyjnej) w podłodze na Sali gimnastycznej. Otwór przeznaczony do zabetonowania;− demontaż istniejących okien wraz z siłownikami elektrycznymi;− nadmurowanie w obrębie otworów okiennych (podniesienie parapetu) o 10cm. Nadmurowanie wykonać bloczkiem z betonu komórkowego grubości ściany -około 45cm;− montaż nowej stolarki okiennej PCV wraz z wyposażeniem w siłowniki elektryczne 230V do uchylania skrzydeł i kompletem wyposażenia;− wykonanie obróbek blacharskich (parapetów zewnętrznych) wraz z wykonaniem izolacji termicznej ze styropianu gr. 15cm i obróbki z papy termozgrzewalnej w obrębie nowych parapetów zewnętrznych po ich nadmurowaniu o 10cm.− montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu marmuru gr. 3 cm po wymianie stolarki okiennej;− wymiana istniejących drzwi wejściowych na salę gimnastyczną o szerokościskrzydła czynnego min. 100 cm. Montaż drzwi w istniejącym otworze drzwiowym.Drzwi wewnętrzne w profilach PCV, bezklasowe. Wypełnienie 1/3 panelem (pełne) oraz 2/3 szybą (szyba bezpieczna);− wymianę istniejących drzwi wejściowych na salę gimnastyczną oznaczonej na rysunku jako część 2. Montaż drzwi w istniejącym otworze drzwiowym. Drzwi wewnętrzne w profilach PCV, bezklasowe. Wypełnienie 1/3 panelem (pełne) oraz 2/3 szybą (szyba bezpieczna);− wykonanie montażu system wyciągu powietrza w postaci wentylatorów wyciągowych dachowych wraz z urządzeniami mieszającymi powietrze (destratyfikatory) wraz z robotami towarzyszącymi w postaci przejść przez sufit stalowych i pokrycie dachowe oraz obróbki z papy na pokryciu dachowym;− demontaż istniejącego osprzętu elektrycznego (gniazda wtykowe i łączniki oświetleniowe);− demontaż opraw oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach objętych zakresem opracowania (sala gimnastyczna);− demontaż i ponowny montaż elementów naściennych (kosze do koszykówki, kotary, drabinki gimnastyczne, itp.) na czas wykonania robót malarskich;− wykonanie napraw na ścianach i sufitach poprzez szpachlowanie ubytków i zarysowań;− dwukrotne malowanie ścian farbą lateksową akrylowo - kompozytową wraz z zabezpieczaniem istniejącej stolarki okiennej folią malarską;− dwukrotne malowanie sufitów stalowych farbą polimerową akrylową o niskiej zawartości LZO w kolorze uzgodnionym z Inwestorem;− zakup, dostawa i montaż nowych lamp oświetleniowych LED we wszystkich pomieszczeniach (sala gimnastyczna);− zakup, dostawa i montaż nowego osprzętu elektrycznego (gniazda wtykowe i łączniki oświetleniowe);− wykonanie nowego parkietu na nowej płycie OSB ułożonej na istniejącym ruszcie na sali gimnastycznej oznaczonej na rysunku jako część 2 wraz z montażem listew przypodłogowych wentylacyjnych;− wykonanie nowego parkietu wraz z podbudową z rusztu drewnianego w obrębie zabetonowanych klap włazowych na sali gimnastycznej wraz z miejscowymprzełożeniem istniejącego parkietu.− cyklinowanie istniejącego parkietu na sali gimnastycznej;− lakierowanie istniejącego i nowego parkietu na sali gimnastycznej – wykonanielakierowania w trzech warstwach;− malowanie linii boiska na sali gimnastycznej;− ponowny montaż wcześniej zdemontowanych drabinek gimnastycznych na saligimnastycznej;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa wart.98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust.2. P.z.p3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a)pieniądzu;b)gwarancjach bankowych;c)gwarancjach ubezpieczeniowych;d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart.6b ust.5pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 4. lit. b) - d) powyżej musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji.6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj.:Bank Pekao S.A. O/Grodzisk Mazowiecki konto Nr 34 1240 6348 1111 0010 9343 0082najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust.4 lit. b–d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa ust. 4 lit. b-d, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.107 ust.2 lub art.128ust.1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa wart.57 lub art. 106 ust.1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa wart.223 ust.2 pkt3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a. zdolność techniczna:na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej dwie roboty budowlane o zbliżonym charakterze i wielkości. Przez robotę budowlaną o zbliżonym charakterze i wielkości Zamawiający rozumie robotę polegającą na remoncie o wartości minimum 450.000,00 złotych brutto każda.b. zdolność zawodowa:Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.:Kierownik Budowy (Przedstawiciel Wykonawcy) posiadający :a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,b) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy,Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie.Uprawnienia posiadane przez osoby wskazane powyżej, w wymaganym zakresie, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. poz. 1278) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:- uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub:- uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 65) lub:- uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA),- stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: warunek określony w rozdziale IX pkt 4 lit. a musi być spełniony w całości min. przez jednego z Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach