Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu ogłasza przetarg
- Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 2964219, 3630479 , fax. 0-32 2964219
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu
ul. Szpitalna 1 1
41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 0-32 2964219, 3630479, fax. 0-32 2964219
REGON: 24083705400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE POMIESZCZEŃ SP ZZOZ SZPITAL MIEJSKI W SOSNOWCU ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. ZEGADŁOWICZA 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane w obiektach SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu zlokalizowanych przy ul. Zegadłowicza 3, w podziale na 2 części tzw. Zadania 1.1 Część 1 (Zadanie nr 1) - Modernizacja dźwigu towarowo-osobowego, 1.2 Część 2 (Zadanie nr 2) - Wymiana drzwi chłodniczych i mroźniczych magazynów żywności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć następujące dokumenty: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy: 2.1 przedłożyć dokument wydany przez UDT potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wytwarzania lub modernizacji dźwigów ( dotyczy wyłącznie Zadania nr 1). - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z Wykonawców lub Wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. 5. Pełnomocnictwo - jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 6. Wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy: a) formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone pieczęcią imienną. Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 6a i b sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników nr 1, 2 na drukach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Miejski Dom Pomocy Społecznej, dzielnica Północ; wymiana windy przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA WINDY W ZSP NR 5
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i zainstalowanie dźwigu osobowego elektrycznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: Remont siedmiu szybów windowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych w istniejącym budynku Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej, ul. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała
Dodano: 2016-07-18 - Wymiana dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miasta Częstochowy ul. Waszyngtona 5 w Częstochowie wyprodukowanego przez Warszawską Fabrykę Dźwigów TRANSLIFT PP w Warszawie na dźwig osobowy ze sterowaniem mikroprocesorowym
Dodano: 2016-07-15 - Modernizacja dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miasta Ruda Śląska przy placu Jana Pawła II 6
Dodano: 2016-04-29 - Zakup i montaż dźwigu osobowego
Dodano: 2016-04-28 - Modernizacja dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miasta Ruda Śląska przy placu Jana Pawła II 6
Dodano: 2016-03-07 - Remont i adaptacja przyziemia przedszkola w Marklowicach Górnych
Dodano: 2016-02-18 - Remont i adaptacja przyziemia przedszkola w Marklowicach Górnych
Dodano: 2016-01-29