Przetargi.pl
Roboty remontowo- budowlane mające na celu modernizację pomieszczeń biurowych w budynku dyrekcji Muzeum Narodowego w Kielcach - Plac Zamkowy 1

Muzeum Narodowe w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-010 Kielce, Pl. Zamkowy 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3444014 , fax. 041 3448261
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Kielcach
    Pl. Zamkowy 1 1
    25-010 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3444014, fax. 041 3448261
    REGON: 29117071300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo- budowlane mające na celu modernizację pomieszczeń biurowych w budynku dyrekcji Muzeum Narodowego w Kielcach - Plac Zamkowy 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo- budowlanych mających na celu modernizację pomieszczeń biurowych w budynku dyrekcji Muzeum Narodowego w Kielcach - Plac Zamkowy 1. Zakres prac obejmuje: 1.1. ROBOTY WEWNĘTRZNE OGÓLNOBUDOWLANE. a. Modernizacja funkcji komunikacyjnej pomieszczeń w rejonie wejścia głównego b. Remont pokoju biurowego z przeznaczeniem na stanowisko kasowe i wydzielony schowek porządkowy c. Adaptacja pomieszczenia na aneks socjalny oraz remont sekretariatu. d. Malowanie pomieszczeń z renowacją drzwi oraz modernizacją oświetlenia: korytarze, klatka schodowa. 1.2. PRACE ORGANIZACYJNE I PORZĄDKOWE. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ, przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ oraz załączony do celów pomocniczych rysunek - rzut parteru i piętra - załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarem robót, warunkami zawartymi w SIWZ oraz wzorem umowy. 4. Gwarancja na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1 500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, czyli: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: a. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie i modernizacji obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda. b. dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - które przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz/lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru określonego załączniku nr 2 do SIWZ (wymagana forma dokumentu - oryginał) b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) c. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i odbiorców - zawierający co najmniej dwa zamówienia polegające na remoncie i modernizacji obiektów użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ (wymagana forma dokumentu - oryginał); Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane roboty spełniające w/w warunki wykonane zostały z należytą starannością. d. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert) - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ oraz/lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wymagana forma dokumentów: wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi - oryginał, uprawnienia budowlane, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mnki.pl/pl/s,19,Zamówienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach