Muzeum Narodowe w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-010 Kielce, Pl. Zamkowy 1
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3444014 , fax. 041 3448261
- Data zamieszczenia: 2009-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Kielcach
Pl. Zamkowy 1 1
25-010 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3444014, fax. 041 3448261
REGON: 29117071300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowo- budowlane mające na celu modernizację pomieszczeń biurowych w budynku dyrekcji Muzeum Narodowego w Kielcach - Plac Zamkowy 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo- budowlanych mających na celu modernizację pomieszczeń biurowych w budynku dyrekcji Muzeum Narodowego w Kielcach - Plac Zamkowy 1. Zakres prac obejmuje: 1.1. ROBOTY WEWNĘTRZNE OGÓLNOBUDOWLANE. a. Modernizacja funkcji komunikacyjnej pomieszczeń w rejonie wejścia głównego b. Remont pokoju biurowego z przeznaczeniem na stanowisko kasowe i wydzielony schowek porządkowy c. Adaptacja pomieszczenia na aneks socjalny oraz remont sekretariatu. d. Malowanie pomieszczeń z renowacją drzwi oraz modernizacją oświetlenia: korytarze, klatka schodowa. 1.2. PRACE ORGANIZACYJNE I PORZĄDKOWE. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ, przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ oraz załączony do celów pomocniczych rysunek - rzut parteru i piętra - załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarem robót, warunkami zawartymi w SIWZ oraz wzorem umowy. 4. Gwarancja na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1 500,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, czyli: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: a. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie i modernizacji obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda. b. dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - które przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz/lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru określonego załączniku nr 2 do SIWZ (wymagana forma dokumentu - oryginał) b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) c. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i odbiorców - zawierający co najmniej dwa zamówienia polegające na remoncie i modernizacji obiektów użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ (wymagana forma dokumentu - oryginał); Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane roboty spełniające w/w warunki wykonane zostały z należytą starannością. d. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert) - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ oraz/lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wymagana forma dokumentów: wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi - oryginał, uprawnienia budowlane, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mnki.pl/pl/s,19,Zamówienia_publiczne.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NAPRAWA I KONSERWACJA ZABYTKOWYCH INSTALACJI W HUCIE ŻELAZA Z PRZEŁOMU XIX I XX. 1.REMONT KONSTRUKCJI WSPORCZYCH (K1 I K2) POD RUROCIĄGIEM TECHNOLOGICZNYM; 2. RUROCIĄG R3 WRAZ Z KONSTRUKCJĄ WSPORCZĄ, FUNDAMENTAMI I PRZYLEGŁYMI URZĄDZENIAMI.
Dodano: 2016-07-22 - Docieplenie ścian zewnętrznych budynku wielorodzinnego przy ulicy Barwinek 1 w Kielcach
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie instalacji wodociągu ochrony przeciwpożarowej w budynkach przy ul. Barwinek 22, 23, 24 w Kielcach
Dodano: 2016-07-20 - Modernizacja sali gimnastycznej, boiska wielofunkcyjnego oraz urządzeń lekkoatletycznych przy Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Staszowie w ramach Programu modernizacji infrastruktury sportowej
Dodano: 2016-07-19 - Remont w placówkach oświatowych na terenie Miasta i Gminy Połaniec
Dodano: 2016-07-06 - Remont i modernizacja stacji zlewczej ścieków dowożonych oraz piaskownika na oczyszczalni ścieków w Zakruczu.
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie instalacji wodociągu ochrony przeciwpożarowej w budynku przy ul. Kochanowskiego 5 w Kielcach
Dodano: 2016-06-22 - Docieplenie ścian zewnętrznych budynku wielorodzinnego przy ulicy Barwinek 10 w Kielcach
Dodano: 2016-06-21 - NAPRAWA I KONSERWACJA ZABYTKOWYCH INSTALACJI W HUCIE ŻELAZA Z PRZEŁOMU XIX I XX. 1.REMONT KONSTRUKCJI WSPORCZYCH (K1 I K2) POD RUROCIĄGIEM TECHNOLOGICZNYM; 2.RUROCIĄG R3 WRAZ Z KONSTRUKCJĄ WSPORCZĄ, FUNDAMENTAMI I PRZYLEGŁYMI URZĄDZENIAMI.
Dodano: 2016-06-17 - Docieplenie ścian zewnętrznych budynku wielorodzinnego przy ulicy Barwinek 2 na działce nr 1145/211 obr. 0024 w Kielcach
Dodano: 2016-05-25