21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3780919, 3780348 , fax. 041 3780332
- Data zamieszczenia: 2009-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
ul. Gen. F. Rzewuskiego 8 8
28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3780919, 3780348, fax. 041 3780332
REGON: 29052485300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, zgodnie z projektem, dostawą i montażem mebli wraz z wyposażeniem i wystrojem pomieszczeń przeznaczonych na pokoje mieszkalne w siedzibie Zamawiającego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienie obejmuje: a. Wykonanie, dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem i wystrojem pokoi w nowobudowanym Pawilonie - dwa pokoje jednoosobowe - rys. Aranżacja 1. b. Wykonanie, dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem i wystrojem pokoi w nowobudowanym Pawilonie - Apartament 2-pokojowy - rys. Aranżacja 2. c. Wykonanie, dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem i wystrojem pokoi w Pawilonie KORAL - jeden pokój 1-osobowy; jeden pokój 2-osobowy - rys. Aranżacja 3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz cenowy - załączniki Nr 2 do SIWZ 2.Formularz Oferty z cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia łącznie z dostawą, rozładunkiem i montażem, do Zamawiającego - załącznik Nr 3 do SIWZ. 3.Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według załącznika nr 4 do SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie o nie zaleganiu w płaceniu składek do Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załącznik Nr 5 do SIWZ. 6.Parafowana każda strona Umowy - projekt - załącznik nr 6 do SIWZ 7.W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kopii pełnomocnictwa, powinno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Mocodawcę. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa obiektu Biblioteki Publicznej we Włoszczowie - roboty wykończeniowe i wyposażenie obiektu
Dodano: 2015-10-12 - Budowa obiektu Biblioteki Publicznej we Włoszczowie - roboty wykończeniowe i wyposażenie obiektu
Dodano: 2015-09-18 - Zakup wyposażenia dla oddziałów w pawilonie Somatycznym nr sprawy EZP-252-18/2015
Dodano: 2015-08-27 - Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy czterech szkołach podstawowych w gminie Osiek
Dodano: 2014-12-05 - Wyposażenie pawilonu B w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy.
Dodano: 2014-05-20 - Dostawa gablot, witryn i tablicy suchościeralnej
Dodano: 2013-10-30 - Dostawa mebli i wyposażenia do Centralnej Sterylizacji
Dodano: 2013-09-30 - Dostawa wyposażenia dla świetlicy wiejskiej w Michałowie
Dodano: 2013-09-09 - Dostawa, montaż mebli i wyposażenia do Centralnej Sterylizacji
Dodano: 2013-08-28 - DOSTAWA ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY WG AUTORSKIEJ KONCEPCJI MIEJSKI SALON
Dodano: 2013-06-14