Przetargi.pl
„Roboty remontowe wykonane w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w budynkach komunalnych, budynkach wspólnot mieszkaniowych, lokalach mieszkalnych i budynku Urzędu Miejskiego oraz Dworca PKS”

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55300 Środa Śląska, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 960 724 , fax. 713 173 405
  • Data zamieszczenia: 2017-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5
    55300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 713 960 724, fax. 713 173 405
    REGON: 69291493227000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Roboty remontowe wykonane w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w budynkach komunalnych, budynkach wspólnot mieszkaniowych, lokalach mieszkalnych i budynku Urzędu Miejskiego oraz Dworca PKS”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Wykonywanie robót remontowo - budowlanych oraz usuwanie awarii w: A) budynkach komunalnych wyszczególnionych w załączniku nr 1 B) budynkach wspólnot mieszkaniowych wyszczególnionych w zał. nr 2 C) lokalach mieszkalnych wyszczególnionych w załączniku nr 3 Przedmiot zamówienia: Wykonywanie robót remontowo – budowlanych w zakresie prac: - ziemnych, - betonowych i żelbetowych, - murowych, - ciesielskich, - stolarkich, - pokrywczych, - izolacyjnych, odgrzybieniowych i impregnacyjnych, - tynkowych, - posadzkowych i wykładzinowych, - szklarskich, - malarskich, - kowalsko – ślusarskich - usuwania śniegu z dachu budynków Część II Wykonywanie robót remontowo - budowlanych oraz usuwanie awarii w: A) obiekcie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej Pl. Wolności 1 – 3 – 5 55 – 300 Środa Śląska (Skrzydło A, B, C, D, E + Muzeum + archiwum zakładowe) B) obiekcie Dworca PKS ul. Legnicka 29, 55-300 Środa Śląska Przedmiot zamówienia: - tynkowanie i malowanie ścian - remont częściowy pomieszczeń ( wymiana paneli, wstawianie drzwi, itp.) - Prace na wysokościach (przekładanie i uszczelnianie dachu, USZCZELNIANIE I UDRAŻNIANIE rynien, usuwanie sopli, oczyszczanie ze śniegu) - cyklinowanie i lakierowanie parkietów - bieżące usuwanie awarii budowlanych - prace konserwacyjne małej architektury ( NP. FONTANNY) -WYMIANA ORAZ MONTAŻ NOWEGO OSPRZĘTU awaria powinna zostać usunięta niezwłocznie – nie później jednak niż 24 godziny od zgłoszenia WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA: 1. Wymagania w zakresie zatrudnienia: 1. Zatrudnienie min. 3 osób na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy co najmniej 1/1 etat – w stosunku do zadania nr 1. Zatrudnienie min. 2 osób na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy co najmniej 1/1 etat – w stosunku do zadania nr 2. 2. Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamówienia, 3. Rodzaj czynności: obsługa sprzętu mechanicznego (kierowca-4 osoby), osoby dokonujące ręcznego odśnieżania chodników, placów i parkingów (4 osoby). 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b) oświadczenie osób, o których mowa w pkt 2.4.a), że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 5. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia będzie uprawniony do kontroli oraz żądania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodów zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 2 ppkt a) na podstawie umów o pracę, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 2. Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodów zatrudnienia ww. osób, w szczególności: potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych określonych przez Zamawiającego dokumentów. 6. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. (Nieprzedstawienie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w ppkt 2.4, 2.5 będzie równoznaczne z niespełnieniem przez wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia). a)w przypadku nie przedstawienia w terminie dokumentów, o których mowa w pkt 2.4 lub pkt 2.5 Wykonawca każdorazowo zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 1.000 zł, b)w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej liczby osób wskazanej w pkt. 2.1 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, c)w przypadku nie przedstawienia po wezwaniu przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w ppkt 2.4.b) lub po dwukrotnym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego do złożenia dowodów, o których mowa w ppkt 2.5 Zamawiający może od umowy odstąpić i naliczyć karę umowną w wysokości 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 7. W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu określonego w ppkt 2.2 Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach