Przetargi.pl
Roboty remontowe w budynku Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie zlokalizowanym przy ul. Balickiej 116C w Krakowie - Wydział Technologii Żywności

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-120 Kraków, al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 624 413 , fax. 126 624 410
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21
    31-120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 624 413, fax. 126 624 410
    REGON: 18150000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w budynku Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie zlokalizowanym przy ul. Balickiej 116C w Krakowie - Wydział Technologii Żywności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są prace remontowe w budynku Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy ul. Balickiej 116C w Krakowie, w tym roboty remontowo-budowlane, instalacyjne sanitarne oraz instalacyjne elektryczne. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty remontowo-budowlane: - pokój 1.96: przeniesienie w obrębie budynku istniejącego wyposażenia tj. stołów laboratoryjnych, krzeseł, szaf i innego wyposażenia; wykonanie odpowiednich zabezpieczeń posadzki korytarza i okien w pomieszczeniach; demontaż , przycięcie na wymiar oraz ponowny montaż maskownicy z blachy stalowej zamontowanej pod sufitem pomieszczenia 1.96; wykonanie i montaż ścianki przeszklonej aluminiowej z drzwiami przesuwnymi; pomalowanie ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni (szpachlowanie, gruntowanie, gładź); wniesienie, ustawienie, montaż i uruchomienie wyposażenia znajdującego się w dyspozycji użytkownika; mycie po robotach malarskich; wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek. - toalety: demontaż starego blatu wraz z umywalką oraz szafką podblatową; demontaż starych kabin sanitarnych w zabudowie HPL; dostawa i montaż blatu pod umywalkę z kamienia naturalnego (płyty granitowe) na konstrukcji wsporczej; dostawa i montaż zabudowy ze ścianek HPL wraz z drzwiami systemowymi; wykonanie i montaż zabudowy podblatowej z płyty meblowej, - zabezpieczenie ciągów wentylacyjnych przed zalewaniem (6 szt.): demontaż warstw dachu odwróconego do poziomu płyty stropowej przy kanałach wentylacyjnych, uszczelnienie przejścia kanałów wentylacyjnych z blachy stalowej przez płytę stropową poprzez wykonanie izolacji z papy asfaltowej z wykonaniem warstwy wyrównawczej z zaprawy i dodanie środka wodoszczelnego; założenie daszków wentylacyjnych ze stali nierdzewnej; odtworzenie rozebranych warstw dachu odwróconego. b) Roboty instalacyjne sanitarne: - sanitariaty: instalacje wod-kan (demontaż dwóch umywalek z korkowaniem podejść dopływowych i odpływowych; demontaż armatury; dostawa i montaż umywalek porcelanowych nadblatowych z syfonem chromowanym; dostawa i montaż baterii stojących; - pomieszczenie 1.96: Instalacja wentylacji (dostawa i montaż dwóch wentylatorów; przerobienie istniejącej instalacji wyciągowej pod montaż nowych wentylatorów; - wyprowadzenie wody na elewację budynku głównego (montaż instalacji wodnej na ścianach w budynkach niemieszkalnych; dostawa i montaż na elewacji budynku szafki ochronnej zaworu wody wnękowej; dostawa i montaż zaworu czerpalnego ze złączką do węża oraz zaworów umożliwiających spust wody na okres zimowy; - remont instalacji odciągowej (wymiana dwóch wentylatorów dachowych); - po wykonaniu instalacji wykonać prace budowlane wykończeniowe: zamurowania, tynkowanie, uszczelnianie. c) Roboty instalacyjne elektryczne - pomieszczenie 1.96: wymiana opraw oświetleniowych; przeróbka instalacji elektrycznej zasilającej oprawy oświetleniowe; demontaż i ponowny montaż czujki PPOŻ; dobudowa czujki PPOŻ i programowanie centrali SAGITA, przeróbka instalacji elektrycznej zasilającej klimatyzator. - korytarze III i IV segmentu: dobudowa tablic elektrycznych dla zasilania urządzeń klimatyzacyjno-wentylacyjnych (wycięcie i wykucie wnęk pod nowe tablice elektryczne; montaż nowych wyposażonych tablic elektrycznych; zasilenie nowych tablic z istniejących tablic elektrycznych; przełączenie istniejących obwodów do nowej tablicy elektrycznej; - wykonanie prac towarzyszących budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk „Oferta” – stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2A do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach