Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji w Budynku Jubileuszowym Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy al. Adama Mickiewicza 24/28

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-120 Kraków, al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 624 413 , fax. 126 624 410
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21
    31-120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 624 413, fax. 126 624 410
    REGON: 18150000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji w Budynku Jubileuszowym Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy al. Adama Mickiewicza 24/28
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń nr: 105, 105A, 103, -011, 429A, 431D, 432, 520, 545C, 518, 516, -002, 527, 248, 519 oraz korytarza Katedry Budownictwa Wiejskiego w Budynku Jubileuszowym Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy al. Adama Mickiewicza 24/28 w Krakowie. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty remontowo-budowlane: przeniesienie w obrębie budynku istniejącego wyposażenia tj. stołów laboratoryjnych, krzeseł, szaf i innych; wykonanie odpowiednich zabezpieczeń posadzki korytarza i okien w pomieszczeniach; demontaż drzwi wewnętrznych i ościeżnic; rozbiórka okładzin ceramicznych; rozbiórka elementów betonowych; licowanie ścian płytkami ceramicznymi; ułożenie paneli podłogowych; pomalowanie ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni (szpachlowanie, gruntowanie, gładź); malowanie lamperii z przygotowaniem powierzchni; montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami; malowanie parapetów; malowanie farbą olejną elementów metalowych; wymiana listew przypodłogowych; wniesienie, ustawienie, montaż i uruchomienie wyposażenia znajdującego się w dyspozycji użytkownika; mycie po robotach malarskich; wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek; b) Roboty instalacyjne sanitarne: - w pomieszczeniu -002: demontaż szafki; demontaż umywalki; korkowanie podejść dopływowych i odpływowych; demontaż instalacji przewodowych; demontaż armatury; demontaż podgrzewacza; dostawa i montaż umywalki na szafce; dostawa i montaż baterii stojącej; dostawa i montaż urządzenia do podgrzewania; prace budowlane wykończeniowe: zamurowania, tynkowanie, uszczelnianie; dostawa i montaż elektrycznego grzejnika konwektorowego); - w pomieszczeniach 103, 105: (demontaż szafki; demontaż umywalki; korkowanie podejść dopływowych i odpływowych; demontaż instalacji przewodowych; demontaż armatury; dostawa i montaż zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem, dostawa i montaż umywalki; remont zabudowy meblowej umywalki; dostawa i montaż blatu kamiennego z otworami pod montaż umywalki podblatowej; dostawa i montaż baterii stojących; prace budowlane wykończeniowe: zamurowania, tynkowanie, uszczelnianie); - w pomieszczeniach 248, 519, 520 (dostarczenie klimatyzatorów inwerterowych wraz z wyposażeniem; wykonanie instalacji zasilania i sterowania pomiędzy jednostkami wewnętrznymi i zewnętrznymi; wykonanie instalacji chłodniczych, instalacji odprowadzenia skroplin; zamocowania jednostki wewnętrznej i zewnętrznej; montaż konstrukcji wsporczych; przewierty przez przegrody zewnętrzne; rozruch; regulacja; sporządzenie protokołów z rozruchu instalacji klimatyzacji); c) Roboty instalacyjne elektryczne - w pomieszczeniu 105, 105A: kompleksowa wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem; wymiana opraw oświetleniowych; dobudowa zabezpieczeń; wykonanie instalacji informatycznej i telefonicznej; wykonanie instalacji audiowizualnej. - w pomieszczeniach -0.02; -0.11; 518; 520; 545C: kompleksowa wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem; wymiana opraw oświetleniowych; dobudowa tablic elektrycznych i zabezpieczeń; wykonanie instalacji informatycznej i telefonicznej - w korytarzu Katedry Budownictwa Wiejskiego: wymiana opraw oświetleniowych, wymiana i dobudowa gniazd elektrycznych; dobudowa gniazd informatycznych; dobudowa tablicy elektrycznej; dobudowa szafy RACK.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk „Oferta” – stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2A do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach