Przetargi.pl
Roboty remontowe sali lekcyjnej i uzupełnienie elewacji w budynku głównym oraz wymiana pokrycia dachowego sali gimnastycznej.

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 12 ogłasza przetarg

  • Adres: 60-766 Poznań, ul. Matejki 8/10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 866 28 92 , fax. 0-61 866 28 92
  • Data zamieszczenia: 2011-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 12
    ul. Matejki 8/10 8/10
    60-766 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 866 28 92, fax. 0-61 866 28 92
    REGON: 00024875700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 2lo.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe sali lekcyjnej i uzupełnienie elewacji w budynku głównym oraz wymiana pokrycia dachowego sali gimnastycznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac malarskich i modernizacyjnych w sali lekcyjnej. Modernizacja obejmuje m.in. wymianę grzejników c.o., wymianę opraw oświetleniowych, wymianę wykładziny i wymiana parapetów. W zakres prac wchodzi także wymiana opierzenia i pokrycie dachu papą termoizolacyjną oraz uzupełnienie uszkodzonej elewacji frontowej budynku głównego. Szczegółowy zakres opisuje przedmiar robót, stanowiący załącznik SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się pobierania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.city.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach