Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont nawierzchni areny w hali sportowej przy Gimnazjum nr 3 ul. Tuwima 12 w Ostrowie Wlkp.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2011-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont nawierzchni areny w hali sportowej przy Gimnazjum nr 3 ul. Tuwima 12 w Ostrowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont nawierzchni areny w hali sportowej przy Gimnazjum nr 3 ul. Tuwima 12 w Ostrowie Wlkp. Podstawą realizacji inwestycji jest dokumentacja projektowa wykonana przez Przedsiębiorstwo DOMAR Budownictwo Architektura, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Strumykowa 30. I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać remont bezspoinowej nawierzchni poliuretanowej (płaszczyznowo-elastycznej) typu PULASTIC RDT na podłożu betonowym. 2. Charakterystyczne parametry: 1) Przygotowania do robót posadzkowych przez: - demontaż istniejących drabinek, bramek do piłki ręcznej oraz cokołów drewnianych po całym obwodzie sali sportowej, - przystosowanie istniejących tulei do montażu w podniesionej podłodze. 2) Nawierzchnia areny w hali sportowej o pow. P = 798,20 m2 (wariant 2 dokumentacji) wykonana jako płaszczyznowo-elastyczna typu PULASTIC RDT grubość min. 66 mm: - montaż legarów drewnianych - rusztu z desek 22 x 90 mm w układzie krzyżowym, rozstaw osi desek dolnych 630 mm, a górnych 210 mm oraz poziomujących podkładek elastycznych gr. ok. 1-5 mm na istniejącej nawierzchni poliuretanowej, - montaż dwóch warstw płyt wilgocioodpornych typu P5 grubości 10 mm układanych na folii PE gr. 0,2 mm - wykonanie wylewki poliuretanowej PULASTIC RDT ogr. min. 2 mm, - lakierowanie powierzchni barwnym lakierem np. Pulastic Coating 221 wg. kolorystyki jak w projekcie, - liniowanie pól gry farbami poliuretanowymi, - montaż wyposażenia sportowego (drabinki oraz bramki) oraz cokołów drewnianych. 3) Podłoga płaszczyznowo-elastyczna powinna spełniać następujące wymagania określone normami: - wskaźnik amortyzacji wg EN 14808:2005, - odkształcenie pionowe wg EN 14809:2005, - współczynnik odbicia piłki EN 12235:2004, - zachowanie pod obciążeniem toczonym wg EN 1569:1999. 4) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz inwentaryzacją powykonawczą posadzki z naniesioną siatką rzędnych punktów wysokości w rozstawie co 3 m. II. Inne wymagania: 1. Przed złożeniem oferty wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na obiekcie. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 3.700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach