Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
- Data zamieszczenia: 2011-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
REGON: 00063197600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont nawierzchni areny w hali sportowej przy Gimnazjum nr 3 ul. Tuwima 12 w Ostrowie Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont nawierzchni areny w hali sportowej przy Gimnazjum nr 3 ul. Tuwima 12 w Ostrowie Wlkp. Podstawą realizacji inwestycji jest dokumentacja projektowa wykonana przez Przedsiębiorstwo DOMAR Budownictwo Architektura, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Strumykowa 30. I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać remont bezspoinowej nawierzchni poliuretanowej (płaszczyznowo-elastycznej) typu PULASTIC RDT na podłożu betonowym. 2. Charakterystyczne parametry: 1) Przygotowania do robót posadzkowych przez: - demontaż istniejących drabinek, bramek do piłki ręcznej oraz cokołów drewnianych po całym obwodzie sali sportowej, - przystosowanie istniejących tulei do montażu w podniesionej podłodze. 2) Nawierzchnia areny w hali sportowej o pow. P = 798,20 m2 (wariant 2 dokumentacji) wykonana jako płaszczyznowo-elastyczna typu PULASTIC RDT grubość min. 66 mm: - montaż legarów drewnianych - rusztu z desek 22 x 90 mm w układzie krzyżowym, rozstaw osi desek dolnych 630 mm, a górnych 210 mm oraz poziomujących podkładek elastycznych gr. ok. 1-5 mm na istniejącej nawierzchni poliuretanowej, - montaż dwóch warstw płyt wilgocioodpornych typu P5 grubości 10 mm układanych na folii PE gr. 0,2 mm - wykonanie wylewki poliuretanowej PULASTIC RDT ogr. min. 2 mm, - lakierowanie powierzchni barwnym lakierem np. Pulastic Coating 221 wg. kolorystyki jak w projekcie, - liniowanie pól gry farbami poliuretanowymi, - montaż wyposażenia sportowego (drabinki oraz bramki) oraz cokołów drewnianych. 3) Podłoga płaszczyznowo-elastyczna powinna spełniać następujące wymagania określone normami: - wskaźnik amortyzacji wg EN 14808:2005, - odkształcenie pionowe wg EN 14809:2005, - współczynnik odbicia piłki EN 12235:2004, - zachowanie pod obciążeniem toczonym wg EN 1569:1999. 4) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz inwentaryzacją powykonawczą posadzki z naniesioną siatką rzędnych punktów wysokości w rozstawie co 3 m. II. Inne wymagania: 1. Przed złożeniem oferty wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na obiekcie. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 3.700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót malarskich i wymiana wykładziny podłogowej w Oddziale Rehabilitacyjnym (kondygnacja 11C i 11D) Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79
Dodano: 2015-11-04 - Remont klatki schodowej K-3 w budynku głównym Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu
Dodano: 2015-04-20 - Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągów komunikacyjnych I piętra budynku administracyjnego przy Al. Kościuszki 22 w Kościanie
Dodano: 2013-09-12 - Wymiana posadzki w sali widowiskowo - audytoryjnej w Ośrodku Kultury w Środzie Wlkp. ul. 20-go Października 30
Dodano: 2013-07-10 - Wykonanie robót budowlanych, określonych jako: Malowanie pomieszczeń w budynku Inspektoratu ZUS w Kaliszu przy ulicy M. Konopnickiej 31 oraz Remont dachu budynku Inspektoratu ZUS w Kaliszu przy ulicy M. Konopnickiej 31
Dodano: 2013-06-11 - Adaptacja poddasza budynku Urzędu Miejskiego w Złotowie na pomieszczenia biurowe
Dodano: 2012-09-18 - Remont posadzki w sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 7 na osiedlu Zwycięstwa 101 w Poznaniu
Dodano: 2012-07-02 - Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Kazimierzu Biskupim
Dodano: 2011-07-01 - Remont posadzek oddziału dziecięcego na I piętrze
Dodano: 2011-06-06 - Wymiana wykładzin podłogowych PCV wraz z przygotowaniem podłoża w klasach, szatni i korytarzu hali sportowej Gimnazjum Nr 2 we Wrześni
Dodano: 2010-09-23