6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 08-530 Dęblin, ul. Szpitalna 2
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8837127, 8837260 , fax. 081 8837128
- Data zamieszczenia: 2009-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 2 2
08-530 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 081 8837127, 8837260, fax. 081 8837128
REGON: 43102346700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe pomieszczeń w budynku Podstawowej Opieki Zdrowotnej 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Dęblinie, ul. Szpitalna 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty remontowe pomieszczeń w budynku Podstawowej Opieki Zdrowotnej 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Dęblinie, ul. Szpitalna 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3500,00 zł (słownie : trzy tysiące pięćset złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki :1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Do potwierdzenia:-aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Potwierdzeniem spełniania warunków będzie przedstawienie dokumentu (odpisu, zaświadczenia), z którego będzie wynikać , że Wykonawca ma uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:-w ciągu ostatnich pięciu lat przed datą wszczęcia postępowania wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości 100.000,00 PLN każda;Do potwierdzenia :-wykazem wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - zgodnie z warunkiem ustanowionym powyżej w pkt 3.2, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;-dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (osoba ta musi posiadać aktualny wpis do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa).Do potwierdzenia:-wykazem osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże osobę Kierownika budowy, którą będzie dysponował - do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia; -Uprawnieniami budowlanymi kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz wpisem do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki pieniężne na rachunku lub zdolność kredytową odpowiadającą wysokości 50.000,00 PLN.Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 2 do SIWZ.4.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - zgodnie z warunkiem ustanowionym w pkt 3.2 SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże osobę Kierownika budowy, którą będzie dysponował - do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia. 5. Uprawnienia budowlane zgodnie z wymaganiem w punkcie 3. 2 SIWZ oraz aktualny wpis do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej na budynek wielorodzinny z przeznaczeniem na mieszkania socjalne na działce nr 247 w m. Nowy Stręczyn.
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie budowy budynku administracyjno-biurowego ze schroniskiem dla kotów przy ul. Braterstwa Broni w Zamościu
Dodano: 2016-07-18 - Wymiana drzwi w pomieszczeniu serwerowni na drzwi klasy 4 w KPP w Hrubieszowie z demontażem i montażem osprzętu instalacji kontroli dostępu
Dodano: 2016-07-14 - Remont skrzydła zachodniego oraz pomieszczeń sanitarnych budynku Archiwum Państwowego w Lublinie przy ul. Jezuickiej 13
Dodano: 2016-06-23 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie sanitariatów na obiektach UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/42-2016/DOP-p).
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części
Dodano: 2016-06-08 - Bieżąca konserwacja korytarzy i klatek schodowych w budynku Starostwa Powiatowego część A w Puławach
Dodano: 2016-06-02 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych w domach studenckich Manhattan i Broadway przy ul. Dobrzańskiego 33 i 35 w Lublinie z podziałem na 2 części
Dodano: 2016-05-18 - Wykonanie remontu oświetlenia podstawowego i awaryjnego na klatkach schodowych i korytarzach oraz instalacji elektrycznej w domu studenckim Broadway przy ul. Dobrzańskiego 35 w Lublinie
Dodano: 2016-05-13 - Przebudowa sanitariatów w budynku Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/31-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-05-06