Przetargi.pl
ROBOTY REMONTOWE I INSTALACYJNE BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO PRZY ULICY J.KILIŃSKIEGO 12 B W LUBINIE.

Powiat Lubiński ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 12b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubiński
    ul. Jana Kilińskiego 12b 12b
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    REGON: 39064722200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sp-lubin.dolnyslask.pl tel. 076 746 72 07, Faks: 076 746 71 01
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY REMONTOWE I INSTALACYJNE BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO PRZY ULICY J.KILIŃSKIEGO 12 B W LUBINIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zobowiązuje się na rzecz Zamawiającego do wykonania robót remontowych i instalacyjnych budynku Starostwa Powiatowego przy ulicy J.Kilińskiego 12 b w Lubinie polegających na:- remoncie pomieszczeń biurowych,- wymianie poziomów instalacji centralnego ogrzewania.Uszczegółowiony zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: --1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału a w szczególności:--1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie robót objętych zamówieniem oraz niepodlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca spełni warunek poprzez załączenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 2.1, 2.2.--1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie robót objętych zamówieniem oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek poprzez załączenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 2.3, 2.4,2.5.Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia-lub -nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2.2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.2.3.Wykaz wykonanych minimum 2 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- 2 robót w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania.Za roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uznane będzie wykazanie wykonania minimum 2 robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia wyszczególnionym w pkt. 2.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wartości zamówienia nie mniejszej niż 300 000 PLN brutto2.4.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.2.5.Dokument stwierdzający, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.2.6.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca potwierdza w formularzu ofertowym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach