Przetargi.pl
Roboty porządkowe na terenie gminy Michałowice w 2021

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty porządkowe na terenie gminy Michałowice w 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty porządkowe polegające na: − Opróżnianiu koszy ulicznych – trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) wybranie z kosza odpadów, zamiecenie i sprzątnięcie wszelkich odpadów leżących wokół kosza oraz wyprostowanie kosza. Kosze winny być opróżnione do godziny 12:00 zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. − Opróżnianiu koszy na psie odchody – zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego, co do zasady trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) wybranie z kosza odpadów, założenie nowego worka, umieszczenie w zasobniku minimum 10 szt. zestawów higienicznych dla zwierząt, zamiecenie i sprzątnięcie wszelkich odpadów leżących wokół kosza. Kosze winny być opróżnione do godziny 12:00. − Zamiataniu ulic i chodników – zebranie wszelkiej ziemi, piasku, liści etc. znajdujących się na jezdni, przy krawężniku i na chodniku, usuwanie przerostów z ulic i chodników. Konieczność zamiatania zostanie każdorazowo zgłoszona pisemnie. Maksymalny termin wykonania usługi (obejmujący cały obszar Gminy) 20 dni kalendarzowych od dnia zlecenia zamawiającego zgodnie z wykazem ulic i chodników otrzymanym od zamawiającego. − Dokonaniu oprysków gminnych ulic, chodników i kamiennych poboczy środkiem chwastobójczym, dwukrotnie w okresie wegetacji. Termin wykonania usługi dwa tygodnie od dnia zlecenia zamawiającego zgodnie z wykazem ulic, chodników i poboczy otrzymanym od zamawiającego. Zamawiający zakazuje używania preparatu Roundap. − Usunięcie przerostów z kamiennych poboczy – usunięcie przerostów z poboczy dróg gminnych wg zlecenia zamawiającego zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. − Wiosenne i jesienne grabienie, zbiórka i wywóz liści z terenu Gminy – zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego (pobocza dróg, parki, skwery i inne tereny publiczne). Ze względu na zwiększoną intensywność prac w okresie od 1 października do 15 grudnia wykonawca winien skierować do realizacji zadania dodatkowo minimum 10 osób. Zamawiający zażąda przedstawienia w terminie do 30 września wykazu dodatkowych osób zajmujących się tylko grabieniem liści. Grabienie wiosenne i grabienie jesienne powinno być wykonywane miotłograbiami. − Czyszczeniu otwartych tablic ogłoszeniowych – zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego, co do zasady w każdą pierwszą środę miesiąca oczyszczenie tablicy poprzez zerwanie ogłoszeń, usunięcie zszywek, zamiecenie i zebranie wszelkich odpadów leżących wokół tablicy;. − Czyszczeniu zamkniętych tablic ogłoszeniowych – zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego, co do zasady w każdą pierwszą środę miesiąca oczyszczenie całej tablicy poprzez umycie szyby oraz obudowy, usunięcie graffiti, oraz ogłoszeń naklejonych na tablicę. − Sprzątaniu wiat przystankowych – zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego, co do zasady w każdy pierwszy wtorek miesiąca mycie i czyszczenie wiat przystankowych, zamiatanie i usuwanie przerostów z zatok i chodnika pod wiatą. − Zbieranie, wywóz do utylizacji odpadów – zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego - sprzątanie z ulic luźnych odpadów; czyszczenie słupów z ogłoszeń; zbieranie pozostawionych worków z odpadami; likwidacja dzikich wysypisk. − Zbieranie, wywóz do utylizacji odpadów z poboczy dróg gminnych – zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego - przejście wskazanymi ulicami i zebranie z nich odpadów. − Odbiorze odpadów w ramach akcji sprzątania świata organizowanych przez uczniów i mieszkańców – zebranie, wywóz do utylizacji worków z odpadami z miejsc wskazanych przez zamawiającego. − Zbieraniu, wywozie do utylizacji worków z odpadami pozostawionych po imprezach organizowanych przez Urząd Gminy Michałowice wg zlecenia zamawiającego. − Zbieraniu, wywozie do utylizacji trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) worków z odpadami ustawionych przy czterech strefach rekreacji (Michałowice, Reguły, Komorów x 2), Orliku (Sokołów), placu zabaw w Granicy, Nowej Wsi, Sokołowie i Suchym Lesie. − Montażu koszy ulicznych, − Montażu ławek ulicznych. − Zakupie koszy ulicznych (metalowy na pojedynczym słupku, wzór zgodny z istniejącą architekturą na terenie Gminy). − Zakupie ławek ulicznych (wzór zgodny z istniejącą architekturą na terenie Gminy). Ze względu na specyfikę powyższych prac Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnych ich ilości, szacunkowe, orientacyjne ilości zostały określone w „Kosztorysie” stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. W związku z tym Zamawiający nie gwarantuje zlecenia wykonania prac w maksymalnych ilościach, a podane wielkości mogą ulec zmianie - zwiększeniu, bądź zmniejszeniu w zależności od potrzeb. Zmniejszenie ilości prac nie uprawnia Wykonawcy do odszkodowania. Zamawiający wymaga zastosowania do oprysków przeciw chwastom preparatów bezpiecznych dla środowiska, które mogą być stosowane w uprawach ekologicznych i BIO. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować właściwe zagospodarowanie odpadów komunalnych. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace, odpowiedzialny będzie Wykonawca. Wykonywane przez Wykonawcę prace porządkowe nie mogą utrudniać ruchu drogowego. Wkłady foliowe do koszy ulicznych jak również inne materiały i środki Wykonawca zapewnia na koszt własny. Zamawiający zabrania używania w trakcie realizacji przedmiotu umowy dmuchaw do liści.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wpis do rejestru BDO, zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b i e ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach