Przetargi.pl
Roboty porządkowe na terenie gminy Michałowice w 2016 r. - nr sprawy: ZP.271.2.84.2015

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91 , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2015-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty porządkowe na terenie gminy Michałowice w 2016 r. - nr sprawy: ZP.271.2.84.2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Opróżnianie koszy ulicznych - trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) wybranie z kosza odpadów, sprzątnięcie i zamiecenie wszelkich odpadów leżących wokół kosza oraz wyprostowanie kosza. Kosze winny być opróżnione do godziny 9:00 zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. Opróżnianie koszy na psie odchody - trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) wybranie z kosza odpadów, założenie nowego worka, umieszczenie w zasobniku zestawów higienicznych dla zwierząt, sprzątnięcie i zamiecenie wszelkich odpadów leżących wokół kosza. Kosze winny być opróżnione do godziny 9:00; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. Zamiatanie ulic i chodników - zebranie wszelkiej ziemi, piasku, liści etc. znajdującego się przy krawężniku i na chodniku, usuwanie przerostów z ulic i chodników. Konieczność zamiatania zostanie każdorazowo zgłoszona pisemnie. Termin wykonania usługi trzy tygodnie od dnia zgłoszenia wg zlecenia zamawiającego zgodnie z wykazem ulic i chodników otrzymanym od zamawiającego. Dokonanie oprysków gminnych ulic i chodników środkiem chwastobójczym, dwukrotnie w okresie wegetacji. Termin wykonania usługi dwa tygodnie od dnia zgłoszenia wg zlecenia zamawiającego zgodnie z wykazem ulic i chodników otrzymanym od zamawiającego. Grabienie, zbiórka i wywóz liści z terenu Gminy - zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego (pobocza dróg, parki, skwery i inne tereny zielone). Czyszczenie słupów oraz otwartych tablic ogłoszeniowych - w każdą pierwszą środę miesiąca oczyszczenie całego słupa oraz tablicy poprzez zerwanie ogłoszeń, usunięcie zszywek, zamiecenie wszelkich odpadów wokół słupa i tablicy; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. Czyszczenie zamkniętych tablic ogłoszeniowych - w każdą pierwszą środę miesiąca oczyszczenie całej tablicy poprzez umycie szyby, zmywanie graffiti, usuwanie ogłoszeń; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. Sprzątanie wiat przystankowych - w każdy pierwszy wtorek miesiąca mycie i czyszczenie wiat przystankowych, zamiatanie i usuwanie przerostów z zatok i wiat; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. Sprzątanie ulic z odpadów - sprzątanie z ulic luźnych odpadów; czyszczenie słupów z ogłoszeń; zbieranie pozostawionych worków z odpadami; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. Odbiór odpadów w ramach akcji sprzątania świata organizowanych przez uczniów i mieszkańców wg zlecenia zamawiającego. Zbieranie worków z odpadami pozostawionych po imprezach organizowanych przez Urząd Gminy Michałowice wg zlecenia zamawiającego. Zbieranie worków z odpadami ustawionych przy czterech strefach rekreacji (Michałowice, Reguły, Komorów x 2), Orliku (Sokołów), placu zabaw w Granicy, Nowej Wsi, Sokołowie i Suchym Lesie. Montaż koszy ulicznych. Montaż ławek ulicznych. Zakup koszy ulicznych (metalowy na pojedynczym słupku, wzór po uzgodnieniu z Zamawiającym). Zakup ławek ulicznych (krakowska lub wiedeńska wzór po uzgodnieniu z Zamawiającym). Wymiana listew w ławkach ulicznych (zakup listew w gestii Wykonawcy, wzór po uzgodnieniu z Zamawiającym). Malowanie ławek ulicznych (pomalowanie ławek, farba po stronie Wykonawcy, kolor w uzgodnieniu z Zamawiającym). Wartości szacunkowe: Ilość koszy ulicznych (jednorazowo) - 440 szt. Ilość koszy na psie odchody (jednorazowo)- 60 szt. Ilość odpadów przeznaczonych do zebrania, wywiezienia i utylizacji (w skali roku) 432 Mg Powierzchnia chodników do oczyszczenia (jednorazowo)- 94 000 m2 Długość ulic do oczyszczenia (jednorazowo) - 148 000 mb Powierzchnia przeznaczona do grabienia (w skali roku) - 80 ha Ilość tablic ogłoszeniowych otwartych (jednorazowo)- 90 szt. Ilość tablic ogłoszeniowych zamkniętych (jednorazowo) - 20 szt. Ilość wiat przystankowych (jednorazowo)- 21 szt. Zakup koszy ulicznych (w skali roku)- 30 szt. Zakup ławek ulicznych (w skali roku)- 10 szt. Ilość koszy do montażu (w skali roku)- 40 szt. Ilość ławek do montażu (w skali roku)-12 szt. Ilość listew do wymiany (w skali roku)-n50 szt. Ilość ławek do malowania (w skali roku)- 60 szt. UWAGA!! Zamawiający wymaga aby w czasie wykonywania zamówienia Wykonawca posiadał ważną umowę z odbiorcą odpadów. Wykonawca w formularzu ofertowym złoży oświadczenie w tej sprawie. Zamawiający wymaga aby w czasie wykonywania zamówienia Wykonawca posiadał ważne zezwolenie właściwego starosty na transport odpadów. Wykonawca w formularzu ofertowym złoży oświadczenie w tej sprawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach