Gmina Michałowice ogłasza przetarg
- Adres: 05-816 Michałowice, Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 350 91 91 , fax. 22 350 91 01
- Data zamieszczenia: 2015-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
tel. 22 350 91 91, fax. 22 350 91 01
REGON: 01326929000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty porządkowe na terenie gminy Michałowice w 2016 r. - nr sprawy: ZP.271.2.84.2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Opróżnianie koszy ulicznych - trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) wybranie z kosza odpadów, sprzątnięcie i zamiecenie wszelkich odpadów leżących wokół kosza oraz wyprostowanie kosza. Kosze winny być opróżnione do godziny 9:00 zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. Opróżnianie koszy na psie odchody - trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) wybranie z kosza odpadów, założenie nowego worka, umieszczenie w zasobniku zestawów higienicznych dla zwierząt, sprzątnięcie i zamiecenie wszelkich odpadów leżących wokół kosza. Kosze winny być opróżnione do godziny 9:00; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. Zamiatanie ulic i chodników - zebranie wszelkiej ziemi, piasku, liści etc. znajdującego się przy krawężniku i na chodniku, usuwanie przerostów z ulic i chodników. Konieczność zamiatania zostanie każdorazowo zgłoszona pisemnie. Termin wykonania usługi trzy tygodnie od dnia zgłoszenia wg zlecenia zamawiającego zgodnie z wykazem ulic i chodników otrzymanym od zamawiającego. Dokonanie oprysków gminnych ulic i chodników środkiem chwastobójczym, dwukrotnie w okresie wegetacji. Termin wykonania usługi dwa tygodnie od dnia zgłoszenia wg zlecenia zamawiającego zgodnie z wykazem ulic i chodników otrzymanym od zamawiającego. Grabienie, zbiórka i wywóz liści z terenu Gminy - zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego (pobocza dróg, parki, skwery i inne tereny zielone). Czyszczenie słupów oraz otwartych tablic ogłoszeniowych - w każdą pierwszą środę miesiąca oczyszczenie całego słupa oraz tablicy poprzez zerwanie ogłoszeń, usunięcie zszywek, zamiecenie wszelkich odpadów wokół słupa i tablicy; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. Czyszczenie zamkniętych tablic ogłoszeniowych - w każdą pierwszą środę miesiąca oczyszczenie całej tablicy poprzez umycie szyby, zmywanie graffiti, usuwanie ogłoszeń; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. Sprzątanie wiat przystankowych - w każdy pierwszy wtorek miesiąca mycie i czyszczenie wiat przystankowych, zamiatanie i usuwanie przerostów z zatok i wiat; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. Sprzątanie ulic z odpadów - sprzątanie z ulic luźnych odpadów; czyszczenie słupów z ogłoszeń; zbieranie pozostawionych worków z odpadami; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. Odbiór odpadów w ramach akcji sprzątania świata organizowanych przez uczniów i mieszkańców wg zlecenia zamawiającego. Zbieranie worków z odpadami pozostawionych po imprezach organizowanych przez Urząd Gminy Michałowice wg zlecenia zamawiającego. Zbieranie worków z odpadami ustawionych przy czterech strefach rekreacji (Michałowice, Reguły, Komorów x 2), Orliku (Sokołów), placu zabaw w Granicy, Nowej Wsi, Sokołowie i Suchym Lesie. Montaż koszy ulicznych. Montaż ławek ulicznych. Zakup koszy ulicznych (metalowy na pojedynczym słupku, wzór po uzgodnieniu z Zamawiającym). Zakup ławek ulicznych (krakowska lub wiedeńska wzór po uzgodnieniu z Zamawiającym). Wymiana listew w ławkach ulicznych (zakup listew w gestii Wykonawcy, wzór po uzgodnieniu z Zamawiającym). Malowanie ławek ulicznych (pomalowanie ławek, farba po stronie Wykonawcy, kolor w uzgodnieniu z Zamawiającym). Wartości szacunkowe: Ilość koszy ulicznych (jednorazowo) - 440 szt. Ilość koszy na psie odchody (jednorazowo)- 60 szt. Ilość odpadów przeznaczonych do zebrania, wywiezienia i utylizacji (w skali roku) 432 Mg Powierzchnia chodników do oczyszczenia (jednorazowo)- 94 000 m2 Długość ulic do oczyszczenia (jednorazowo) - 148 000 mb Powierzchnia przeznaczona do grabienia (w skali roku) - 80 ha Ilość tablic ogłoszeniowych otwartych (jednorazowo)- 90 szt. Ilość tablic ogłoszeniowych zamkniętych (jednorazowo) - 20 szt. Ilość wiat przystankowych (jednorazowo)- 21 szt. Zakup koszy ulicznych (w skali roku)- 30 szt. Zakup ławek ulicznych (w skali roku)- 10 szt. Ilość koszy do montażu (w skali roku)- 40 szt. Ilość ławek do montażu (w skali roku)-12 szt. Ilość listew do wymiany (w skali roku)-n50 szt. Ilość ławek do malowania (w skali roku)- 60 szt. UWAGA!! Zamawiający wymaga aby w czasie wykonywania zamówienia Wykonawca posiadał ważną umowę z odbiorcą odpadów. Wykonawca w formularzu ofertowym złoży oświadczenie w tej sprawie. Zamawiający wymaga aby w czasie wykonywania zamówienia Wykonawca posiadał ważne zezwolenie właściwego starosty na transport odpadów. Wykonawca w formularzu ofertowym złoży oświadczenie w tej sprawie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NAJEM I SERWISOWANIE PRZENOŚNYCH URZĄDZEŃ SANITARNYCH
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych nieruchomości administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz.
Dodano: 2016-04-26 - świadczenie usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych utwardzonych i zielonych.
Dodano: 2016-04-15 - Utrzymanie czystości i porządku na terenach będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów, w okresie od dnia 01.07.2016 r. do dnia 31.10.2017 r
Dodano: 2016-04-11 - Wykonanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania Targowiska Zieleniak
Dodano: 2016-04-07 - Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu
Dodano: 2016-04-06 - Utrzymanie MOP-ów kat. I: Moczydła - A2 Obw. Mińska Maz.; Jędrzejów - A2 Obw. Mińska Maz.
Dodano: 2016-02-25 - Oczyszczenie po okresie zimowym jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, przystanków autobusowych, parkingów, bezpieczników i azyli na terenie miasta Otwocka w 2016 roku.
Dodano: 2016-02-22 - Utrzymanie czystości placów miejskich oraz bieżące opróżnianie koszy
Dodano: 2016-02-17 - USŁUGA NAJMU I SERWIS PRZENOŚNYCH TOALET WC, UMYWALEK WOLNOSTOJĄCYCH DWUSTANOWISKOWYCH ORAZ KONTENERÓW SANITARNYCH
Dodano: 2016-02-04