Przetargi.pl
Roboty konserwacyjno-remontowe w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2. CZĘŚĆ I w zakresie : • Bieżąca konserwacja rampy i wejścia do budynku kuchnio-pralni. • Bieżąca konserwacja pochylni przy budynku kuchnio – pralni. • Bieżąca konserwacja wejścia do budynku kuchnio – pralni. CZĘŚĆ II w zakresie: • Impregnacja więźby dachowej. • Docieplenie stropu poddasza budynku głównego. • Instalacja wodno – kanalizacyjna w poziomie piwnicy i parteru po lewej stronie części środkowej budynku głównego.

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów ogłasza przetarg

  • Adres: 31-148 Kraków, ul. Helclów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126330828 , fax. 126343151
  • Data zamieszczenia: 2017-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów
    ul. Helclów 2
    31-148 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126330828, fax. 126343151
    REGON: 000293172
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpshelclow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty konserwacyjno-remontowe w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2. CZĘŚĆ I w zakresie : • Bieżąca konserwacja rampy i wejścia do budynku kuchnio-pralni. • Bieżąca konserwacja pochylni przy budynku kuchnio – pralni. • Bieżąca konserwacja wejścia do budynku kuchnio – pralni. CZĘŚĆ II w zakresie: • Impregnacja więźby dachowej. • Docieplenie stropu poddasza budynku głównego. • Instalacja wodno – kanalizacyjna w poziomie piwnicy i parteru po lewej stronie części środkowej budynku głównego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie Budynku Głównego Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów przy ul. Helclów 2 Krakowie w zakresie: 1) CZĘŚĆ I : Roboty konserwacyjno-remontowe w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2. Przedmiot Części I zamówienia w szczególności dotyczy wykonania robót w zakresie bieżącej konserwacji: a) rampy i wejścia do budynku kuchnio-pralni wraz ze schodami i balustradą; b) pochylni wraz z murkiem oporowym i balustradą przy budynku kuchnio – pralni; c) wejścia do budynku kuchnio – pralni wraz ze schodami i balustradą. 2) CZĘŚĆ II : Roboty konserwacyjno-remontowe w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2. Przedmiot Części II zamówienia w szczególności dotyczy wykonania robót w zakresie: a) impregnacji więźby dachowej; b) docieplenia stropu poddasza budynku głównego w prawym skrzydle budynku głównego w ilości: 635,64 m2 oraz w lewym skrzydle budynku głównego w ilości: 208 m2 c) instalacji wodno – kanalizacyjnej w poziomie piwnicy i parteru po lewej stronie części środkowej budynku głównego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, których szczegółowy zakres został określony we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 (dotyczy Części I zamówienia) oraz we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 (dotyczy Części II zamówienia) do SIWZ oraz dokumentacji projektowej, Pozwoleniu Wojewódzkiego Małopolskiego Konserwatora Zabytków (dotyczy: Część II) oraz pozostałej dokumentacji, stanowiącej Załączniki do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia wykonany będzie w oparciu o dokumentację przetargową, dokumentację projektową, STWiOR oraz Ofertę Wykonawcy. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełne procesy robót budowlanych wraz z zakupem, dostawą, montażem, wbudowaniem materiałów i urządzeń oraz usunięciem z terenu DPS i utylizacją materiałów z rozbiórki, odpadów. 5. Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia na roboty budowlane za pomocą Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z art. 31 ustawy Pzp. 6. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy dokumentację wymienioną powyżej w następującej ilości: a) 1 egz. projektu budowlanego (do zwrotu Zamawiającemu po zakończeniu realizacji robót), b) 1 egz. projektu wykonawczego, c) 1 egz. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR). 7. Wykonawca, z którym zostanie zawarta Umowa zobowiązany jest do odbioru Dokumentacji Projektowej. 8. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty budowlane zgodnie z Pozwoleniem na budowę Nr 2621/2016 z dnia 02 listopada 2016 r., stanowiącym załącznik do SIWZ (dotyczy CZĘŚCI II). 9. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty budowlane zgodnie z Pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 1187/16 z dnia 12 października 2016 r., stanowiącym załącznik do SIWZ (dotyczy CZĘŚCI II). 10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie do dnia odbioru końcowego robót budowlanych dwa egzemplarze dokumentacji powykonawczej dla robót budowlanych, opracowanej przez osobę odpowiedzialną za wykonanie robót budowlanych, obrazującej przebieg robót i zawierającej opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności oraz miejsca wbudowania materiałów. Wszelkie certyfikaty, deklaracje zgodności, instrukcje obsług, dokumentacja techniczno-rozruchowa i inne dokumenty załączone do dokumentacji powykonawczej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w języku polskim (dotyczy CZĘŚCI II). 11. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU 1) Obszar na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia znajduje się pod ochroną konserwatorską. 2) Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie. 3) Budynek przy którym będą prowadzone roboty budowlane znajduje się w strefie objętej ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i został wpisany do rejestru zabytków pod Nr.rej. 114. (dotyczy CZĘŚCI II).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od każdego z Wykonawców wniesienia wadium (zgodnie z art. 45 ustawy Pzp.) 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert określonym w niniejszej SIWZ, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości zł brutto: a) CZĘŚĆ I – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). b) CZĘŚĆ II – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Zamawiający informuje, że Wykonawca może dokonać wpłaty na każdą część osobno. Zamawiający dopuszcza wpłatę jednego łącznego wadium na łączną sumę wszystkich części. 3. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu - przelewem wpłacane na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego PKO BP SA Depozyty nr 85102028920000550205898608 Tytułem „Wadium – przetarg nieograniczony ” Wykonanie robót konserwacyjno-remontowych w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów” – CZĘŚĆ I i/lub CZĘŚĆ II tak aby przed upływem terminu składania ofert, wadium znajdowało się na ww. rachunku. UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 359). 4. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) musi być wystawione na Dom Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów , 31-148 Kraków, ul. Helclów 2 , 2) musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy 3) ,w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy każdego z tych wykonawców, 4) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 6. Zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10, 12. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. a) W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 3) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). ======================================================================== 1.3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia Umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). ======================================================================== 1.4. Pisemne Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ======================================================================== Poleganie przez Wykonawcę na zasobach podmiotów trzecich - (jeżeli dotyczy) 1. Zgodnie z art. 22a ust. 1 Pzp wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Treść zobowiązania powinna jednoznacznie wskazywać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonywanie zamówienia (w szczególności wiedza, doświadczenia), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawcy. 4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 Pzp. 1.5. Kosztorys ofertowy. 1.6. Formularz oferty – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach