Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
- Data zamieszczenia: 2019-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
ul. Dworcowa 80
85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
REGON: 09236416000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty interwencyjne na placu budowy - dotyczy inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 548 Stolno-Wąbrzeźno od km 0+005 do km 29+619 z wyłączeniem węzła autostradowego w m. Lisewo od km 14+144 do km 15+146 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Nazwa zamówienia: Roboty interwencyjne na placu budowy - dotyczy inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 548 Stolno-Wąbrzeźno od km 0+005 do km 29+619 z wyłączeniem węzła autostradowego w m. Lisewo od km 14+144 do km 15+146 1) Zamówienie (roboty inwentaryzacyjne) będą polegały głównie na: oczyszczaniu zasypanych rowów, udrożnienie zasypanych urządzeń melioracyjnych, interwencyjne naprawy tych urządzeń, wykonywaniu tymczasowych zjazdów na pola uprawne wraz z zakupem materiału (kruszywo wapienne oraz piasek po stronie Wykonawcy zakup transport i rozłożenie- należy uwzględnić w ofercie), utrzymywaniu wybranych odcinków drogi wojewódzkiej w równości na bieżąco uzupełniając podbudowę kruszywem i bieżące zwilżanie wodą drogi z materiałów sypkich poza tym (kruszywo wapienne oraz piasek po stronie Wykonawcy zakup transport i rozłożenie- należy uwzględnić w ofercie), przewozie kruszywa z rozbiórki będącego własnością Zamawiającego znajdującego się na placu budowy tj. w odległość od 5-20 kilometrów samochodem o ładowności 12 – 20 Mg, przewóz materiałów masowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, w sytuacjach interwencyjnych i awaryjnych, wykonaniu drobnych robót ziemnych koparko-ładowarką lub koparka kołową w sytuacjach awaryjnych i interwencyjnych, udział w awaryjnym i interwencyjnym oczyszczaniu (udrażnianiu) przepustów, likwidacji zastoisk wody, zabezpieczeniu płytami betonowymi istniejących studni deszczowych. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. 3) Do obowiązków Wykonawcy należy: - Współpraca z Rejonem Dróg Wojewódzkich (RDW) w Wąbrzeźnie - Wykonywanie zgłoszeń interwencyjnych RDW zgodnie z ustaleniami z Kierownikiem Rejonu. - Wykonawca zobowiązany będzie do przyjmowania zgłoszeń i realizacji robót całodobowo 7 dni w tygodniu (w tym niedziele, święta i inne dni wolne od pracy). Wykonywanie zgłaszanych interwencji w terminie niezwłocznym od zgłoszenia wysłanego droga mailową lub zgłoszenia telefonicznego od Kierownika Rejonu, czas przystąpienia do wykonywania interwencji - wg kryterium oceny ofert w ciągu 5h lub 8h lub 12h. 4) Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru wykonanych prac interwencyjnych w formie telefonicznej lub email. Zamawiający po zgłoszeniu Wykonawcy o wykonaniu prac interwencyjnych, ma obowiązek sprawdzić poprawność ich wykonania w ciągu 2 dni. 5) Dokumentem rozliczeniowym Wykonawcy jest protokół podpisany obustronnie z udziałem przedstawiciela z RDW Wąbrzeźno, Zamawiającego i Wykonawcy – przygotowywany na koniec miesiąca, sporządzonego na podstawie karty pracy sprzętu i zestawienia wykonanych robót zgodnie z kosztorysem ofertowym i potwierdzeniem tych robót przez Kierownika Rejonu w Wąbrzeźnie. 6) Zamawiający przewiduje 2 odbiory wykonanych robót na koniec każdego miesiąca. 7) Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zadania. 8) Wykonawca w okresie wykonywania przedmiotu umowy ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Punkt odnosi się do szkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9) Zaleca się, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 10) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale XIV SIWZ. 11) Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji. 2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie: od dnia podpisania umowy na okres 2 miesięcy z zastrzeżeniem, że w przypadku wyłonienia Wykonawcy w oddzielnym postępowaniu na roboty zabezpieczające możliwe jest skrócenie lub wydłużenie terminu wykonania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45113000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Ofertę stanowi wypełniony: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ 3. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale V punkt 1-2 3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 24 lutego 2017 r. Dz.U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 7. Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 8. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego (RODO) – załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Inne dokumenty: BRAK
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w ulicach zlokalizowanych na terenie miasta Aleksandrowa Kujawskiego
Dodano: 2024-01-22 - Budowa ulicy Długie Ogrody w Nowem, droga gminna nr 031206C, na działkach nr 459/13; 327/2; 332/8; 334; 459/4; 350; 459/2 w obrębie Nowe od km 0+000 do km 0+222
Dodano: 2023-06-20 - „ Remont elewacji budynku pałacu Szkoły Podstawowej w Janowcu Wielkopolskim”
Dodano: 2019-06-11 - Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Warlubiu z podziałem na dwie części
Dodano: 2019-04-19 - Remont ogólnobudowlany dwóch segmentów mieszkalnych w Domu Studenta nr 1F.
Dodano: 2018-11-28 - Prace remontowe w budynkach Domu Studenta nr 1 i nr 2 al. Kaliskiego 12-14 w Bydgoszczy
Dodano: 2017-07-20 - Przebudowa obiektu Przedszkola Publicznego nr 36 przy ul. Wyspiańskiego 3 we Włocławku w zakresie dostosowania do przepisów przeciwpożarowych w ramach zadania pn. „Program dostosowywania obiektów przedszkolnych do przepisów przeciwpożarowych”
Dodano: 2017-03-28