Przetargi.pl
Dostawa ławek (27 szt) i koszy na odpady (20 szt)

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ławek (27 szt) i koszy na odpady (20 szt)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 27 szt ławek i 20 szt koszy na potrzeby Miasta Inowrocławia, które należy dostarczyć do Zakładu Robót Publicznych w Inowrocławiu przy ul. Piłsudskiego 15. 2. Wymagania odnośnie ławek: 1) materiał: niewymagający konserwacji oraz malowania (aluminium i tworzywo sztuczne np. pochodzące z recyklingu odpadów poliestrowych); odporny na akty wandalizmu oraz niekorzystne warunki atmosferyczne i odbarwienia, bezpieczny, wytrzymały przy intensywnym użytkowaniu; 2) zabezpieczenie przed przemieszczeniem, np. sworzniami do montażu w betonowym podłożu; 3) rama nośna ze stali zabezpieczonej przed korozją; 4) boki w formie stylowych aluminiowych odlewów w kolorze czarnym, malowanych proszkowo, nadających wygląd tradycyjnego żeliwnego boku ławki, ale nie ulegającego korozji; siedzisko wraz z oparciem wykonane z ok. 10 listew w kolorze brązowym; 5) wymiary: długość siedziska – ok 190 cm, wysokości siedziska – ok. 40 cm, głębokość siedziska – ok. 58 cm, całkowita wysokość – ok. 83 cm, waga – ok. 65 kg (tolerancja wymiarów -/+ 2%); 6) przystosowane do posadowienia na oporniku o wymiarach ok. 12*25*100 cm zamontowanym w gruncie; 7) herb Miasta Inowrocławia umieszczony na obu bokach (Zamawiający przekaże wzór herbu Miasta wybranemu wykonawcy). 3. Wymagania odnoście koszy na odpady: 1) materiał: tworzywo sztuczne pochodzące z recyklingu, imitujące drewno, w kolorze ciemnym brązowym; 2) wyposażenie: metalowy ocynkowany pojemnik wewnętrzny, system zamykania, sworzeń mocujący, tabliczka z symbolem wrzutowym; 3) wymiary: pojemność – ok 75 litrów, pojemność pojemnika wewnętrznego ok. 65 litrów, wysokość – ok. 95 cm, średnica – ok. 55 cm; masa z pojemnikiem wewnętrznym – ok. 16,20 kg; (tolerancja wymiarów -/+ 2%).; 4) przystosowane do przymocowania do kostki betonowej. 4. Wykonawca udzieli na przedmiot dostawy zamówienia rękojmi za wady i gwarancji jakości na okres co najmniej 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru bez wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113600-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczene wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (składa się w terminie do 3 dni od dnia złożenia oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach