Przetargi.pl
Roboty elewacyjne, wraz z wymianą stolarki okiennej PCV i drewnianej w obiekcie Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska, zlokalizowanym przy ul. Jagiellońskiej 26/28 w Katowicach

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
  • Data zamieszczenia: 2010-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3592048, fax. 032 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty elewacyjne, wraz z wymianą stolarki okiennej PCV i drewnianej w obiekcie Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska, zlokalizowanym przy ul. Jagiellońskiej 26/28 w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty elewacyjne, wraz z wymianą stolarki okiennej PCV i drewnianej w obiekcie Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska, zlokalizowanym przy ul. Jagiellońskiej 26/28 w Katowicach.
    2. Zamawiający informuje, iż w/w obiekt wpisany jest do Rejestru Zabytków województwa śląskiego.
    3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w: Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2a, Opis wykonania witraży 2b, Przedmiarach robót - załączniki nr 2c-2e oraz rysunkach - załączniki nr 2f-2h, które stanowią integralną część SIWZ.
    5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
    6. Wymagany, nieprzekraczalny termin realizacji: do 14.05.2010r.
    7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców.
    8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    9. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
    10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
    11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
    12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
    13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
    7.500,00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych PLN 00/100).
    - przelewem na rachunek Zamawiającego :
    Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
    - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
    - w gwarancjach bankowych lub
    - w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
    - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
    Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
    Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:
    - nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi /wierzycielowi (Zamawiającemu t.j.) należności, w przypadku gdy:
    1. zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    2. oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a:
    2.1 zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    2.2 zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
    2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy).
    - zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta / wierzyciela (Zamawiającego).
    - gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach.
    Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
    Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty (wraz z podatkiem VAT). Zabezpieczenie należy wnieść w formie: -przelewem na rachunek Zamawiającego:
    ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 74 1050 1214 1000 0007 0000 7909 lub
    - w poręczeniach bankowych lub
    - w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zobowiązanie pieniężne) lub
    - w gwarancjach bankowych lub
    - w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
    - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
    Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczenia w innej formie.
    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji i poręczeń:
    - nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/ wierzycielowi (Zamawiającemu ) należności, w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez zleceniodawcę/dłużnika (Wykonawcę) postanowień umowy, zawartej w skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania,w szczególności termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia winien pokrywać się z terminem obowiązywania umowy, tj. obejmować okres: od daty zawarcia umowy, do dnia zwrotu/zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania po upływie terminu rękojmi (zwrot/zwolnienie nastąpi ciągu 14 dni od daty upływu terminu rękojmi), zgodnie z postanowieniami wzoru umowy (§2ust.5 w związku z §9 ust.2 wzoru umowy).
    - zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być: nieodwołalne, bezwarunkowe, płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego) oraz obejmować roszczenia Zamawiającego wynikające z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, w tym kary umowne,
    - gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach.
    Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach