Przetargi.pl
Roboty budowlane związane z realizacją funduszu sołeckiego na terenie gminy Nurzec-Stacja

Gmina Nurzec-Stacja ogłasza przetarg

  • Adres: 17-330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6575078 , fax. 085 6575063
  • Data zamieszczenia: 2013-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nurzec-Stacja
    ul. Żerczycka 32 32
    17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie
    tel. 085 6575078, fax. 085 6575063
    REGON: 05065958500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane związane z realizacją funduszu sołeckiego na terenie gminy Nurzec-Stacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie gminy Nurzec-Stacja w następujących sołectwach: 1.Augustynka 2.Chanie - Chursy 3.Klukowicze 4.Litwinowicze 5.Zabłocie 6.Nurzec - Stacja związane z realizacją wniosków złożonych w ramach funduszu sołeckiego ww. wsi. Zadanie podzielone zostało na 6 odrębnych części, z których każda obejmuje zakres robót przewidziany do realizacji dla danego sołectwa. Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na dowolną liczbę części (max. na 6). Część I Remont świetlicy w Augustynce obejmuje: Wykonanie robot budowlanych polegających na: - Ułożeniu paneli PCV (kolor) w 2 pomieszczeniach gospodarczych o wym. 3,30x3,30 m o wys. 2,40m oraz 3,25x3,55m o wys. 2,40m wraz z listowaniem listwami przypodłogowymi PCV - Zamontowaniu płyt gipsowych z elementami wykończeniowymi na suficie w ww. dwóch pomieszczeniach gospodarczych wraz wykończeniem (szpachlowanie z dwukrotnym malowaniem farbą emulsyjną) Część II Wykonanie obudowy studni i remont altany w Chaniach - Chursach obejmuje: Wykonanie robót budowlanych polegających na: - Wymianie 1 kręgu studni o średnicy ?120 i wys. 75cm - Obudowie studni, poprzez wykonanie zadaszenia krytego gontem bitumicznym 1,5x0,9 x 2, obiciu szczytów daszka deską szalówką 1,5x0,9m - Wykonaniu i montażu wałka z rączką - Elementy drewniane pomalować dwukrotnie drewnochronem w kolorze zbliżonym do koloru altany - Wykonaniu i montażu drzwi drewnianych dwuskrzydłowych do altanki wiejskiej. Drzwi pomalować dwukrotnie drewnochronem. Część III Remont świetlicy w Klukowiczach polegający na: Wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w świetlicy w następującym zakresie: - Wymiana istniejących drzwi drewnianych na metalowe pełne w kolorze brązowym z zamkami w ilości szt. 2 - Wymiana okna na okno PCV o wym. 148 x 142 cm, białe, zespolone, dwuszybowe, dwudzielne, jednorzędowe, rozwierane, jednostronnie uchylne wraz z parapetem zewnętrznym z blachy powlekanej brązowej. Część IV Remont świetlicy w Litwinowiczach obejmujący swoim zakresem: Remont podłogi w 2 pomieszczeniach gospodarczych o wym. 2,18x3,03m i 4,0x3,03m polegający na: - ułożeniu płytek terakotowych o wym. 30x30cm na elastycznej zaprawie klejowej z cokołem o wys. 10 cm - wypełnienie szczelin pomiędzy płytkami fugą elastyczną Część V Remont świetlicy w Zabłociu polegający na: Zmianie pokrycia dachowego, w tym: - Pokrycie dachu blachą trapezową - 240m2 -Wykonaniu obróbek blacharskich Zamawiający posiada do wbudowania następujące materiały: - Blacha trapezowa T20 niebieska - 138,314m? - Blacha płaska niebieska 5010Al - 12szt. - Śruby do blachy niebieskie 4.8 x 35 5010 - 250 szt. Część VI Remont świetlicy w Nurcu-Stacji obejmuje: - Wykonanie elewacji wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych styropianem o gr. 12cm + tynk akrylowy, - Obróbka blacharska - montaż pasa podrynnowego - Obłożenie fundamentów styropianem o gr. 6 cm. + tynk żywiczny - Wymiana okien łazienkowych szt. 2 w istniejących otworach obróbką - Naprawa schodów zewnętrznych i ułożenie płytek antypoślizgowych mrozoodpornych. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, zgłoszeniach wykonania robót budowlanych oraz przedmiarach robót. Przedmiary stanowią element pomocniczy do wyceny oferty na wykonanie robót ujętych w dokumencie. Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte niniejszym SIWZ. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca będzie zobligowany do każdorazowego uzgadniania z zamawiającym rodzaju, kolorystyki i wzorów materiałów do wbudowania, jeśli nie zostały to określone w niniejszej specyfikacji lub dokumentacji projektowej. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z warunkami określonymi w umowie. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie wymagane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały oraz wszelkie inne dokumenty wymagane do prawidłowego zakończenia inwestycji i oddania jej do użytkowania oraz bieżącego użytkowania. Rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się na podstawie faktury wystawionej na podstawie Protokołu odbioru końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania. W przypadku, wygrania przetargu, Wykonawca: 1.zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 Kodeksu Cywilnego. 2.zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty od zamawiającego. Wymaganym terminem realizacji zamówienia jest odpowiednio dla Części: I.do 20.08.2013 r. II.do 20.08.2013 r. III.do 20.08.2013 r. IV.do 20.08.2013 r. V.do 31.10.2013 r. VI.do 30.09.2013 r. Za dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy uznaje się datę podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, które dla każdej części wynosi odpowiednio: Augustynka 100zł Chanie-Chursy 40zł Klukowicze 40zł Litwinowicze 50zł Zabłocie 150zł Nurzec-Stacja 500zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem tj. w formie bezgotówkowej na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja Nr rachunku 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040 a oryginalny dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wydruk potwierdzenia dokonania elektronicznego przelewu winien być podpisany przez osobę podpisującą ofertę. W tytule wpłaty należy wpisać Wadium - Roboty budowlane związane z realizacją funduszu sołeckiego na terenie gminy Nurzec-Stacja CZĘŚĆ ... -podać Numer Części zamówienia Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy w oryginale złożyć razem z ofertą w jednej wspólnej kopercie, a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu wpiąć do oferty. Wniesione wadium w formie innej niż pieniężna, dołączone wyłącznie w kopii, traktowane będzie jak jego brak. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 13.06.2013 r., do godz. 10.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nurzec-stacja.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach