Przetargi.pl
Roboty budowlane związane z pracami remontowymi w obrębie pokoi i korytarzy w budynku Wydziału Zarządzania UŁ przy ul. Matejki 22/26 w Łodzi.

Uniwersytet Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 90-131 Łódź, ul. Narutowicza 65
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 635 43 54 , fax. 42 635 43 26
  • Data zamieszczenia: 2014-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki
    ul. Narutowicza 65 65
    90-131 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 635 43 54, fax. 42 635 43 26
    REGON: 00000128700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane związane z pracami remontowymi w obrębie pokoi i korytarzy w budynku Wydziału Zarządzania UŁ przy ul. Matejki 22/26 w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane, remontowe w budynku Wydziału Zarządzania UŁ przy ul. Matejki22/26 w Łodzi pogrupowane w pakietach: PAKIET I 1.Wymiana wykładziny podłogowej w kilku, wybranych salach wykładowych: 115, 215, A1. Wykładzina wymieniona na analogiczną we właściwościach do już ułożonej wykładziny. Wykładzina istniejąca PCV Optic Compact kolekcja SAND firmy TARKETT, Pakiet II 1. Remont korytarzy dydaktycznych na II i III piętrze polegający na zerwaniu starej wykładziny Artoleum skuciu warstwy wylewki posadzkowej, wykonaniu nowej warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej i położeniu płytek ceramicznych zgodnych z załącznikiem nr 5 wraz z cokolikiem. Dostosowanie kolorystyki podłóg, do już istniejących w holu i w korytarzu na parterze gdzie zostały ułożone płytki gresowe Graniti Fiandre, kolekcja Pietre Secolari, typ - Biancone Mat. Zachowanie bezprogowego połączenia remontowanych podłóg, z podłogami w salach wykładowych i pozostałych korytarzach. 2Wykonanie zagłębień w podłożu przed wejściami do budynku, w celu zamontowania wycieraczek zewnętrznych i wykonanie odwodnienia pod wycieraczką zamontowaną od strony parkingu pracowniczego. Dostawa i montaż wycieraczki zewnętrznej systemowej, np.: system Pediluxe lub równoważny o nie gorszych parametrach. 3Remont ściany od strony korytarza przy gabinecie Dziekana Wydziału. Usunięcie starego , popękanego tynku mozaikowego, zabezpieczenie pęknięć muru i położenie nowego tynku w kolorze ustalonym z użytkownikiem. PAKIET III 1.Wymiana 8 sztuk drzwi do toalet pracowniczych wraz z ościeżnicami. Wymiana skrzydeł drzwi na 3-zawiasowe, z dobrej jakości okleiną, wymiana ościeżnic na metalowe takie jak w toaletach ogólnodostępnych. Wyposażenie drzwi w odpowiednie okucia (szyldy i klamki). Zakup i montaż samozamykaczy drzwiowych typ TS 71 z ramieniem na drzwiach do toalet. 2.Wymiana 1 szt. drzwi przy wejściu głównym do budynku. Drzwi dodatkowe (awaryjne) należy wymienić na 3-zawiasowe, z metalową ościeżnicą i odpowiednimi okuciami. Drzwi wyposażyć w samozamykacz typ TS 71 z ramieniem zgodnie z załącznikiem nr 5 PAKIET IV 1Wykonanie chodnika łączącego parking ogólnodostępny z ulicą Jaracza a biegnącego przez trawnik przyległy do budynku Wydziału oraz chodnika na przejściu na parking od strony bud. Matematyki. Chodniki o szerokości ok 120cm. z obrzeżem, wykonane z kostki betonowej czerwonej o gr. 6 cm.z czerwonymi obrzeżami. zgodnie z załącznikiem nr 5 Prace należy realizować zgodnie z przedmiarami robót ujętymi w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.2.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: na roboty budowlane minimum 5 lat gwarancji. Oferta z gwarancją krótszą niż określona powyżej zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2, prawo zamówień publicznych. 3.3Podstawą do sporządzenia oferty są następujące dokumenty: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Kosztorysy nakładcze robót wg załącznika nr 5 do SIWZ stanowiący arkusz kalkulacyjny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9 Wymagania dotyczące wadium Każdy wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium w wysokości: cztery tysiące dziewięćset osiemnaście złotych zł(słownie zł: cztery tysiące dziewięćset osiemnaście 00/100gr Jednakże całość wadium Wykonawca zobowiązany jest wpłacić w przypadku, gdy składa ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 5 do SIWZ - kosztorys nakładczy . Jeżeli Wykonawca składa ofertę na tylko jedną część przedmiotu zamówienia opisanego wyżej, wówczas jest on zobowiązany do wpłaty wadium jedynie za część, na którą składa on ofertę. Kwoty wadium do poszczególnych części zamówienia zostały określone w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. Wpłacona przez wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez zamawiającego. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być złożone w formie oryginału w siedzibie zamawiającego (oddzielnie od oferty) - Biuro Inwestycji i Nieruchomości UŁ, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok.216A w godz. 7.30 - 15.30. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego. Nr konta Uniwersytetu Łódzkiego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. II Oddział w Łodzi, ul. Piotrkowska 270, nr 86 1240 3028 1111 0000 2822 2488. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art.46 ust.3 ustawy - prawo zamówień publicznych, zamawiający w wyznaczonym terminie będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie ,o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. UWAGA: 1) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 17-07-2014 r. , do godz. 10:00 2) Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3) Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą według zasad określonych w specyfikacji, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. 4) W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 5) W pozostałych przypadkach mają zastosowanie przepisy dotyczące wadium wynikające z ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach