Przetargi.pl
Roboty budowlane związane z budynkiem i parkingiem Instytutu Fizyki przy ul. Grudziądzkiej 5/7 w Toruniu: I część obejmuje: konserwację bieżącą elewacji południowej i wschodniej budynku Instytutu Fizyki; II część obejmuje: wymianę stolarki otworowej w części pomieszczeń w budynku Instytutu Fizyki; III część obejmuje: dostosowanie budynku do wymogów ekspertyzy ppoż.: wyjście ewakuacyjne z klatki K5, wentylatory oddymiające klatki K1, K5, dodatkowe drzwi ppoż. K4, podłączenie systemu SAP; IV część obejmuje: adaptację pomieszczenia nr 123 pod umieszczenie wnęki optycznej ultra stabilnej; V część obejmuje: rozbudowę parkingu wewnętrznego.

Uniwersytet Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Gagarina
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 114 010 , fax. 566 542 944
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
    ul. Gagarina 11
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 114 010, fax. 566 542 944
    REGON: 13240000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umk.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane związane z budynkiem i parkingiem Instytutu Fizyki przy ul. Grudziądzkiej 5/7 w Toruniu: I część obejmuje: konserwację bieżącą elewacji południowej i wschodniej budynku Instytutu Fizyki; II część obejmuje: wymianę stolarki otworowej w części pomieszczeń w budynku Instytutu Fizyki; III część obejmuje: dostosowanie budynku do wymogów ekspertyzy ppoż.: wyjście ewakuacyjne z klatki K5, wentylatory oddymiające klatki K1, K5, dodatkowe drzwi ppoż. K4, podłączenie systemu SAP; IV część obejmuje: adaptację pomieszczenia nr 123 pod umieszczenie wnęki optycznej ultra stabilnej; V część obejmuje: rozbudowę parkingu wewnętrznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budynkiem i parkingiem Instytutu Fizyki przy ul. Grudziądzkiej 5/7 w Toruniu. 2. Zamówienie zostało podzielone na pięć części, z których: a) część I obejmuje: konserwację bieżącą elewacji południowej i wschodniej budynku Instytutu Fizyki, b) część II obejmuje: wymianę stolarki otworowej w części pomieszczeń w budynku Instytutu Fizyki, c) część III obejmuje: dostosowanie budynku do wymogów ekspertyzy ppoż.: wyjście ewakuacyjne z klatki K5, wentylatory oddymiające klatki K1, K5, dodatkowe drzwi ppoż. K4, podłączenie systemu SAP, d) część IV obejmuje: adaptację pomieszczenia nr 123 pod umieszczenie wnęki optycznej ultra stabilnej, e) część V obejmuje: rozbudowę parkingu wewnętrznego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna zawarta w Załączniku nr 9 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, który stanowią załączniki nr 6a, 6b, 6c, 6d, 6e do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy PZP, aby osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia czynności wskazane w rozdziale I ust. 19 STWiORB były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). 6. Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie wykonujących przedmiot zamówienia. Zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych, dostępną na stronie: https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych-2/opinia-dotyczaca-art.-29-ust.-3a-ustawy-pzp-uwzgledniajaca-wspolne-stanowisko-prezesa-urzedu-zamowien-publicznych-oraz-generalnego-inspektora-danych-osobowych-z-dnia-28-kwietnia-2017-r. „(…) czynności wykonywane przez (…) osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 1186), zasadniczo nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują”. 7. Przedmiar załączony do SIWZ należy traktować jako materiał pomocniczy, nie stanowiący w szczególności podstawy kalkulacji ceny oferty, ani jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy o podwyższenie wynagrodzenia w toku realizacji robót po zawarciu umowy. W szczególności wszelkie podane w przedmiarze ilości robót mają charakter orientacyjny, a jego treść może być niewyczerpująca. Wykonawca odpowiada za prawidłową wycenę realizacji całości przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium odpowiednio do części zamówienia przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 1) dla części I zamówienia – 8 200,00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy dwieście, 00/100); 2) dla części II zamówienia – wadium nie jest wymagane; 3) dla części III zamówienia – wadium nie jest wymagane; 4) dla części IV zamówienia – wadium nie jest wymagane; 5) dla części V zamówienia – wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zażąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach o kreślonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach