Przetargi.pl
Remont elewacji ściany frontowej i szczytowej wraz z remontem dachu budynku mieszkalnego przy ul. Dworcowej 44 w Inowrocławiu

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    aleja Ratuszowa 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji ściany frontowej i szczytowej wraz z remontem dachu budynku mieszkalnego przy ul. Dworcowej 44 w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji ściany frontowej i szczytowej wraz z remontem dachu budynku mieszkalnego przy ul. Dworcowej 44 w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Budynek ujęty jest w kujawsko - pomorskiej wojewódzkiej ewidencji zabytków oraz w gminnej ewidencji zabytków, strefa „B” ochrony konserwatorskiej wyznaczona w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. Budynek mieszkalny - dwukondygnacyjny, podpiwniczony z poddaszem użytkowym, wykonany w technologii tradycyjnej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) zabezpieczenie pęknięć ścian; 2) renowacja ozdób i detali architektonicznych z zastosowaniem metod konserwatorskich; 3) naprawa uszkodzonych detali architektonicznych; kolumn, portyków, gzymsów, półkolumn z kapitelami, pilastrów, tympanonów, naczółków, plakietów podokiennych; 4) malowanie wszystkich elementów elewacji farbami opartymi na żywicy silikonowej dobrze przylegającej do powłok krzemianowych, o własnościach hydrofobowych; 5) wymiana okien na poddaszu i piwnicznych (łącznie 12 szt); 6) wymiana obróbek blacharskich, montaż parapetów i opierzeń z blachy ocynkowanej na gzymsach; 7) wykonanie szczeliny dylatacyjnej miedzy budynkiem frontowym a oficyna; 8) remont dachu, w tym: demontaż: instalacji odgromowej, rynien i rur spustowych, pokrycia dachowego z onduliny, wraz z obróbkami blacharskimi, wymiana zniszczonych elementów drewnianych, montaż 5 szt okien dachowych, pokrycie połaci dachu folią paroprzepuszczalną oraz blachodachówką, montaż rynien i rur spustowych, wykonanie obróbek blacharskich; 9) wykonanie czasowego oznakowania drogowego, zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu; 10) poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. Dokumentacja projektowa i specyfikacje istotnych warunków zamówienia są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.inowroclaw.pl zakładka „przetargi aktualne”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach